Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 637
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zgodnie z obietnicą, zdradzam trochę szczegółów, gdzie można znaleźć, w mojej opinii dużo lepsze niż z USA czy Kanady, fajne WRXy. Długo już badałem temat ale w końcu rodzinnie zadziałaliśmy i ściągne

Piszę tu bo zacząłem tu. Jednak kupiłem Sti 2015 pochodzenie PL. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. No i chyba muszę się przenieść do tematu STI. A będę miał kilka pytań ale narazie Muszę się nacieszy

Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu. Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak s

Posted Images

18 godzin temu, Kambol napisał:

Może na filmie to jest mało czytelne, bo dużo kombinowałem, ale włączałem tak na dłuższy czas i kompresor się nie załącza.

 

u mnie domyślnie jest ustawione na szyba+nogi, na włączniku A/C się nie świeci, kompresor włącza się co kilkanaście sekund.

 

Link to post
Share on other sites

od jakiegos czasu zaczelo mnie denerwowac dzialanie hill-holder'a w moim WRX'ie, byc moze jest to zwiazane z zimowymi oponami / nizsza temp. zewnetrzna, nie wiem... ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni

 

google podpowiedzialo, ze jest to dosc znany problem i jest prosty sposob na jego rozwiazanie ;)

 

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2623400

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ale fakt taki, ze auto zaczelo sporadycznie podskakiwac / kangurowac podczas ruszania z zatrzymanego startu, szczegolnie na niezbyt gladkiej powierzchni

Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma  normalnie działać. Ja (jeszcze ;)) nie zaobserwowałem takich problemów.

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, Kambol napisał:

Ale rozumiem, że dzieje się tak tylko na wzniesieniu, tzn. kiedy hill holder ma  normalnie działać. Ja (jeszcze ;)) nie zaobserwowałem takich problemów.

 

No wlasnie ze zaczal sie zalaczac na rownym terenie, wiec odlaczylem - pojezdze tak jakis czas, na razie jest lepiej, znikly wszelkie objawy "kangurowania"

Link to post
Share on other sites

Czy jest znany użytkownikom WRX problem z tzw: Rev Hang, czy to w ogóle jest problem i o co chodzi. Ponieważ w wadach WRX na filmach youtube było to wymieniane, ktoś coś może więcej w tym temacie powiedzieć?

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, maati napisał:

tzw: Rev Hang, czy to w ogóle jest problem i o co chodzi.

 

jest to problem, przy ostrej jeździe płynna zmiana 1-2 jest praktycznie niemożliwa. To jest jeden z powodów dla których będe chciał podjechać do kogoś na lekki tune ECU.

Link to post
Share on other sites

Gdzieś na amerykańskim forum czytałem, że to było tylko w pierwszych wersjach, potem zmodyfikowali soft i podobno się poprawiło. Ja takiego problemu nie zauważam (może nie jeżdżę na tyle "ostro" ;)).

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Kambol napisał:

Gdzieś na amerykańskim forum czytałem, że to było tylko w pierwszych wersjach, potem zmodyfikowali soft i podobno się poprawiło.

 

Raczej niczego nie poprawiali, gdyż jest to celowy zabieg dla utrzymania norm EPA. 

Jedynie remap pomaga w wyeliminowaniu "rev hang"

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2913254&highlight=rev+hang

 

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, kamilgt napisał:

 żeby nie tracić boostu i czasu na zmianę biegów

 

a w jaki sposób to ma pomóc w czasie zmiany biegów? Biegi zmienia kierowca a nie RPM silnika. 

Utrzymanie wyższych obrotów przy szybkiej zmianie 1-2, powoduje że silnik ma za wysokie obroty i przy puszczeniu sprzęgła musi nastąpić szarpnięcie.

 

https://www.carthrottle.com/post/rev-hang-explained-and-why-petrolheads-hate-it/

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie,

 

jest jakiś sposób żeby pokazać kod błędu na zegarach? Check się zaświecił i mruga ikonka Cruise Control. 

 

W poprzedniej generacji można to było zrobić kombinacją włącznika świateł i przycisku od resetowania licznika przebiegu , a jak jest w 2015+ ? 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, lutek34 napisał:

ELM327 łączy się z ECU w 2017, zorganizuj sobie i sczytasz błędy zapisane w ECU

Ale muszę mieć jakieś kable pewnie a ja nic nie mam 

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, mRoZiOo napisał:

Ale muszę mieć jakieś kable pewnie a ja nic nie mam 

 

parujesz to z telefonem poprzez bluetooth, montujesz na telefonie odpowiednia apkę i się łączysz z ECU.

W Rzeszowie jest kilku sprzedawców, podzwoń,, może jeszcze dziś uda ci się coś znaleźć a może jakiś forumowicz z Rzeszowa, który posiada jakikolwiek czytnik OBD pomoże Tobie z odczytaniem błędów.

A robiłeś coś dziś pod maską, zanim MIL się zapalił?

 

image.thumb.png.ca6e1f18544f23cc9490223dfe53e951.png

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mRoZiOo napisał:

Zapalił się w piątek 13 go 

W sobotę zgasł 

 

i w niedziele Ci się przypomniało, że fajnie by było wiedzieć jaki błąd się świecił?

Jak MIL się aktualnie nie świeci, to przy użyciu tego interfejsika się nie dowiesz, tylko profesjonalny skaner, który odczyta byłe błędy albo czekać aż ponownie się MIL zaświeci.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...