Skocz do zawartości

Sprowadzenie i naprawa OBK MY2017 z USA - relacja :-)


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, jak masz ustawioną instalacje? U mnie do 3k rpm dotryskuje 3% Pb, powyżej 7%. Spalanie mam trochę większe ale 5 osób (3 dzieci) + box albo rowery. Bez znaczenia w zasadzie czy jechałem do IT przez Tarvisio czy Brenner. 

Mi po 40k km instalacja zwróciła się 3 razy:)

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Nie mam pojęcia :-). Robiona u Jako więc mniemam że jest ok :-D

 

Ale wiem że 3.6 może jechać szybko.. W zakrętach przechyla się wręcz w znikomym stopniu i póki co nie widzę potrzeby poprawiania tutaj fabryki

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kambol napisał:

ZTCW Jako nie przepada za dotryskiem, lubryfikacją i innymi kadzidłami... ;)

o ile na temat lubryfikacji masz rację to przy odbieraniu mojego powiedział że w fabrycznym programie jest ustawiony dotrysk benzyny w chwili gdy czasy otwarcia wtryskiwaczy gazowych są zbyt krótkie ( chyba tak to brzmiało )

Nie wnikam....

To mój 4 samochód robiony u niego ( każdy ma lub miał już przejechane ponad 150 tys na gazie więc mam zaufanie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZTCW Jako nie przepada za dotryskiem, lubryfikacją i innymi kadzidłami...
Dotrysk benzyny nie ma nic wspólnego z lubryfikacją, która jest totalną pomyłką i nic nie daje a wręcz szkodzi. Tu po prostu chodzi o dodanie równolegle do gazu pewnej ilości benzyny. U mnie przy przebiegu 50 kkm korekty paliwowe są w normie. Więc luzy zaworowe też a to mnie interesuje wiedząc ja wygląda ich sprawdzanie i regulacja w H6... Prędzej czy później trzeba będzie jednak to sprawdzić.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Piskoor napisał:

To mój 4 samochód robiony u niego ( każdy ma lub miał już przejechane ponad 150 tys na gazie więc mam zaufanie )

Jestem pewien jednego.....moje kolejne 3,6 tutaj w Polsce będzie posiadało instalację gazową. Do tej pory byłem przeciwnikiem montażu instalacji gazowej w Subaru .....i najzwyczajniej nie interesowało mnie nic poza laniem paliwa.....jednak rosnące ceny paliw w Polsce i UE oraz takie opinie forumowiczów jak Twoja skłoniły mnie do rewizji moich poglądów.

12 godzin temu, Andrzejxx napisał:

Mój 2012 jeszcze nie miał.

To się ciesz z pięciostopniowego AT.....praktycznie pierwsze Legacy/Obk z CVT pojawiły się w sprzedaży w 2013r. http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2013.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To zgadza się, bo ja w Rivie jestem.

Noooo to kawałek.. A i góry inne :-)
Choć jadąc z Aosty w Dolomity w sobotę wybrałem trasę wzdłuż Gardy i przez Riva jechałem :-D

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

To się ciesz z pięciostopniowego AT.....praktycznie pierwsze Legacy/Obk z CVT pojawiły się w sprzedaży w 2013r. http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2013.html
Eee nie straszcie.. CVT w praktyce w OBK działa jak 6 stopniowy automat. Naprawdę jestem raczej zaskoczony in plus. Owszem przydałaby się nieco "ostrzejsze" ustawienie skrzyni (SI) ale ten mankament można spokojnie zrównoważyć manetkami.

Przy jeździe na autostradzie można natomiast docenić równe 2000 obrotów przy 130km /h bo jest cichutko

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Piskoor napisał:

Eee nie straszcie.. CVT w praktyce w OBK działa jak 6 stopniowy automat. Naprawdę jestem raczej zaskoczony in plus. Owszem przydałaby się nieco "ostrzejsze" ustawienie skrzyni (SI) ale ten mankament można spokojnie zrównoważyć manetkami.

