Jump to content
turdziGT

Rajdowe dyskusje - sezon 2018

Recommended Posts

Kajto jedzie świetny rajd. Miał bardzo długą przerwę w startach, jak klepnie to może już mieć po sezonie plus na tym poziomie jak jedziesz rajd pierwszy raz to jestes na straconej pozycji. RK z cala jego czysto predkoscia mial jednak duzo mniejsza konkurencje w WRC2. Krytka Kajto totalnie nie trafiona, skonczy na podium chuchając na auto, bo jego starty finansowo wisza na wlosku...

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Marek106 napisał:

skonczy na podium chuchając na auto

Toż rywalizacja.

Oczywiście trochę przesadzę, ale był taki "rajdowiec" Rysiu Plucha (wygooglajcie sobie, uśmiejecie się z jego sprzętu), też był nawet Mistrzem Polski w jakiejś kategorii...bo chuchał na auto i dojeżdżał na podium, gdy konkurencja się ścigała i nie kończyła.

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Marek106 napisał:

 RK z cala jego czysto predkoscia mial jednak duzo mniejsza konkurencje w WRC2.

Mniejsza tak ale czy słabsza tu by mozna dyskutować bo był to Evans i Lefebrve a to nie takie znowu ciemniaki zwłaszcza Evans którego RK objeżdżał jedna ręka.

 

Wracajac do samego rajdu to Tanak przejechał piąteczek " like a boss " 

Na prawde jego tempo pewność siebie i łatwość z jaka kręci te czasy jest na prawde imponująca.To jednak kierowca niesamowitego kalibru i tu pytanie nie czy a kiedy bedzie mistrzem swiata.Mysle ze przy odrobinie szczęścia moze włączy sie do walki jeszcze w tym sezonie.Ogolnie zapowiada sie kolejny świetny rajd i końcówka sezonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Adi napisał:

Toż rywalizacja.

Oczywiście trochę przesadzę, ale był taki "rajdowiec" Rysiu Plucha (wygooglajcie sobie, uśmiejecie się z jego sprzętu), też był nawet Mistrzem Polski w jakiejś kategorii...bo chuchał na auto i dojeżdżał na podium, gdy konkurencja się ścigała i nie kończyła.

 

Komentarz z onetu. Chyba, nie zdajesz sobie sprawy,ze pol roku nie jezdzenia plus swiadomosc,ze jak jebniesz to masz po sezonie zwalnia Cie wlasnie o te dziesietne, na km/oesowym, ktore Kajto traci do najszybszych. Plus nieznajomosc oesow, jak myslisz,ze w mistrzostwach swiata chlopcy jada w 100% na opis, to sie grubo mylisz.

Sama jazda rajdowa na limicie możliwa jest tylko wtedy kiedyś jesteś non stop w gazie/startujesz,itd. To nie gra komputerowa, czy krótki oes Cieszynki, gdzie każdy idzie o zycie.

 

59 minut temu, turdziGT napisał:

Mniejsza tak ale czy słabsza tu by mozna dyskutować bo był to Evans i Lefebrve a to nie takie znowu ciemniaki zwłaszcza Evans którego RK objeżdżał jedna ręka.

 

Wracajac do samego rajdu to Tanak przejechał piąteczek " like a boss " 

Na prawde jego tempo pewność siebie i łatwość z jaka kręci te czasy jest na prawde imponująca.To jednak kierowca niesamowitego kalibru i tu pytanie nie czy a kiedy bedzie mistrzem swiata.Mysle ze przy odrobinie szczęścia moze włączy sie do walki jeszcze w tym sezonie.Ogolnie zapowiada sie kolejny świetny rajd i końcówka sezonu.

Lefebre bardzo szybki bylo tylko w ośce, w 4wd nigdy nie brylował. Evans w tamtym okresie,tez jeszcze nie uwolnił swego potencjału. Z resztą to jak złożony jest to temat pokazuje Breen. W R5 biorąc pod uwagę zaplecze jeździł przeciętnie, w WRC ma czasem świetne tempo. 

