Jump to content

Turbo Timer


Recommended Posts

44 minuty temu, ADK90 napisał:

 

Potwierdzam mam taki u siebie sam go montowałem :)

Dokładnie ma dwa czasy i do 10 min max. Tylko musisz pamiętać filipk93    ze po opuszczeniu ręcznego TT wyłączy silnik i musisz od nowa go odpalać.

łee kurde o tym nie pomyślałem. Dzięki wielkie za podpowiedź! To trochę się mija z moim celem skoro i tak silnik się zgasi :(

Link to post
Share on other sites
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zepsuł się.

Ciekawe jest to, iż jeździ po drogach bardzo dużo doładowanych benzyn a tylko właściciele subaru montują takie urządzenia. Turbo timer dodaje 10pkt do lansu na dzielni, a wraz z blow off-em to już 100

no i jeszcze złote felgi zakładajo... bandyty... 

4 minuty temu, filipk93 napisał:

łee kurde o tym nie pomyślałem. Dzięki wielkie za podpowiedź! To trochę się mija z moim celem skoro i tak silnik się zgasi :(

No ale gdzie leży problem ? Zaciągasz ręcznik, wyciągasz klucz, wysiadasz, zamykasz wóz i idziesz do sklepu. A silnik pracuje :) Biegu przy pracującym silniku i tak nie wrzucisz więc ręczny musi być. 

Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Tomasz_555 napisał:

No ale gdzie leży problem ? Zaciągasz ręcznik, wyciągasz klucz, wysiadasz, zamykasz wóz i idziesz do sklepu. A silnik pracuje :) Biegu przy pracującym silniku i tak nie wrzucisz więc ręczny musi być. 

 

no tak ale wracam ze sklepu otwieram auto, spuszczam reczny i auto gaśnie,  właśnie zależy mi na tym żeby auto nie gasło jak załóżmy silnik jest zimny ;)

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Tomasz_555 napisał:

To mam inny pomysł. Zamykaj auto drugim kluczem podczas pracy silnika. :) Tyle, że to proszenie się o kłopoty. ;) 

 

nie no bez przesady. Tak jak mówisz, tylko problem ;)

Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, filipk93 napisał:

 

no tak ale wracam ze sklepu otwieram auto, spuszczam reczny i auto gaśnie,  właśnie zależy mi na tym żeby auto nie gasło jak załóżmy silnik jest zimny ;)

Czegoś nie rozumiem... Co za problem wejść do samochodu, przekręcić kluczyk, spuścić ręczny i samochód w tej chwili nie gaśnie... Chyba, że tylko ja mam taki dziwny tt, że jak znowu włożę kluczyk i przekręcę to mi nie gaśnie...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
38 minut temu, mly96 napisał:

Czegoś nie rozumiem... Co za problem wejść do samochodu, przekręcić kluczyk, spuścić ręczny i samochód w tej chwili nie gaśnie... Chyba, że tylko ja mam taki dziwny tt, że jak znowu włożę kluczyk i przekręcę to mi nie gaśnie...

Hmm, w sumie to nie próbowałem, ale obawiam się, że puszczenie ręcznika tak czy owak zgasi silnik, a jak nie ręczny to timer odliczy i odetnie zapłon. :) Sprawdzę jak się ociepli :D 

Link to post
Share on other sites

Przepraszam, ale co wy chcecie chłodzić po przejechaniu tych wspomnianych 2km do sklepu?

 

Ja rozumiem dbanie o silnik, turbinę i ogólnie auto, ale to już w jakieś OCD się przeradza. Po normalnej jeździe, to akurat czas w którym można zapiąć kurtkę, włożyć czapkę czy dosłuchać piosenkę do końca i można wysiadać...

Link to post
Share on other sites
Czegoś nie rozumiem... Co za problem wejść do samochodu, przekręcić kluczyk, spuścić ręczny i samochód w tej chwili nie gaśnie... Chyba, że tylko ja mam taki dziwny tt, że jak znowu włożę kluczyk i przekręcę to mi nie gaśnie...
Dokładnie tak jest jak piszesz :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Turbo napisał:

Przepraszam, ale co wy chcecie chłodzić po przejechaniu tych wspomnianych 2km do sklepu?

 

Ja rozumiem dbanie o silnik, turbinę i ogólnie auto, ale to już w jakieś OCD się przeradza. Po normalnej jeździe, to akurat czas w którym można zapiąć kurtkę, włożyć czapkę czy dosłuchać piosenkę do końca i można wysiadać...

