Jump to content
Qba Enduro Trails

Upgrade hamulców w Forku, SG 2007 2.5 XT

Recommended Posts

Hej, poradźcie proszę, bom tu nowy ;) Czy zmieniając zaciski przednie na dwutłoczkowe z wrxa jest sens zmieniać również tylne? Tarcze w moim Forku jeszcze są ok, ale czy wymiana ich na sportowe (nacinane/nawiercane), poza nieco szybszym zużyciem klocków, faktycznie zwiększyłaby skuteczność układu (no i czy wtedy też tylko przód czy także tył)? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze tak się spodziewałem, ale chyba nie ogarnę czasowo brnięcia przez 33 strony, krótko się nie da? Zmieniać też zaciski z tyłu? Tarcze dojeździć seryjne i potem zmienić na lepsze? Felgi mam 17 i na razie nie zmieniam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu chcesz wsadzać zaciski dwutłoczkowe z przodu ? Hmm wrx z tego co kojarzę miał 4 tłoczek z przodu, a 2 tłoczek z tyłu. Najlepiej by było zmienić przód i tył bo masz równy balans siły hamowania czy jakoś tak ;) Ja w swoim foresterze najpierw wsadziłem przód 4tłoczek brembo złote z imprezy sti i poprawa była duża, ale czuć było, że nie do końca pewnie leśnik hamuje, po założeniu tyłu z imprezy sti również brembo znacznie lepiej czuć hamowanie i bezpieczniej wciskać hamulec ;) Może to moje tylko odczucie :) Gdybym miał robić to jeszcze raz to zrobiłbym od razu przód i tył i miał święty spokój. Jeśli aktualne hamulce masz w miarę dobre to możesz wystawić na giełdę i pewnie ktoś kupi ;) Co do nacinanych tarcz to poszedłem troszkę grubo bo wstawiłem dba nacinane oraz ferodo ds2500, ale lubię szybciej pojeździć i na torze się pobawić ;)

 

Ps. Niestety nie można iść za bardzo na skróty bo wiele tematów już zostało poruszonych na forum i nie ma sensu robić syfu, a moderatorzy pilnują tego by nie był syf i dosyć szybko zamykają takie tematy powielane i słusznie ;)

Pozdrawiam

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki. Oczywiście chodziło mi o 4-tłoczkowe z przodu, tyle że jestem pała bo policzyłem tłoczki tylko po jednej stronie zacisku ;) tak wrx miał z przodu 4 a tyłu 2, forek 2 i 2, dlatego pytam czy jest sens zmieniać dwutłoczkowy tył z forka na dwutłoczkowy tył z wrxa, bo wyglądają dosyć podobnie.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...