 

Poza tym RK do F1 doszedł krwawicą, ale w rajdach pojawił się bez presji i z zabezpieczeniem finansowym. Mógł przez to sobie pozwolić na tempo wyda/nie wyda, co jak wiemy różnie się kończyło. Choć zaznaczę,że sam uważam,że mógłby daleko dojść w rajdach gdyby nie parę złych decyzji/pecha,itd.

 

W zasadzie wtrąciłem się, bo mnie razi, jak Kajto jest 4 na 18 aut po pierwszym dniu jadac w takich a nie innych okolicznościach,a Tu ktoś dowali,że słabo. Klasyka Janusza rajdowego.

  • Like 6
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Marek106 napisał:

 

W zasadzie wtrąciłem się, bo mnie razi, jak Kajto jest 4 na 18 aut po pierwszym dniu jadac w takich a nie innych okolicznościach,a Tu ktoś dowali,że słabo. Klasyka Janusza rajdowego.

Jak PR chece sie pochwalic to jest czymkolwiek bo jest P4 ale mozna byc byc tez drugim i miec 5 min straty.Z PRowego punktu widzenia wynik jest a ze sportowego nie ma.I jak sie wlasnie na te czasy popatrzy to nie ma tu zabardzo do czego piać z zachwytu.Na 70Km ss strata prawie 40 sek.Najwyzsze miejsce na oesie P4 wczoraj na krenciolku.Dzis cały czas miejsca miedzy 6-9 a jest P4 bo inni cały czas cos tam modlili na oesach inni poza czołówka.

W tym tempie to na koniec rajdu bedą za 2 min jak nic no to nad czym tu piać z zachwytu ?

  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, turdziGT napisał:

Tanak przejechał piąteczek

Może nie znacznie, ale wygrał wszystko, zdaje się być trochę nad. Czuję coś, że chłop ma jeszcze limit. 

Pamiętacie, jak "walił" u Malcolma czarną fiestą, nawet Marco Martin, jego mentor mówił, że jest idiotą i nie wykorzystał szansy.

Teraz widać, że nauka, tylko na limicie. Ogier też walił jak zły na początku.

No, może Loeb był inny...ale to kosmita, zgodzicie się? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego Marek, proszę zachowaj poziom. Drwij sobie z kogo chcesz, ale z przekąsem, sugeruję użyć przenośni, metafor etc.  takie dosłowne, wg mnie jest nie na miejscu.

Od siebie dodam, że kibice rajdowi lubią żartować z kierowców, których fanami są np. ich przyjaciele, koledzy... i żadnej poważnej zwady nie zaobserwowałem.

Poluzuj zatem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Marek106 napisał:

 

Szanowny kolego.Twojego wyjazdu personalnego nawet nie będę komentował bo na bolące cztery litery zadne maści niestety nie pomagają wiec szkoda czasu.

To co warte jest uwagi to pewna cecha wspólna polskich ekspertów czy to w polityce czy w sporcie , mianowicie robienie personalnych wycieczek jak sie kończą argumenty.Na tym zakończę bo juz pokazałeś klasę w 6 poście wiec aż strach co bedzie dalej ale znając to forum niektórzy juz otworzyli kolejne piwo i czipsy......

 

Wracajac do sportowego aspektu tej rozmowy to nie lubię kierowcow ktorzy sie woza i ciułają punkty.A takim stał sie Kajto.Stal sie takim z rożnych powodów głównie budżetowych i pewnie nie miał wyboru bo zeby mieć za co jezdzic trzeba sprzedac PR a zeby to zrobic to łatwiej sprzedaje sie P4 wyjeżdżone 7 czasami i błędami innych niz P2 czy P3 na poszczególnych oesach i dzwon walcząc z czołówka.Mozesz sie z tym zgodzić lub nie.Zyjemy nadal wolnym kraju i kazdy ma prawo do swojej opini bez znaczenia czy jest ekspertem czy nie i na pewno nie będę ci ubliżać jezeli masz inna.