 

to nie chodzi o chłodzenie tylko własnie o to żeby silnik mogl sie rozgrzać bez gaszenia po przejechaniu załóżmy kilometra czy dwóch na zimnym motorze.

7 godzin temu, GeFo555 napisał:

Dokładnie tak jest jak piszesz :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 

Panowie a jakiej firmy macie ten TT? Nigdy nie miałem u siebie zamontowanego stąd moje pytanie bo wlasnie nie wiedziałem czy powtórne wlozenie kluczy "zresetuje" tt i będzie można jechać dajej bez zgaszenia.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

W HKS type 0 silnik zgaśnie po opuszczeniu ręcznego i pomimo  ponownego włożenia i przekręcenia kluczyka do stacyjce.

filipk93 jak masz pilota do zamykania samochodu to zrób test.  Odepnij pilota od kluczyka odpal samochód i nie gaś, otwórz okno, wyjdź, zamknij drzwi z pilota i sprawdź czy zadziałał centralny zamek. Gdy zamknie Ci całe auto z pracującym silnikiem to tak po prostu rób jadać do tego sklepu. Kluczyki w stacyjce, pilotem zamknij samochód i z nim do sklepu. Nic nie gaśnie a silnik dalej pracuje ;)

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, MDsuperstar napisał:

*nie zgaśnie

(hks type 0 i wiązaka hks)

 

 

A jak to zrobiłeś? Przekręciłeś kluczyk na zapłon i opuściłeś ręczny czy kluczyk przekręcony na rozrusznik? Też mam wiązkę hks i tt.

Edited by ADK90
Link to post
Share on other sites

@ADK90 ręczny zaciągnięty, przekręcam na ostatni stopień przed rozrusznikiem (zapłon?), opuszczam ręczny, TT się resetuje i ustawia zgodnie z zapisanym czasem. Silnik pozostaje włączony.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Odgrzeje trochę kotleta bo mam zamiars kupić TT i może mi ktoś powie ile może krzyknąć warsztat/ mechanik za zamontowanie tego dziadostwa? Nie chce się brać za to sam, żeby nie połamać ani podrapać plastikow.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, filipk93 napisał:

Nie chce się brać za to sam, żeby nie połamać ani podrapać plastikow.

A ja jednak polecam, bo to bardzo proste.

 

Wzorowałem się na tym klipie:

 

 

P.S. Sorki, że nie pomogłem z "wyceną" -_-

Link to post
Share on other sites
Teraz, MDsuperstar napisał:

A ja jednak polecam, bo to bardzo proste.

 

Wzorowałem się na tym klipie:

 

@MDsuperstar no właśnie dziś mi wpadł w oko ten filmik i stwierdziłem, że chyba sam spróbuje się za to zabrać :) Dzięki za podpowiedź. Patrze na ceny tych HKSów i jestem zaszkocony rozbieżnościami w cenie, pomijam te za 100 zł, ale są za 450 i za 600 zł też niby takie same.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, filipk93 napisał:

450 i za 600 zł też niby takie same

Część Ci zaraz powie, że podróba działa jak oryginał (i pewnie tak jest), ale jakoś nie jestem fanem podróbek... 

W Polsce oficjalnym dystrybutorem jest JDL, ja kupowałem (zanim JDL był na liście) w Amber Performance w UK i z przesyłką nie wyszło drogo. Na stronie HKS masz listę dystrybutorów.

 

Pamiętaj, żeby kupić też dedykowaną wiązkę (są chyba inne dla kluczykowego i dla "push-start).

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, MDsuperstar napisał:

Część Ci zaraz powie, że podróba działa jak oryginał (i pewnie tak jest), ale jakoś nie jestem fanem podróbek... 

W Polsce oficjalnym dystrybutorem jest JDL, ja kupowałem (zanim JDL był na liście) w Amber Performance w UK i z przesyłką nie wyszło drogo. Na stronie HKS masz listę dystrybutorów.

 

Pamiętaj, żeby kupić też dedykowaną wiązkę (są chyba inne dla kluczykowego i dla "push-start).

 

Dzięki :) Tez nie jestem zwolennikiem podrobek. O wiązce pamietam, 99 zl kosztuje. Ja mam kluczyk wiec nie bedzie problemu, widzialem ze na nie-ASO nawet maja :)

Link to post
Share on other sites

Byli i tacy, którzy mocno narzekali na podróbkę, że się zawiesza albo, że zakończyła szybko swój żywot. Jak już montować TT to oryginalny. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...