spawalniczy Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 6 minut temu, Piskoor napisał: gdyby była wymagana homologacja to w tym kraju nie było by całkiem pokaźnej ilości samochodów :-) Ale co innego import indywidualny a co innego przez oficjalnego importera. Myślę, żę SIP nie może ściągnąć i sprzedawać nowego samochodu bez homologacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 3 godziny temu, Piskoor napisał: gdyby była wymagana homologacja to w tym kraju nie było by całkiem pokaźnej ilości samochodów :-) Jest na rynku sporo OBK ze Stanów już gotowych do kupienia, już po rejestracji... Nie wydaje mi się by to był głównym problem A jak ktoś mocno chce to chyba można wystąpić do MT o odstępstwo - ale nie wiem czy jest sens Poziomowanie Jest automatyczne... Rozmawiałem i pisałem z kilkoma właścicielami OBK US żaden nie miał problemów na stacji diagnostycznej... Pokaźnej ilości samochodów by nie było, gdyby były uczciwe stacje diagnostyczne i uczciwi diagności... Przy okazji może byłoby bezpieczniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 3 godziny temu, spawalniczy napisał: Myślę, żę SIP nie może ściągnąć i sprzedawać nowego samochodu bez homologacji dokładnie tak . W Polsce do ruchu dopuszcza badanie techniczne. Od tego roku podobno bardziej rygorystyczne. Jeżeli auto przeszło badanie tzn że zostało dopuszczone do ruchu na terenie Polski czyli też EU. Na tej podstawie ważnego badania technicznego ubezpieczasz auto - w bazie ubezpieczycieli są wersje aut z USA i nie ma z tym najmniejszego problemu. Jeżeli policjant zatrzyma Ci dowód bo stwierdzi że auto jest niesprawne badz nie ma poziomowania itp jedziesz na badanie techniczne Więc kwestiami homologacji bym się wogole nie przejmował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Ja kupiłem już zrobionego i zarejestrowanego. Byłem na przeglądzie i żadnych problemów a stacja z tych bardziej rygorystycznych/czepialskich. Natomiast chętnie bym sobie założył spryskiwacze reflektorów bo strasznie się syfią. Gdzie można je dostać? No i jak z pompką w zbiorniku? Jest miejsce na dodatkową, trzeba zmienić zbiornik czy podpina się pod istniejącą? W innym aucie mam 3 pompki, reflektory, przód, tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo29081990 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 W dniu 13.01.2018 o 14:53, jareki007 napisał: Tak z ciekawości jeśli to nie jest tajemnicą, jaki koszt samochodu i na ile szacujesz naprawę? Tłumiki bym dorobił i przy okazji jakieś fajne końcówki założył bo aż żal, że mamy rury jak w starych dieslach... Jeśli to nie problem też proszę o info za ile wylicytowałeś go w US... Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Tego nie wiem bo kupiłem już zrobionego i zarejestrowanego w PL. Taki kosztował ok. 100 tys netto. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 A ja teraz bardziej prozaicznie... Jaki grill.Mam oryginalny ale do wyboru jest.A.) zostawić tak jak jestB.) przelakierować na czarno ale zostawić chromowaną ramkęC.) przelakierować cały na czarnoD.) zamienić na JDMWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Ja bym dał siatkęWysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Siatka, moim zdaniem pasuje bardziej do Legacy. OBK, to męska fura i oryginalny jest Ok. Mój typ, to cały czarny albo gun metal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 jeśli to nie tajemnica, to na jakim serwisie dokonałeś zakupu? copart.com, iaai.com czy jeszcze cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareki007 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Przy okazji felgi możesz przelakierować. Widziałem gdzieś fotki w całości w jednym kolorze i złapały taka głębię wizualną. Ja to pewnie kiedyś zrobię jak przyjdzie do renowacji. Fajny jest kolor taki opal jak w Maździe 6 nowej. Przynajmniej mi się podoba.Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 jeśli to nie tajemnica, to na jakim serwisie dokonałeś zakupu? copart.com, iaai.com czy jeszcze cos innego? IAAWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Piskoor napisał: C.) przelakierować cały na czarno Chyba najlepsza opcja, bo będzie pasował do innych elementów nadwozia i ogólnie robi dobre wrażenia na białym samochodzie. Inne opcje też OK poza siatką - tu ewidentnie nie pasuje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 czarny plaster fortepianowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Kupiłbyś tzw. ćwiartkę (kompletną, blacharz miałby mniej dłubaniny bo wstawiłby jeden cały element), w odpowiednim kolorze, z wersji USA ( w okolicach warszawy nie brakuje tego) i cała naprawa wyszłaby 5-6 tyś i po temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Mówisz nie brakuje? 2 mies szukałem..(zanim kupiłem części) Do dzisiaj nic nigdzie nie ma...