A o to jak to wyglada od kuchni.Nawet P6 ani razu na oesie nie było no ale do gazet i internetu P4 na koniec dnia sie ładnie sprzedaje.Niech kazdy oceni swoją miara.

IMG_6133.PNG

IMG_6134.PNG

IMG_6135.PNG

IMG_6137.PNG

IMG_6138.PNG

IMG_6139.PNG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szanowny kolego.Twojego wyjazdu personalnego nawet nie będę komentował bo na bolące cztery litery zadne maści niestety nie pomagają wiec szkoda czasu.
To co warte jest uwagi to pewna cecha wspólna polskich ekspertów czy to w polityce czy w sporcie , mianowicie robienie personalnych wycieczek jak sie kończą argumenty.Na tym zakończę bo juz pokazałeś klasę w 6 poście wiec aż strach co bedzie dalej ale znając to forum niektórzy juz otworzyli kolejne piwo i czipsy......
 
Wracajac do sportowego aspektu tej rozmowy to nie lubię kierowcow ktorzy sie woza i ciułają punkty.A takim stał sie Kajto.Stal sie takim z rożnych powodów głównie budżetowych i pewnie nie miał wyboru bo zeby mieć za co jezdzic trzeba sprzedac PR a zeby to zrobic to łatwiej sprzedaje sie P4 wyjeżdżone 7 czasami i błędami innych niz P2 czy P3 na poszczególnych oesach i dzwon walcząc z czołówka.Mozesz sie z tym zgodzić lub nie.Zyjemy nadal wolnym kraju i kazdy ma prawo do swojej opini bez znaczenia czy jest ekspertem czy nie i na pewno nie będę ci ubliżać jezeli masz inna.
A o to jak to wyglada od kuchni.Nawet P6 ani razu na oesie nie było no ale do gazet i internetu P4 na koniec dnia sie ładnie sprzedaje.Niech kazdy oceni swoją miara.
IMG_6133.thumb.PNG.946c542b36818432be78abaf4f47d4b6.PNG
IMG_6134.thumb.PNG.76a2179c2d70c3877997a135b9bd2f1f.PNG
IMG_6135.thumb.PNG.fca7a828b469f1850f93ad57483656ba.PNG
IMG_6137.thumb.PNG.eb842768ad55f994d96fd0bb6ff0bdac.PNG
IMG_6138.thumb.PNG.d0bf05e46b3195cbba07771f922193ab.PNG
IMG_6139.thumb.PNG.e550e5b118fadcf124836e1e2d394d8c.PNG
turdziGT: Niestety, ale utwierdzasz nas w przekonaniu, że nie masz pojęcia o tym sporcie. Szkoda, że zamiast odpuścić to brniesz w to dalej. Piszesz często ciekawe rzeczy, ale nie w tym wątku.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś jeden kierowca powiedział, że jak ma jechać aby tylko dojeżdżać do mety to woli w domu na konsoli grać.

Co do Kajto to kalkulator włączył mu się po zdobyciu tytułu w ERC i tak jeździł kolejne sezony gdzie zdawało to egzamin bo udało się wyciągnąć jeszcze dwa tytuły. Dla kibica jest to brzydkie bo ja też wole oglądać jazdę ogniem jak np. Łukjaniuk gdzie kalkulacji jest bardzo mało. W WRC taki styl nie koniecznie musi przynieść pożądany efekt, a oceniać Kajto za ten rajd będzie można dopiero jak się skończy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś się siły zmieniły w rajdzie. Kajtek też chyba nas posłuchał i przyspieszył ;)

 

Teraz prawie 40 km. poligonu. Będzie ostro.

 

Jan coś nabałaganił.

