Jump to content
maati

Wrx 2015+

Recommended Posts

Ja tak mam po programach itp ale mam przelot.

Mi się podobają czarne końcówki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mRoZiOo napisał:

Mi się podobają czarne końcówki ;)

 

mnie też nie przeszkadzają okopcone końcówki. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleju wam nie bierze zbyt dużo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, polak900 napisał:

Oleju wam nie bierze zbyt dużo

 

przejechałem 1500 mil i na bagnecie max, czyli nic nie ubyło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś chyba w takim razie popsuty jest jak nic nie bierze Subaru Wrx

A może wyciągnij wytrzyj bagnet i znowu włóż

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi od wymiany do wymiany jakieś 7-8 tys ubyło i przed wymianą miałem ponad minimum ale znacznie niżej niż połowa stanu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, polak900 napisał:

A może wyciągnij wytrzyj bagnet i znowu włóż emoji12.png

 

a może być szmatka czy ręcznik papierowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mi wczoraj pojawiła się ikonka akumulatora. Podjechałem jeszcze ze 3 km zatrzymałem się bo temperatura mi wzrosła... zaglądam pod maskę a tam...

 

 

IMG_20200327_214642.jpg

 

IMG_20200327_225213.jpg

Edited by mRoZiOo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A wszystko pod salonem Subaru...

ale już ogarnąłem :)

 

IMG_20200328_080124.jpg

 

IMG_20200328_092143.jpg

 

IMG_20200328_214343_933.jpg

Edited by mRoZiOo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, mRoZiOo napisał:

A wszystko pod salonem Subaru...

ale już ogarnąłem :)

ale nie wygląda że to OEM pasek? ;-)

 

Jakby wspomaganie było hydrauliczne, to byś poczuł od razu że pasek spadł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, bo jak na złość przez #koronaferie było zamknięte... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wracając do moich okopconych końcówek tłumików, dziś jadąc po bułki podłączyłem ELMa i wygląda na to że przy mocniejszym zabutowaniu silnik jest dolewany, AFR spada poniżej 11. Stąd pewno ten zauważalny wir w baku ;)

Może ktoś z Was pochwali się jak to u niego wygląda?

 

91821056_1483698638456095_797701131970019328_n.thumb.png.12edd2ff6ece8ff29f8855c6737c4c31.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hej, wybaczcie, że Wam trochę zaśmiecę temat, ale walczę od pewnego czasu z takim problemem i może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym związane:

gl6k442czof21.jpg

 

Edited by odrobina

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.03.2020 o 21:51, mRoZiOo napisał:

Mi wczoraj pojawiła się ikonka akumulatora. Podjechałem jeszcze ze 3 km zatrzymałem się bo temperatura mi wzrosła... zaglądam pod maskę a tam...

 

 

IMG_20200327_214642.jpg

 

IMG_20200327_225213.jpg

Jak to się stało ? Nie wymieniles paska przy wymianie silnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 26.03.2020 o 06:41, mRoZiOo napisał:

Ja tak mam po programach itp ale mam przelot.

Mi się podobają czarne końcówki ;)

Tylko czarne końcówki ;)

20191126_205741.jpg

Edited by acik666
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, acik666 napisał:

Tylko czarne końcówki ;)

 

Pozdrowionka :hi:

 

20200404_142907.jpg

20200404_142932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dziś trochę się wziąłem. 

_20200404_173220.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.03.2020 o 13:12, polak900 napisał:

Oleju wam nie bierze zbyt dużo

Czy okopcone końcówki biorą się na pewno z tego, że samochód spala olej silnikowy? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, mRoZiOo napisał:

Czy okopcone końcówki biorą się na pewno z tego, że samochód spala olej silnikowy? 

 

mój nie bierze a okopcenie jest raczej z bogatej mieszanki o czym pisałem wyżej.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.04.2020 o 20:10, acik666 napisał:

Jak to się stało ? Nie wymieniles paska przy wymianie silnika?

No kurcze nie wymienili mi :( on się pewnie podniszczył od ognia i pękł po czasie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy okopcone końcówki biorą się na pewno z tego, że samochód spala olej silnikowy? 

Jest to niestety jeden z objawów podobno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Akurat w WRXie 2.0 DIT AFR poniżej 11 to standard nawet na zwykłej mapie... Seryjnie chyba AFR przy pełnym bucie i wyższych obrotach spada do 10.20-40 . 
mi na mapie pod 98 AFR spada do 10.4

https://datazap.me/u/pawel/hamowniawykres-stage-1-98-okt?log=0&data=3-10-30&trim=0&tmin=0.02&tmax=16.83

Moc wyrzucona na hamowni  278 KM, moment 408 Nm

 

Klikając na legendę można włączać poszczególne wykresy.

Edited by miksu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj przy okazji wymiany ogumienia zmodyfikowalem tez tylne lampy (folia)

 

20200409_185453.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. Niedawno dołączyłem do posiadaczy WRX-ów, czy polecacie kogoś w Krakowie lub okolicach do przeprogramowania wersji USA na Europę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...