Jump to content
Piskoor

Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)

Recommended Posts

W dniu 15.09.2018 o 14:10, yarro napisał:

wynalazki typu aha bo tylko w USA

nie ma z tym problemu.... ProtonVPN na komórce i wszystko gra.

Pandora Radio to fajny wynalazek :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak pobrałeś Pandora radio? bo sam VPN nie wystarcza. W Google play dalej jest komunikat że niedostępna w moim kraju. 

..................Już mam najpierw pobrałem amazn appstore i stamtąd Pandorę. :D Wypróbuję bo do tej pory używałem Spotyfy 

Edited by yarro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ostatecznie wyszło z przednimi reflektorami - to są ksenony, czy halogenowe? Musiałeś coś zmieniać/dokładać, czy nie było potrzeby (i problemów z badaniem)?

Napisz proszę PW, skąd i za ile masz kartę z mapami EU.

Gratuluję efektu końcowego. Super wyszło! Ja jestem w trakcie... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ksenony ( mijania) + halogeny. Nic nie dokładałem. Diagnosta był łaskawy. Być może za 2 lata przy kolejnym przeglądzie będzie trzeba wstawić spryskiwacze ale teraz o tym nie myślę.

Karta z mapami EU to "przystosowana" karta z Infiniti - na olx znajdziesz bez problemu :-)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A jak z klima udalo sie przerobic na celcjusze ?

Kupiles jakies opony w polsce czy jeździsz na tych z us??

Edited by Daromce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 11.01.2018 o 20:48, Piskoor napisał:

Jest kilka wątków poświęconych samochodom w wersji USA.

Ponieważ właśnie sprowadziłem samochód być może taki watek jak ten który rozpoczynam przyda się komuś w podjęciu decyzji - sprowadzać i naprawiać czy tez kupić w PL.

 

Od początku :

Zawsze chciałem mieć OBK z silnikiem 3.6. Ponieważ pozbyłem się mojego OBK 2.5 2007 trzeba było rozejrzeć się za czymś nowszym.

Nowych jednak w EU z tym silnikiem nie ma więc pozostaje USA.

 

Kilka tygodni na aukcjach, kilka aukcji przegranych i w końcu dokładnie w urodziny trafiłem i wygrałem.

Aukcję robiłem poprzez polskiego pośrednika, który zajął się sprowadzeniem samochodu od A do Z

koszt takiej usługi to 3 tys pln

 

Należy mieć na uwadze to, iż zdjęcia z aukcji nie są specjalnie dobrej jakości i nie ma co liczyć na szczegółowy opis uszkodzeń.

Jest kilka parametrów stanu samochodu ( zapala i jedzie, zapala i chodzi na luzie ..itd )

Ja celowałem w samochód trzepnięty w tył bo jednak jest tutaj nieco łatwiejsza naprawa ( tak mi się wydawało )

 

Koszty:

wg mnie jest tak

kupisz auto za 100 jednostek

to wszystkie koszty związane z zakupem, prowizją, ocleniem itd zamykają się w okolicach 70 jednostek.

 

Części

tutaj sfrajerzyłem

jeżeli potrzebna jest np ćwiartka lub duży element blacharski w całości - szukać w stanach i sprowadzić razem z autem.

W innym przypadku pozostają dwie opcje..

przeglądanie strony  parts.subaru.com i dobór poszczególnych elementów - zakup w stanach i wysyłka do PL ( najlepiej przez tą firmę która sprowadza auto )

albo... zakup wszystkiego w PL.   Ja zamówiłem 90 % czesci w Emil Frey i jestem mega zadowolony z pomocy i obsługi..

Niestety - coś za coś ...  Ceny są niemal identyczne jak w Stanach ( ale za to z fakturą ) niemniej jednak czas oczekiwania to od 4 tygodni... wzwyż...

Ja niestety czekam już ponad 10 tygodni i myślę że jeszcze z 6 poczekam .

Niestety. Czekałem miesiąc po zakupie samochodu z zakupem części no i teraz trochę brakuje.  Rada więc brzmi tak - wylicytujesz, zamawiaj części następnego dnia :-)

 

Auto pod dom dostałem równo po 3 miesiącach od zakupu.

 

Tyle jeśli chodzi o sprowadzenie :  

( na zdjęciach widać jak się prezentowało na aukcji a jak po sprowadzeniu )

 

 

 

resizer (1).jpg

resizer (2).jpg

 

Te 3 tys. PLN dla posrednika to z transportem pod dom, czy tylko sama prowizja za zajecie sie tematem?  Ba ja placilem 400$ za caloksztalt spraw w USA i RFN  i 1500 PLN za przywoz z portu Bremenhaven  pod dom.  Clo nie zalezalo od widzimisie i humoru celnika tylko od kwoty na akcie zakupu.  Jakby kogos interesowaly takie stawki to zapraszam na prv.  Gostek sparwdzony, mam od niego Impreze i motocykl z Californii.

Edited by bodec

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.07.2018 o 21:20, jareki007 napisał:

Hmm, jak masz ustawioną instalacje? U mnie do 3k rpm dotryskuje 3% Pb, powyżej 7%. Spalanie mam trochę większe ale 5 osób (3 dzieci) + box albo rowery. Bez znaczenia w zasadzie czy jechałem do IT przez Tarvisio czy Brenner.

 

Mi po 40k km instalacja zwróciła się 3 razy:)

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Ale ten silnik chyba nie ma wtrysku bezpośredniego a co za tym idzie nie potrzebuje dotrysku Pb .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale ten silnik chyba nie ma wtrysku bezpośredniego a co za tym idzie nie potrzebuje dotrysku Pb .
Oczywiście, że nie ma wtrysku bezpośredniego i nie potrzebuje dotrysków benzyny ale dzięki temu można ochronić zawory.
Właśnie jestem po ich regulacji, 70 tys. km i w zasadzie wszytko było w normach jakie przewidział producent. Po ustawieniu korekty paliwowe jak na nowym silniku. Gość, który mi to regulował stwierdził, że przy tym przebiegu w innych autach rozjazdy były dużo większe.
Nie pałuję jakoś specjalnie samochodu ale na pewno ten dotrysk paliwa pomógł.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...