14 godzin temu, Marek106 napisał:

skonczy na podium chuchając na auto

Więc plan jest realizowany ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, boy napisał:

turdziGT: Niestety, ale utwierdzasz nas w przekonaniu, że nie masz pojęcia o tym sporcie. Szkoda, że zamiast odpuścić to brniesz w to dalej. Piszesz często ciekawe rzeczy, ale nie w tym wątku.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
 

Wytłumacz mi to w takim razie mowie powaznie i bez przekasu.

Ja patrzę na wyniki dnia przez pryzmat 

czasow na odcinkakach bo to pokazuje prawdziwą prędkość.Robie to dla tego gdyz właśnie w tym pierwszym starcie interesuje mnie gdzie i jaka jest ta prędkość i gdzie on leży w stawce kierowców.Wynik na koniec dnia jest P4 ale nie został wyjeżdżamy czasami w tych okolicach tylko  8 ,9 i 10 a pozycja uzyskana  przygodami innych zawodników.Ok wszyscy wiemy że wynik jest na mecie i to też sztuka to dowieść ale w taki sezonie gdzie są pierwsze koty za płoty bardziej cenie prędkość na poszczególnych ss niż wynik na koniec dnia czy rajdu.

Wytłumacz mi teraz proszę dlaczego uważasz że się nie znam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Adi napisał:

Coś się siły zmieniły w rajdzie. Kajtek też chyba nas posłuchał i przyspieszył ;)

 

Teraz prawie 40 km. poligonu. Będzie ostro.

 

Jan coś nabałaganił.

Więc plan jest realizowany ;)

Z wiewiórem już nie gadam,ale...jak widzisz Kopecky jest juz w dupie, Kajto bedzie przyspieszal wraz z feelingiem, ktory sie bedzie polepszal. W zasadzie moze jeszcze byc gruby wynik. Tak sie wlasnie jezdzi rajdy. Ogier to pokazuje od wielu lat, Loeb w zasadzie po czesci tez tak jezdzil

 

A nie jak Lukjaniuk. P1 na pierwszym oesie, na drugim out be za wysoko prawy opisal jak na Rzeszowie. Czy jak zgruzowal Fieste WRC na testach, dzwon po 2 km.  

 

No w sumie jest szansa na zwyciestwo. Teraz KK pokazal mega predkosc na Panzeplatte.

Edited by Marek106

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wynik może być, ale przeczytaj sobie jeszcze raz mój złośliwy tekst o Rysiu Plusze. Chyba nie o taki wynik chodzi. Taka jazda najzwyczajniej nie porywa kibiców-nas.

Mimo wszystko fajnie mieć Polaka, który się ściga w Mistrzostwach. Jeździ na poziomie Michała Kościuszki, w historii się nie zapisze, ale jak pojadę na któryś z WRC, to miło będzie mu pomachać polską flagą.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiesz o czym piszesz. Zobacz sobie jak dlugi i ciezki jest Panzerplate i jaki czas zrobil tam KK jadac to peirwszy raz w zyciu.

 

Jesli uwazasz,ze Kajto jezdzi na poziomie Kosciuszki to nie masz pojecia o rajdach.  To są 2 swiaty, odlegle od siebie o lata swietlne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teraz żeby nie było że tylko hejtuje.To jest w końcu fantastyczny czas Kajta na Panzerplatte !

 

 

Screenshot_20180818-102225.png

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Marek106 napisał:

nie masz pojecia o rajdach

Już nas dwóch nie ma. Dzięki panie profesorze za nauki :huh:

 

Kajto jest/był lepszy od Kościuszki, ale w ostatnich 2 latach nie pokazuje swojego tempa z tamtych lat. I powtórzę, jedzie OBECNIE na poziomie MK.

 

Brawo za poligon, świetnie pojechał, wreszcie pudło na oesie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Marek106 napisał:

Nie wiesz o czym piszesz. Zobacz sobie jak dlugi i ciezki jest Panzerplate i jaki czas zrobil tam KK jadac to peirwszy raz w zyciu.

 

Jesli uwazasz,ze Kajto jezdzi na poziomie Kosciuszki to nie masz pojecia o rajdach.  To są 2 swiaty, odlegle od siebie o lata swietlne.

