Skocz do zawartości

Forester 125 czy 158


Kola1958

Rekomendowane odpowiedzi

Od półtora roku jestem posiadaczem fotka 2003 125km przez ten czas zrobiłem nim 30 tys. km ma w tej chwili 193 tys.km samochód po kupnie miał założony gaz,jestem z niego mega zadowolony ale zamarzyło mi się zmienić go na nowszy 158 proszę o opinię tego nowszego modelu szczególnie z lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, iron napisał:

Jeśli do gazu to lepszy jest ten ze 125km. W 158 jest regulacja luzu zaworowego na szklanki.

Dokładnie tak jak Kolega napisał , w osiągach aż tak dużej różnicy nie ma , jak już to lepiej poszukać 2.0XT , gaz znosi dobrze i radocha większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej szukać Forka SG po lifcie w wersji Bi-Fuel z oznaczeniem silnika EJ20F. 

Wersja Bi-Fuel to LPG założone od nowości i przez dealera (bo podobno nie powinno się mówić / pisać, że "fabryczna"...)

Ale przynajmniej jest pewność, że wszystko w tej instalacji zostało dobrane i założone poprawnie.

Regulacja w tym silniku co prawda na szklanki, ale w wersji EJ20F sprawdzenie odbywa się co 60 kkm (sprawdzenie - nie zawsze jest konieczność regulować).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki importer zakładał też instalacje do 3,0H6. A potem szybko ściągał, więc to o niczym nie świadczy.

Żeby 158 KM pokazywał pazur, trzeba go wysoko kręcić, dół mają taki sam. Jak chcesz dynamiczniej, to coś z literką T na tylnej klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Malyboss napisał:

Najlepiej szukać Forka SG po lifcie w wersji Bi-Fuel z oznaczeniem silnika EJ20F. 

Wersja Bi-Fuel to LPG założone od nowości i przez dealera (bo podobno nie powinno się mówić / pisać, że "fabryczna"...)

Ale przynajmniej jest pewność, że wszystko w tej instalacji zostało dobrane i założone poprawnie.

Regulacja w tym silniku co prawda na szklanki, ale w wersji EJ20F sprawdzenie odbywa się co 60 kkm (sprawdzenie - nie zawsze jest konieczność regulować).

 

 

A już zupełnie najlepiej to szukać EJ20F bez gazu i samemu założyć porządną instalację, a nie używać "wabika" od dealerów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tansza regulacja gazu jak koledzy wspomnieli, moim zdaniem dużo wieksza dynamika silnika 156km, miałem forka sg 156 i było calkiem fajnie, potem przesiadka w legaca 125koni i musilame się przyzwyczaić. Spokojnie można wyprzedzić żwawo auta wlekące się 140 kmh zwykla drogą. Teraz zamknąłem temat legacem h6 i dopiero jestem zadowolony, choć dalej brakuje mi rządowych kogotów na nim i lizaka by przemieszczać się bez korków :P. Forek fajny , dobrze swieca reflektory, jak dla mnie minus to fotel, w legacu dużo wygodniejszy. wygodniej z tylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi może to się wyda dziwne ale są dwa powodu zmiany chciałbym coś nowszego s przede wszystkim nie toleruje ciemnych kolorów a mój jest zielona butelka dla mnie to jak czarny jadąc po niego do Niemiec myślałem że to będzie jaśniejsze a.jak zajechałem głupio mi było wycofać się a samochód też mi był pilnie potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MateuszWwa napisał:

miałem forka sg 156 i było calkiem fajnie, potem przesiadka w legaca 125koni i musilame się przyzwyczaić

A co ja mam powiedzieć po przesiadce z OBK H6 na Buga i Forka 125KM? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...