(czyli już prawie 3.5mies) Jest sporo części do poprzedniej wersji P. S. Oczywiście że było by łatwiej... I taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Cały czarny grill wygląda najlepiej 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 tak jest. cały czarny zrób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Update Czas oczekiwania na części - od 8 do 16 tygodni Klasycznie już najważniejsze elementy przyjdą po 16 więc obecny termin dostawy to 9-10 tydzień 2018 co oznacza że przy idealnych wiatrach auto będzie gotowe w połowie marca a to oznacza że... od kupna minie..pół roku.. Sprowadzając - trzeba mieć to również na uwadze co prawda dramatu nie ma bo mam czym jeżdzić ale mogę zirytować blacharza bo mu plac zajmuję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Niektórzy na nowe auto czekają kilkanaście tygodni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maati Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Jestem pod wrażeniem, cierpliwość wymagana przy takim zabiegu. Ja osobiście stoję też przed dylematem, szukam Subaru WRX, zostaje właśnie tylko import lub już zrobionego na allegro. Na szybko jak liczę to różnicy w cenie zbyt dużej nie ma, jedynie samemu importując i naprawiając wie się co się ma. Czy mógłbyś polecić firmę która pomagała w ściągnięciu auta.(może byc priv). Widziałem kilka ale opinii nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Update : Dzisiaj odebrane i dostarczone : Szyba tył ( oczekiwanie 12 tyg ) wszystkie elementy podłogi ( oczekiwanie 12 tyg ) parę drobiazgów typu nakładka na zderzak, lampa ( cześć na klapie ) niestety aby roboty ruszyły niezbędny jest zestaw ćwiartki wewnętrznej który to właśnie się przesunął na koniec lutego.. Tak więc sobie myślę że skoro 3 tygodnie postoi jeszcze nie dłubany to : - może przejadę po miedzy do Jako żeby założył instalację LPG - co prawda nie ma gdzie wstawić zbiornika ale wszystko co w silniku można zrobić już.. - ponieważ zdjęta jest tapicerka tyłu i podsufitka może zainstaluję zasilacze z ochroną przed rozładowaniem akumulatora do kamerek rejestrujących na przód i tył - trzeba będzie przerobić lewe światło cofania na przeciwmgielne czyli zmienić żarówkę - w związku z tym pewnie również przydałoby się jakiś kabelek wrzucić żeby elektryk nie demontował tapicerki - ktoś wie co powinienem nabyć ? ( coś takiego ? KABEL FLRY-B 0,35mm2 ) zostawię zapas z przodu i z tyłu... - myślę też nad dołożeniem gniazda USB dla tylnej kanapy - można je zainstalować tak jak proponują na subaruoutback.org ( załączone zdjęcie ) - pytanie czy lepiej brać zasilanie gdzieś z bagażnika ( tam jest gniazdo zapalniczki ) czy z portów USB z przodu - przy okazji zastanawiam się też jak wcisnąć kabel USB do uchwytu telefonicznego tak by był jak najmniej widoczny ( najchętniej zrobiłbym gniazdo USB na górze deski rozdzielczej i połączył uchwyt kabelkiem 10 cm , ale to sporo roboty ), być może rozwiązaniem jest wypuszczenie go gdzieś od strony szyby ( ale kabel będzie musiał mieć ze 2 m więc mogą być spore straty ), z drugiej strony zamówiłem na Ali matę indukcyjna ( zdj.) do ładowania telefonu która idealnie wchodzi w schowek na konsoli centralnej. Telefon sparowany jest z radiem, navi też działa - teoretycznie nie muszę mieć nic przyczepionego do szyby.. Z gadżetów - zamówione listwy boczne na drzwi - listwy na szyby - i wydane 500 na kosmetyki do samochodu :-) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinto Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Może podać dane pośrednika, który pomagał w sprowadzeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 3 godziny temu, Piskoor napisał: pytanie czy lepiej brać zasilanie gdzieś z bagażnika ( tam jest gniazdo zapalniczki ) czy z portów USB z przodu moim zdaniem zdecydowanie lepiej z gniazda zapalniczki w bagażniku. Ze względu na pobór prądu do gniazd USB nie dołączałbym się do już istniejących. Obecne urządzenia potrafią w trybie fast-charge pobierać po kilka amperów każde. Żeby się nie okazało że pasażer z tyłu po podłączeniu do ładowania swojego super smartfona wywalił bezpiecznik i nie naładujesz się też z przodu wtedy. Za to dałbym z tyłu podwójne gniazdo USB, tego nigdy zbyt wiele. Aha i są bardzo eleganckie podwójne ładowarki USB wkładane w gniazdo zapalniczki właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Piskoor, na twoim miejscu skoncentrowałbym się na naprawie "głównej". Dopieszczenie zrobisz sobie później. 13 godzin temu, Piskoor napisał: trzeba będzie przerobić lewe światło cofania na przeciwmgielne czyli zmienić żarówkę - w związku z tym pewnie również przydałoby się jakiś kabelek wrzucić żeby elektryk nie demontował tapicerki - ktoś wie co powinienem nabyć ? ( coś takiego ? KABEL FLRY-B 0,35mm2 ) W teorii wystarczy do 96 Watów. W praktyce dałbym większy przekrój min. 0,50mm2 i zostawiłbym sobie obudwa światła cofania, czasami się przydają. A gdzie jest przeciwmgłowe w EU ? Nie ma tam miejsca w kloszu ? Edytowane 9 Lutego 2018 przez rombu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się