A moze ty sie nam kolego ekspercie przedstawisz w końcu skoro wchodzisz do kogoś z butami  wyzywasz i obrazasz  ludzi i uważasz że nikt tu nie ma pojęcia o tym sporcie ? Zaczął bym od wieku bo braku kultury to raczej już nie musisz udowadniać.

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@turdziGT daj sobie już spokój z tą totalną krytyką Kajta. Każdy już wiesz jakie masz zdanie i nie musisz tego powtarzać w co drugim poście. Wiemy już, że jak nie przyjeżdża na odcinku w pierwszej 3-ce to jest wolny, a jak przyjeżdża to, że bez stylu. Tak źle i tak niedobrze.

 

Kajto ma po prostu taką taktykę (przynajmniej na ten na sezon) i taki styl jazdy ... bardzo bezpieczny a niekórzy powiedzą, że wręcz zachowaczy ...zatem albo się to akceptuje albo nie. Ale ciągłe krytykowanie go za to, przypomina trochę krytykowanie Chińczyka za skośne oczy.

 

Po wielu problemach ze sponsorem, cieszę się, że Kajto w ogóle w WRC2 startuje. Wiemy też przecież, że żeby móc jeżdzić na limicie, trzeba mieć przede wszystkim budżet, bo "dzwon" może oznaczać koniec sezonu. Nie można nikogo winić, że używa głowy i myśli nie tylko o obecnym sezonie ale także o kolejnym.

  • Like 1
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, subleo napisał:

@turdziGT Nie można nikogo winić, że używa głowy i myśli nie tylko o obecnym sezonie ale także o kolejnym.

To prawda nie można.Nie da się też ukryć że kto się na prawdę  zna bez znaczenia na dalszy przebieg rajdu zauważy P3 na Panzerplatte.To na prawdę zasluguje na szacunek tak więc jak chce to nadal potrafi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby się ktoś zastanawiał to Marek106 otrzymał 24 godzinny odpoczynek od Forum. Nie będę tolerował takiego poziomu wypowiedzi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wytłumacz mi to w takim razie mowie powaznie i bez przekasu.
Ja patrzę na wyniki dnia przez pryzmat 
czasow na odcinkakach bo to pokazuje prawdziwą prędkość.Robie to dla tego gdyz właśnie w tym pierwszym starcie interesuje mnie gdzie i jaka jest ta prędkość i gdzie on leży w stawce kierowców.Wynik na koniec dnia jest P4 ale nie został wyjeżdżamy czasami w tych okolicach tylko  8 ,9 i 10 a pozycja uzyskana  przygodami innych zawodników.Ok wszyscy wiemy że wynik jest na mecie i to też sztuka to dowieść ale w taki sezonie gdzie są pierwsze koty za płoty bardziej cenie prędkość na poszczególnych ss niż wynik na koniec dnia czy rajdu.
Wytłumacz mi teraz proszę dlaczego uważasz że się nie znam ?
Napisałem wcześniej, ale napiszę jeszcze raz: Kajto jedzie drugi rajd w tym roku, a pierwszy na asfalcie, w stawce nieporównywalnej z ERC. Kierowcy z którymi rywalizuje w Niemczech praktycznie nie wysiadaja z auta ponieważ uczestniczą w pracach rozwojowych dla fabryki bądź mają bardzo bogate programy startów. Można było napisać, że jechal słabo po Polskim 2016 gdzie ewidentnie dostawał baty ale nie tutaj. Patrzysz na miejsce w wynikach oesu, ale nie patrzysz na stratę na km. I last but not least: Fiesta dawno już nie jest najszybszym autem w stawce.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, pablonas napisał:

Gdyby się ktoś zastanawiał to Marek106 otrzymał 24 godzinny odpoczynek od Forum. Nie będę tolerował takiego poziomu wypowiedzi.

 

 

Dziękuje.

