Filipos Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Dziś kumpel wpadł że auto mu umarło przywieźli je na lawecie. Kolektor zdemontowalem i dziura w głowicy. Silnik rozebralem i tłok wypalony. Mam pytanie czy silnik 2.5 bez Turbo to ten sam blok silnika co z turbina? Forester 2006r po lifcie Szczerze dodam że jestem mechanikiem i robię auta codziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) tu masz cały czas ten sam blok o oznaczeniu EJ25. Subaru Forester SF9 Applied A EJ254 (02/1997-08/1998)Subaru Forester SF9 Applied B EJ254 (09/1998-12/1999)Subaru Forester SF9 Applied C EJ254 (01/2000-12/2000)Subaru Forester SF9 Applied D EJ254 (01/2001-01/2002)Subaru Forester SG9 Applied A EJ255 (02/2002-01/2003)Subaru Forester SG9 Applied B EJ255 (02/2003-01/2004)Subaru Forester SG9 Applied C EJ255 (02/2004-12/2004)Subaru Forester SG9 Applied D EJ255 (01/2005-11/2005)Subaru Forester SG9 Applied E EJ255 (12/2005-12/2006)Subaru Forester SG9 Applied F EJ255 (01/2007-11/2007) Rozwinę swoją wypowiedź, możesz zastosować blok z silników uturbionych (są inne tłoki) ej255 np z Imprezy WRX, może być blok z STI ej257. Reviews Edytowane 10 Stycznia 2018 przez AlexClyde 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 nie, to inny blok. 2.5T ma blok pół zamknięty a bez turbo otwarty tu masz podstawowy katalog http://opposedforces.com/parts/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 nie, to inny blok. 2.5T ma blok pół zamknięty a bez turbo otwarty tu masz podstawowy katalog http://opposedforces.com/parts/ I katalog, który zalinkowałeś podaje ten sam numer dla turbo i wolnossaka - 11008AA950. BTW, z tego co kojarzę to EJ25 semi closed był tylko w STI i to nie wszystkich. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Czyli sprawa w zasadzie nie rozwiązana Na pewno to inne są głowice, ale czy blok, tłoki, itp. niech mądrzejsi napiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 6 godzin temu, skwaro napisał: I katalog, który zalinkowałeś podaje ten sam numer dla turbo i wolnossaka - 11008AA950. BTW, z tego co kojarzę to EJ25 semi closed był tylko w STI i to nie wszystkich. gdzie tam 2,5 NA DOHC to 11008AB080 lub 11008AA710 i od turbo 11008AA950 FORESTER S12 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Destination '07, December — Wagon 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission XT Left-hand drive '07, December — Wagon 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Sport shift XT Left-hand drive '07, December — Wagon 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission XT Right-hand drive '07, December — Wagon 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Sport shift XT Right-hand drive FORESTER S11 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '04, April — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD SPORT SHIFT 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '03, July — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Right-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Right-hand drive '03, July — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Automatic transmission 2.5XT Normal suspension Right-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD SPORT SHIFT 2.5XT Normal suspension Right-hand drive IMPREZA G12 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Destination '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Left-hand drive '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRXS Left-hand drive '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Right-hand drive '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRXS Right-hand drive '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Left-hand drive '07, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Right-hand drive IMPREZA G11 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '05, June — '06, June SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Normal suspension Left-hand drive '06, May — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Normal suspension Right-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Right-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI-S Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI-S Normal suspension Right-hand drive '06, May — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRXC Normal suspension Left-hand drive '05, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Normal suspension Left-hand drive '05, June — WAGON 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Manual transmission WRX Normal suspension Right-hand drive LEGACY B13 Usage information Date Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '06, April — SEDAN 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT Normal suspension Right-hand drive '06, April — SEDAN 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission 25GT-B Normal suspension Right-hand drive '06, April — SEDAN 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT-B Normal suspension Right-hand drive '06, April — '07, June SEDAN 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission 25GT-B STI Normal suspension Right-hand drive '06, April — '07, June SEDAN 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT-B STI Normal suspension Right-hand drive '06, April — WAGON 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT Normal suspension Right-hand drive '06, April — WAGON 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission 25GT-B Normal suspension Right-hand drive '06, April — WAGON 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT-B Normal suspension Right-hand drive '06, April — '07, June WAGON 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission 25GT-B STI Normal suspension Right-hand drive '06, April — '07, June WAGON 2.5L DOHC TURBO FULLTIME 4WD 5SP Automatic transmission 25GT-B STI Normal suspension Right-hand drive a tak to wygląda w praktyce środkowy to forester XT i inne z turbo, po prawej bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Masz rację, za późno było i bzdury napisałem Siadł w kącie i się wstydzi, ej255 jest oczywiście semi closed. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipos Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak to wygląda problem z tym że nigdzie nie ma takiego silnika na alledrogo itd... Nie wiem od czego dopasować. A jak kupował mówiłem kup 2.0 i będzie spokój:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 a przepływomierz czysty? on tak jeździł? wygląda jakby miał super zucho z IAM na 0 a i tak detonacje rozwaliły silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mixer555 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 To może dobijemy targu sprzedam swój silnik z Forka 2.5XT ciągle w aucie do sprawdzenia a sam przymierze się do zakutego gotowca od znajomego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, AdaSch napisał: a przepływomierz czysty? on tak jeździł? wygląda jakby miał super zucho z IAM na 0 a i tak detonacje rozwaliły silnik. Ja pierwszy raz widzę takie dziury w głowicy !!! To w ogóle możliwe że silnik z tym jakoś pracował? Masz może fotkę bloku w miejscu gdzie zrobił się ten przepał ? Blok ocalał? Edytowane 12 Stycznia 2018 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Ja widziałem, z mega zasyfiałą przeplywką Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 29 minut temu, AdaSch napisał: Ja widziałem, z mega zasyfiałą przeplywką Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Tzn co robi wtedy ECU? Ubogą bardzo mieszankę? Bogatą bardzo mieszankę? Czy inne cuda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipos Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Ja też takiego czegoś nie widziałem. Nie wiem dlaczego się tak wypalily jutro wystawie fotki bloku choć jest cały.glowice dostaly najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 W dniu 12.01.2018 o 21:17, rydzada napisał: Tzn co robi wtedy ECU? Ubogą bardzo mieszankę? Bogatą bardzo mieszankę? Czy inne cuda? tak, są ogromne lagi na odczytach, wydaje mu się, że wpada znacznie niej powietrza niż jest w realu. Ale przez knocki IAM był 0. Właściciel takiego kupił i nie wiedział, jak ma jeździć 2.5XT, jak go przewiozełm był w szoku. Ostatecznie czyszczenie tylko trochę pomogło, facet zakupił nową i zyskał nowe auto po tym jak naprawił głowicę z wypalonym gniazdem zaworowym jak się okazało (check engine) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 2 godziny temu, AdaSch napisał: tak, są ogromne lagi na odczytach, wydaje mu się, że wpada znacznie niej powietrza niż jest w realu. Ale przez knocki IAM był 0. Właściciel takiego kupił i nie wiedział, jak ma jeździć 2.5XT, jak go przewiozełm był w szoku. Ostatecznie czyszczenie tylko trochę pomogło, facet zakupił nową i zyskał nowe auto po tym jak naprawił głowicę z wypalonym gniazdem zaworowym jak się okazało (check engine) Czy w takim przypadku, czyli błędów odczytu przepływki, pomaga sprawdzenie / strojenie z zewnętrzną sondą AFR? Czy błędy na ECU i check engine wyrzuca już sonda ori wmontowana w układ wydechowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 W dniu 2018-01-13 o 01:10, Filipos napisał: Ja też takiego czegoś nie widziałem. Nie wiem dlaczego się tak wypalily jutro wystawie fotki bloku choć jest cały.glowice dostaly najbardziej. i jak ten blok? uporaliście się z problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipos Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Na razie szukamy silnika. I jest bieda z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się