Osobiscie mam inne odczucia, CVT wprawdzie ma takie sztuczne biegi, ale w praktyce zmiana manetkami, w szczegolnosci przyspieszajac nic nie wnosi, i lepiej manetki poprostu zostawic w spokoju. Owszem - moga przydac sie przy hamowaniu oraz w zakretach.  Osobiscie wolal bym 7 biegowego automata z matetkami niz CVT. Przy uzyciu manetek CVT nie zachowuje sie jak typowy automat - gdy krecimy silnik na wyzsze obroty auto nie przyspiesza, tak jak w normalnym automacie - i dopiero po zmianie jest uczucie "popchniecia" w plecy... bez uzycia manetek przyspieszenie jest bardziej normalne.  Tak jak pisalem 3.6 OBK z CVT to auto spokojne i rodzinne.  Z tego co wiem to ustawienia SI byly powiazane z pedalem gazu nie skrzyni, i gdzies widzialem ze ktos ma programy do wgrania ze wciskanie pedalu gazu powoduje lepsze przyspieszenie  - ale jest to oczywiscie okupione wiekszym spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Eryk napisał:

  Tak jak pisalem 3.6 OBK z CVT to auto spokojne i rodzinne. 

No z tym zgadzam się w zupełności.

Nie jest to demon przyśpieszenia 0-100. Z drugiej strony przyśpiesza w co najmniej zadowalający sposób czy to od prędkości 60km/h czy to od 120km/h  a to w praktyce ważniejsze.

Świetnie się prowadzi, jest cichy, jest wygodny...

Być może nie jeżdżę z takimi prędkościami przelotowymi jak koledzy z wątku "co po STI" ale poruszam się raczej w granicach dozwolonych prędkości w danym kraju ( w Niemczech jest odrobinę więcej, ale bez szaleństw - pozatym uważam że jak ktoś pisze iż przez Niemcy przelatuje z prędkością 180 to jest to zwykła ściema - jechałem teraz 700 km przez Niemcy - tempomat aktywny ustawiony na 145km/h - średnia wyszła 117km/h - bo tyle było ograniczeń,  korków, prac a przede wszystkim spory ruch )

Sumując jestem mega zadowolony z wyboru... Wygląda na to że trafiłem w idealne auto na narciarskie i inne rodzinne eskapady :-D 

 

Owszem nie wiem jeszcze wszystkiego, Nie ogarnąłem jeszcze X-Mode( nie było okazji ) i paru innych niuansów,  mam kilka rzeczy do poprawy ale ogólnie jest zacnie :-D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2018 o 15:30, Eryk napisał:

Mysle ze generalnie porownywanie VW z Subaru na rynku USA jest bez sensu, bo VW naprawde nie ma pomysku na ten rynek. 

Zgadza się....http://files.parsintl.com/eprints/subaru/37599-2.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, markos007 napisał:

jak na spalanie to te 3.6 wygląda zaskakująco dobrze :)

jako rodzinne auto myślę, że nic lepszego Subaru klientom nie zaproponowało w swojej ofercie.

 

Jest jeszcze Subaru Ascent... ktory na przyklad przy trojgu dzieci w fotelikach jest jedyna opcja - jesli chodzi o oferte Subaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Super się czytało i oglądało, poświęciłem przeszło godzinę. Wydaje mi się, że różnica cenowa miedzy Twoimi wydatkami na ten egzemplarz, a tym co oferuje rynek, pozwoli na pokrycie straty na wartości auta przez jeszcze dwa lata. Ciekaw jestem ile zarobił poprzedni właściciel mojego OBK, na odsprzedaży :D

Co do pomysłów na włącznik przeciwmgielnej lampy to ja mam podpięte razem z "mgłowymi przednimi" w manetce, tył z kolei rozwiązany jest tak, że lewa lampa ma ma dwukolorową żarówkę led (czerwoną dla przeciwmgielnej i białą do wstecznego, sam klosz jest biały) (biały czyt. bezbarwny). Wyświetlaczy nie zmieniałem, jeżdżę w milach i galonach, chłodzę się w farenheitach i jest dobrze. Radio gra z komórki po przez bluetooth a wynalazki typu aha bo tylko w USA, szkoda się tym zajmować. Czy w nowych modelach nie zrobili może mirror screen? 

 

20180915_141816.jpg

Edytowane przez yarro
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...