Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 631
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Piszę tu bo zacząłem tu. Jednak kupiłem Sti 2015 pochodzenie PL. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. No i chyba muszę się przenieść do tematu STI. A będę miał kilka pytań ale narazie Muszę się nacieszy

Zgodnie z obietnicą, zdradzam trochę szczegółów, gdzie można znaleźć, w mojej opinii dużo lepsze niż z USA czy Kanady, fajne WRXy. Długo już badałem temat ale w końcu rodzinnie zadziałaliśmy i ściągne

Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu. Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak s

Posted Images

https://dba.com.au/products/pads/xtreme-performance/
 
Nie wiem co masz na myśli przez ostre hamowanie. Hałasu nie zasłyszałem póki co żadnego. 
Ok, nie doczytałem, myślałem że wrzuciłeś tarcze dba. Ja w tribece też wrzuciłem wpierw same klocki performance, po krótkim czasie tarcze zaczęły bić.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Przeokropnie irytował mnie od długiego czasu dźwięk dobiegający z przedniej części sufitu z okolicy lampek. Takie lekkie terkotanie, brzeczenie...wrrrr!

Wyczaiłem, że to blaszki trzymające jedna z żarówek. Próbowałem tam wciskać jakieś papierki itp i pomagało dosłownie na 5 minut...

W końcu powciskalem tam klej bitumiczny i mam ciszę i spokój i jestem przezadowolony :)

Tylko pytanie - czy coś może mi się podziać? Jakieś zwarcie coś coś ? 

Żarówka świeci, nic nie śmierdzi ;) ale może znawcy się wypowiedzą :)

 

Wydaje mi się, że nie nie powinno się dziać, bo te lampki świecą się bardzo rzadko ale czekam na opinie.

...i mam nadzieję że komuś pomogę w uciążliwym "pierdzeniu" sufitu 

 

 

IMG_20200923_210115.jpg

 

IMG_20200923_210147.jpg

Edited by mRoZiOo
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mRoZiOo napisał:

Przeokropnie irytował mnie od długiego czasu dźwięk dobiegający z przedniej części sufitu z okolicy lampek. Takie lekkie terkotanie, brzeczenie...wrrrr!

Wyczaiłem, że to blaszki trzymające jedna z żarówek. Próbowałem tam wciskać jakieś papierki itp i pomagało dosłownie na 5 minut...

W końcu powciskalem tam klej bitumiczny i mam ciszę i spokój i jestem przezadowolony :)

Tylko pytanie - czy coś może mi się podziać? Jakieś zwarcie coś coś ? 

Żarówka świeci, nic nie śmierdzi ;) ale może znawcy się wypowiedzą :)

 

Wydaje mi się że nie bo te lampki świecą się bardzo rzadko ale czekam na opinie i mam nadzieję że komuś pomogę w uciążliwym "pierdzeniu" sufitu 

 

 

 

IMG_20200923_210115.jpg

IMG_20200923_210147.jpg

A masz ledowe czy ori? 

Zobacz czy przy tych dwóch wariantach brzęczy cokolwiek. Przynajmniej wykluczysz żarówki. 

Link to post
Share on other sites

Ledowe mam.

Prawa ledowa nie brzeczała nigdy tylko lewa brzeczała a dokładnie te blaszki które ją trzymają. 

Tą lewą jak widać zasmerfowalem i problem zniknął :)

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, mRoZiOo napisał:

Tylko pytanie - czy coś może mi się podziać? Jakieś zwarcie coś coś ?

zwarcia nie będzie, a skoro masz LEDy to one się nie nagrzewają i klej nie powinien się wytopić

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dostałem spontaniczną propozycję darmowego przyciemnienia szyb...

Skorzystałem :) ... i nie żałuję 

 

 

IMG_20201001_091921.jpg

 

 

IMG_20200930_105901.jpg

 

p.s.: zapraszam na Insta @Ślubne_Subi :)

Edited by mRoZiOo
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, mRoZiOo napisał:

Dostałem spontaniczną propozycję darmowego przyciemnienia szyb...

 

masz na myśli przednie szyby i efekt jest widoczny na górnym zdjęciu? Nie są za ciemne wg. przepisów? Mnie jakiś czas temu zatrzymali do rutynowej kontroli i pierwsze co policjant zrobił, to kazał zamknąć szybę, otworzył drzwi i sprawdzał po swojemu przepuszczalność światła.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kambol napisał:

Przednie chyba nie są przyciemnione (tylko tyle co fabrycznie).

 

pewno masz rację, popatrzyłem na te zdjęcia poprzez pryzmat swojego, którego kupiłem z przyciemnionymi tylnymi szybami i myślałem że kolega tylne miał przyciemniane i dociemniał przednie, bo u mnie raczej są fabrycznie przyciemniane.