Nie będę snuł teori spiskowych ale mam takie przeczucie wnioskujac po tonie wypowiedzi i odwołań dopewnego innego wątku na forum ze @Marek106 i @Q37 to moze byc jedna i ta sama osoba ukrywająca sie pod dwoma profilami.

To chyba łatwo sprawdzić po nr. IP urządzeń zktorych sie logują ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, widzę, że Rajd Niemiec i występ Kajetana rozgrzewa do czerwoności.

 

Ewidentnie widać, że są dwie szkoły - otwocka i falenicka. Dla jednych najszybszy będzie zawodnik, który będzie miał najlepszy wynik na pomiarze prędkości przed zakrętem, ale w kolekcji pucharów ma tylko ten za liczbę dzwonów w sezonie (vide mój ulubieniec JML), dla innych (w tym dla mnie) o klasie zawodnika świadczy nie tylko szybkość na pojedynczych oesach, ale i skuteczność w perspektywie całego rajdu i sezonu. Dlatego na przykład o wiele bardziej cenię nieodżałowanego Richarda Burnsa, który potrafił ogarniać szerszą perspektywę i wywalczył tytuł mistrza świata, niż JML, który przez ponad 15 lat startów i mistrzostwo nawet się nie otarł, chociaż szybkości na pojedynczych oesach nie sposób mu odmówić. 

 

Co do Kajetana, wydaje mi się, że pomimo całego tego PR-u i pozowania na super profesjonalny team, to tak na prawdę nie jest za wesoło, budżet jest napięty jak plandeka na Żuku, a świadomość, że rozbicie auta może zakończyć nawet nie tyle sezon co całą karierę (Kajetan nie jest już najmłodszy) na pewno nie pomaga cisnąć na 100%. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, boy napisał:

Napisałem wcześniej, ale napiszę jeszcze raz: Kajto jedzie drugi rajd w tym roku, a pierwszy na asfalcie, w stawce nieporównywalnej z ERC. Kierowcy z którymi rywalizuje w Niemczech praktycznie nie wysiadaja z auta ponieważ uczestniczą w pracach rozwojowych dla fabryki bądź mają bardzo bogate programy startów. Można było napisać, że jechal słabo po Polskim 2016 gdzie ewidentnie dostawał baty ale nie tutaj. Patrzysz na miejsce w wynikach oesu, ale nie patrzysz na stratę na km. I last but not least: Fiesta dawno już nie jest najszybszym autem w stawce.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka
 

Zgadzam  sie zwłaszcza jezeli chodzi o Fiestę.To zdecydowanie najsłabsze auto w stawce.Oczywiscie liczy sie tez duzo rzeczy których nie widac w wynikach jak ilośc km w rajdówce w trakcie sezonu znajomość tras czy jak ze ważna  pozycja startowa .Bedac realista nie mozna liczyć ze w pierwszych startach w nieznanych rajdach Kajto bedzie walczył z fabrycznymi kierowcami Skody ktorzy sie wymieniają z rajdu na rajd , Camili czy Lefebvre ktorzy tez jadą pod płaszczem fabryk.Ale reszta to nie sa jakies wybitnie błyszczące gwiazdy owszem maja pełne programy ale na razie nie widac tam żadnych asów.

7 minut temu, Tutek napisał:

Co do Kajetana, wydaje mi się, że pomimo całego tego PR-u i pozowania na super profesjonalny team, to tak na prawdę nie jest za wesoło, budżet jest napięty jak plandeka na Żuku, a świadomość, że rozbicie auta może zakończyć nawet nie tyle sezon co całą karierę (Kajetan nie jest już najmłodszy) na pewno nie pomaga cisnąć na 100%. 

I to jest na pewno jasne jak słońce.

A Wracajac do czołówki to dojechali dzis Therrego masakrycznie.Z taka prędkością to za dwa odcinki z P3 zrobi sie P6 :( Tanak tez cos stracił animuszu za to Lappi zaczął latać.

 

I proszę na SS11 Latvala wskoczył na P3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...