AlexClyde Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam wszystkich, nie będę się rozpisywał, dźwięk identyczny jak na filmiku z Legacy, słychać go tylko podczas jazdy, na postoju, podnośniku jest tak mało wyraźny, że nie mogę określić co to i skąd dochodzi, wydech itd sprawdzone, nie szukam diagnozy internetowej, tylko skoro są filmiki z czymś identycznym co pojawiło się u mnie to już ktoś doszedł do tego co to i może wiec gdzie leży problem. Link do filmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lejos Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Heh, w 2.0 drażnił mnie piston slap na zimnym a w 2.5 drażni mnie ten typowy dźwięk wykorbienia przy 3k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Narazie auto jeździ, byłem na analizie spalin i wyszło na biegu jałowym CO na poziomie 4,3 gdzie normalnie było kiedyś 0,2-0,3, z wydechu smierdzi jakbym na plaku diesla odpalał, zdemontowałem cały wydech obejrzałem katalizatory- są idealne, postanowiłem czepić się sondy lambda nr1, okazuje się że od razu po odpaleniu na zimnym podaje stale 0,35V i zmienia się nawet po przegazowaniu do 0,34 i po rozgrzaniu do 90 stopni, gdzie z tego co wiem na pierwszej sondzie powinno oscylować 0,1 do 0,9V biedna i bogata mieszanka a dopiero na drugiej sondzie za katem jest na prawie stałym poziomie i druga sonda kontroluje tylko stan katalizatorów, komputer byka nie wywala bo napięcie nie jest na poziomie 0V i nie przekracza 1V, ale moim zdaniem sonda nie pracuje poprawnie przez co "możliwie" mam takie CO, a skoro go przelewa czy coś nie tak z dawka paliwa to i mogą występować spalania stukowe, ew zły AFR doprowadza do hałasu mojego silnika gdzie do 3 tys obr, sonda lambda jest brana pod uwagę przez ECU do korekt czasu otwarcia wtrysków. Zamówiłem Sondę wymienię i zobaczymy czy pomoże, jeśli nie to szukam dalej, dodam, że silnik skontrolowałem rozrząd OK, w misce olejowej nie ma opiłków itd. temperatura, moc ok, pracuje równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lejos Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Jak z tematem, jakieś wnioski, informacje, sonda wymieniona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Witam sonda wymieniona, spaliny powróciły do normy, silnik zaczął głośniej pracować na wolnych obrotach (cykanie wtrysków i zaworów) tak jak było kiedyś, terkotanie podczas jazdy pozostało, może nie aż takie jak było ale nadal jest, auto zyskało na mocy, ale nie jest to tak jak powinno być, w weekend wezmę się za sprawdzenie ciśnienia paliwa i obadam szczelność kolektora ssącego i całego dolotu, brak mi już pomysłów, jeździ wszystko ok, ale wkurza mnie niesamowicie to terkotanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się