Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Cześć. Mam problem z silnikiem 3.0 H6 jak jest zimny słychać jakieś stuki z prawej strony silnika po przejechaniu kilku kilometrów stuki są cichsze. Przebieg 150tys. Może ktoś miał taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Cześć. Mam problem z silnikiem 3.0 H6 jak jest zimny słychać jakieś stuki z prawej strony silnika po przejechaniu kilku kilometrów stuki są cichsze. Przebieg 150tys. Może ktoś miał taki przypadek? U mnie po lewej (czyli po stronie kierowcy) i zastanawiam się w którą stronę pompa wody pędzi ciecz chłodząca bo stukaniem okazał się przegrzany tłok. Stetoskop pomoże zlokalizować źródło Pozdrawiam Wysłane z mojego Lenovo TB3-850F przy użyciu Tapatalka Oczywiście nie pomorze nad może a pomoże. Kajam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Czyli wymiana silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Czyli wymiana silnika? Nie wiesz co się dzieje, dlatego z mojego doświadczenia polecam jak napisałem oczywiście możesz zrobić jak uważasz za stosowne, kto bogatemu zabroni?PozdrawiamWysłane z mojego Lenovo TB3-850F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Mechanik powiedział że koszt naprawy + nowe uszczelki przekroczą koszt drugiego silnika. Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 5 minut temu, Kamil.cars napisał: Mechanik powiedział że koszt naprawy + nowe uszczelki przekroczą koszt drugiego silnika. Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie kopci 1. Czy mechanik to w ogóle w subaru ogarnięty? 2. Co zdiagnozował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Tak zna te silniki i twierdzi że może być uszkodzony tłok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Podjedź na innego mechanika na kolejną diagnozę (i nie wspominaj że ktoś juz coś zdiagnozował...). Mi raz mechanik zdiagnozował panewkę, która okazała się tylko stukającym popychaczem hydraulicznym - koszty nieporównywalne... Jak zdiagnozuje to samo, to się zastanowisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Miałem już kilka Subaru z tym silnikiem i zdziwiłem się że ma takie objawy przy małym przebiegu. Prywatnie mam Spec B której nie żałuję gazu i nic się nie dzieje z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Mechanik powiedział że koszt naprawy + nowe uszczelki przekroczą koszt drugiego silnika. Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie kopci Tylko po takim zabiegu masz w zasadzie"nowy silnik".Jeżeli jest jak piszesz to coś nie tak, bo przy uszkodzonym tłoku będzie brał olej...Ja zrobiłem w swoim silniku "druciarstwo" ale zrobiłem świadomie a mianowicie wymieniłem tłok na używany w tej samej gradacji stwierdziłem że skoro jeździ to będzie jeździł tak do swego końca, a w kieszeniach zostawiłem sobie kasy na beczkę oleju na dolewki ot co ku memu zdziwieniu stukanie ustało i jeszcze nie wróciło a przejechałem po "druciarstwie" jakieś 5kkmPozdrawiamWysłane z mojego Lenovo TB3-850F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Możecie mi polecić kogoś kto zna dobrze te silniki z Siedlec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zaraz tłok... W tych silnikach zwykle hałasuje też napinacz łańcucha rozrządu, albo napinacz paska osprzętu. Podjedź na diagnostykę do zakładu specjalizującego się w Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 29 minut temu, Kambol napisał: W tych silnikach zwykle hałasuje też napinacz łańcucha rozrządu, albo napinacz paska osprzętu. no właśnie .... a ze stukającym tłokiem jeszcze nie miałem ...przyjemności 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 house_1 z tym gościem pogadaj z z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Sprawdź rozrząd. U mnie stukał z lewej strony napinacz łańcucha.Jaki przebieg? A tak wogóle to podjedź do kogoś kto się zna na Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Sprawdź rozrząd. U mnie stukał z lewej strony napinacz łańcucha.Jaki przebieg? A tak wogóle to podjedź do kogoś kto się zna na Subaru:yahoo: Przebieg 140tysWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 19 godzin temu, Kamil.cars napisał: Przebieg 140tys Trochę za mały przebieg jak na rozrząd Rozrząd zazywaczaj pada przy 200-250kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 W dniu 14.01.2018 o 21:37, Kamil.cars napisał: Cześć. Mam problem z silnikiem 3.0 H6 jak jest zimny słychać jakieś stuki z prawej strony silnika po przejechaniu kilku kilometrów stuki są cichsze. Przebieg 150tys. Może ktoś miał taki przypadek? Miałem bardzo podobny przypadek u siebie. Ujawniło się to zimą. Znikało wiosną. Miałem problem ze zbyt szybko zużytym paskiem rozrządu (25kkm). Objawiało się to stukaniem/klekotaniem na zimnym silniku, na głowicy po stronie kierowcy. Prawie znikało po nagrzaniu silnika. Do dzisiaj nie wiem czy winny był wadliwy napinacz, czy montaż. Naprawę wykonywał ten sam "mechanik" i nie kwapił się do ujawnienia przyczyny. Oczywiście za części i ponowną wymianę musiałem zapłacić. Od tego czasu przestał być moim mechanikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 8 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Trochę za mały przebieg jak na rozrząd Rozrząd zazywaczaj pada przy 200-250kkm O ile ten przebieg jest prawdziwy... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil.cars Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 O ile ten przebieg jest prawdziwy... Na 100% prawdziwyWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się