Kola1958 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Od półtora roku jestem posiadaczem fotka 2003 125km przez ten czas zrobiłem nim 30 tys. km ma w tej chwili 193 tys.km samochód po kupnie miał założony gaz,jestem z niego mega zadowolony ale zamarzyło mi się zmienić go na nowszy 158 proszę o opinię tego nowszego modelu szczególnie z lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Jeśli do gazu to lepszy jest ten ze 125km. W 158 jest regulacja luzu zaworowego na szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 1 godzinę temu, iron napisał: Jeśli do gazu to lepszy jest ten ze 125km. W 158 jest regulacja luzu zaworowego na szklanki. Dokładnie tak jak Kolega napisał , w osiągach aż tak dużej różnicy nie ma , jak już to lepiej poszukać 2.0XT , gaz znosi dobrze i radocha większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Najlepiej szukać Forka SG po lifcie w wersji Bi-Fuel z oznaczeniem silnika EJ20F. Wersja Bi-Fuel to LPG założone od nowości i przez dealera (bo podobno nie powinno się mówić / pisać, że "fabryczna"...) Ale przynajmniej jest pewność, że wszystko w tej instalacji zostało dobrane i założone poprawnie. Regulacja w tym silniku co prawda na szklanki, ale w wersji EJ20F sprawdzenie odbywa się co 60 kkm (sprawdzenie - nie zawsze jest konieczność regulować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 A jaką masz motywację do zmiany? Tzn czego oczekujesz po nowszym modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Niemiecki importer zakładał też instalacje do 3,0H6. A potem szybko ściągał, więc to o niczym nie świadczy. Żeby 158 KM pokazywał pazur, trzeba go wysoko kręcić, dół mają taki sam. Jak chcesz dynamiczniej, to coś z literką T na tylnej klapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Często 158 km to ej20f (czyli ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi), a jak nie chcesz z T na końcu - jest jeszcze 2,5 w manualu - 167 km i z zaworami regulowanymi na płytkach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 47 minut temu, Panther napisał: jest jeszcze 2,5 w manualu - 167 km i z zaworami regulowanymi na płytkach ... Chciałeś napisać na śrubkach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 3 godziny temu, Malyboss napisał: Najlepiej szukać Forka SG po lifcie w wersji Bi-Fuel z oznaczeniem silnika EJ20F. Wersja Bi-Fuel to LPG założone od nowości i przez dealera (bo podobno nie powinno się mówić / pisać, że "fabryczna"...) Ale przynajmniej jest pewność, że wszystko w tej instalacji zostało dobrane i założone poprawnie. Regulacja w tym silniku co prawda na szklanki, ale w wersji EJ20F sprawdzenie odbywa się co 60 kkm (sprawdzenie - nie zawsze jest konieczność regulować). A już zupełnie najlepiej to szukać EJ20F bez gazu i samemu założyć porządną instalację, a nie używać "wabika" od dealerów :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 tansza regulacja gazu jak koledzy wspomnieli, moim zdaniem dużo wieksza dynamika silnika 156km, miałem forka sg 156 i było calkiem fajnie, potem przesiadka w legaca 125koni i musilame się przyzwyczaić. Spokojnie można wyprzedzić żwawo auta wlekące się 140 kmh zwykla drogą. Teraz zamknąłem temat legacem h6 i dopiero jestem zadowolony, choć dalej brakuje mi rządowych kogotów na nim i lizaka by przemieszczać się bez korków . Forek fajny , dobrze swieca reflektory, jak dla mnie minus to fotel, w legacu dużo wygodniejszy. wygodniej z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kola1958 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Dzięki za podpowiedzi może to się wyda dziwne ale są dwa powodu zmiany chciałbym coś nowszego s przede wszystkim nie toleruje ciemnych kolorów a mój jest zielona butelka dla mnie to jak czarny jadąc po niego do Niemiec myślałem że to będzie jaśniejsze a.jak zajechałem głupio mi było wycofać się a samochód też mi był pilnie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 7 godzin temu, MateuszWwa napisał: miałem forka sg 156 i było calkiem fajnie, potem przesiadka w legaca 125koni i musilame się przyzwyczaić A co ja mam powiedzieć po przesiadce z OBK H6 na Buga i Forka 125KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się