 

120836664_351452402954751_4677461078775940176_n.thumb.jpg.61bbfdab3ca7f251fae1c2e6fcc91548.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Trochę cicho tutaj ostatnio, to podrzucę aktualizację :-)

Przyjechały już graty z US - EGR/TGV delete kit, J-pipe, 3-port, charge pipe - niestety musieliśmy przełożyć wizytę w Poznaniu na drugą połowę listopada, ale co się odwlecze... ;-)

Na aucie mam już catback AWE track. Po zrobieniu i wystrojeniu wszystkiego - będzie wesoło :yahoo:

image.thumb.png.296b6177b08097e2001f5ce72574c5f1.png

 

Edited by jaro555
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, subbiefan napisał:

Pochwal się wykresem po wystrojeniu :)

Będziesz czyścił dolot z nagaru? Jeśli tak to gdzie/jak/za ile?

A jakże, pochwalę, już się nie mogę doczekać :-)

Raczej nie będzie potrzeby czyszczenia, bo mam dopiero 25 tys km nalatane (2018 rocznik) więc powinno być jeszcze czysto. A wywalenie TGV i zaślepienie EGR powinno ten stan utrzymać :-)

Link to post
Share on other sites

Fajnie :) tyle gratów na raz założyć i wystroić to będzie super różnica! :)

nie będziesz chciał iść do domu :) cala wypłata na paliwo , rozwód itp hehhe

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, jaro555 napisał:

Raczej nie będzie potrzeby czyszczenia, bo mam dopiero 25 tys km nalatane (2018 rocznik) więc powinno być jeszcze czysto.

jak odkręcisz klapy, to będziesz widział czy nagar już się nagromadził, możesz zrobić fotę zaworów od góry i się pochwalić.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 22.10.2020 o 11:13, jaro555 napisał:

Trochę cicho tutaj ostatnio, to podrzucę aktualizację :-)

Przyjechały już graty z US - EGR/TGV delete kit, J-pipe, 3-port, charge pipe - niestety musieliśmy przełożyć wizytę w Poznaniu na drugą połowę listopada, ale co się odwlecze... ;-)

Na aucie mam już catback AWE track. Po zrobieniu i wystrojeniu wszystkiego - będzie wesoło :yahoo:

image.thumb.png.296b6177b08097e2001f5ce72574c5f1.png

 

Wrzucisz linki do gratów? :) Ewentualnie w PW, jeśli będzie jakaś niezgodność z regulaminem :)

Link to post
Share on other sites
W dniu 31.10.2020 o 23:03, Remi napisał:

Wrzucisz linki do gratów? :) Ewentualnie w PW, jeśli będzie jakaś niezgodność z regulaminem :)

TGV/EGR delete, 3-port i J-pipe - ze sklepu PRL Motorsport (USA).

Charge pipe - 1320performance - Ebay.

Wrzucę Ci jutro linki na priv :-)

Jak się wstrzymasz z zakupem, to za 2 tygodnie będę mógł zdać relację co udało się uzyskać i jak to wszystko działa :-)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Panowie, takie błędy mi wyskoczyły. Samochód przerywa czasem . Jak miałem zasięg paliwa 40 km to gasł mi co kilkadziesiąt metrów ( dobry był dojazd do stacji - emocjonujący... ) 

 

Macie jakieś pomysły ? 

 

 

received_2453801918254647.jpeg

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mRoZiOo napisał:

Panowie, takie błędy mi wyskoczyły.

błędy masz powiązane z obiema sondami, do sprawdzenia wykresy ich pracy w różnych zakresach obrotów silnika. Silnik gaśnie w momencie opadania obrotów np po wysprzęgleniu?

Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś korekty długoterminowe i krótkoterminowe? Nie ma żadnych "anomalii"?

To w sumie takie błędy, które mogą wynikać ze wszystkiego

Edited by MDsuperstar
Link to post
Share on other sites

W tym momencie podmienilismy pierwszą sondę z innego WRX i check nie wraca, parametry się pozmieniały. Wszystko jest jakby w normie. 

Wg mnie po prostu padła pierwsza sonda, mogła się biedulka uszkodzić jeszcze wtedy jak się się paliło po wybuchu silnika ? Czy po prostu padło i tyle :)

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Na pewno była to pierwsza sonda - po podmianie check się nie pojawiał i wartości się normowały.

Dla potomnych przepisze numery błędów  i napisze jakie objawy były: P2195 , P0171, P0137

 

Miałem jeszcze 40 km zasięgu a samochód zaczęło dławić i wyłączał się . Nie radził sobie z małą ilością paliwa. 

Ponoć przez wadliwą sondę komputer dostawał informacje że trzeba podlać go paliwem, gdzie ilość była wystarczająca fizycznie, więc komputer zgłupiał a samochód się dławił. Po zalaniu paliwa na stacji samochód przestał gasnąć, tylko raz na jakiś czas go przydławiai check oczywiście się świeci. Jutro będzie nowa sonda i mam nadzieję, że rozwiąże to problem tak jak wskazała na to próba przełożenia sondy z innego WRX :)

 

Link to post
Share on other sites

Dla poprawnej weryfikacji, pasowało by sprawdzić na tej zastępczej sondzie jaki masz afr i korekty w różnych zakresach obrotów pod obciążeniem.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...