Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Bosman napisał:

Ciekawe czy JML wytrzyma presje na własnym podwórku, znowu ma sezon pod górkę....

On ma każdy sezon pod górkę. Najczęściej sam sobie robi pod górkę. 

 

Fajnie jakby Mads wygrał cały rajd. Może odnalazłby wreszcie tempo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa teoria. Mads, król drugiej linii ma znaleźć tempo. Miał je nie raz, na jeden oes.

Natomiast JML, gdyby nie problemy z awaryjnością, to pewna trójka. I chyba najładniej jeżdżący kierowca.

 

Ale, tych których lubimy widzimy w innym zwierciadle, niż tych , co nieco mniej.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madas podobno jedzie na dyfrach których ani nie lubił Meeke ani nie lubił Breen.Jemu podobno bardzo leżą i mów i że w końcu ma auto takie jak lubi.Na razie start ma całkiem całkiem więc kto wie.

 

Ogóle to wszyscy się mocno dozbroili.

Citroen spore zmiany w zawieszeniu.Toyota nowa homologacja silnika z inna charakterystyka.

Hyundai nowe dyferencjaly i ponoć Padon zachwycony tak ja Østberg.

Ford z kolei nowe aero i parę mykow z tym związanych których ja nie do końca rozumie.Po pierwsze przyszło na ostatnią chwilę dlatego tylko Ogier je ma bo nie mają więcej kompletów kompletów a on musi mieć rezerwowy części.Ponoc prawie tego nie testował.Pytanie zatem jaki ma sens puszczanie kogoś w nieznane na rajdzie gdzie feelig jest tak ważny ?Na logikę jezeli nawet cos daje ale zmienilo charaktrystyke auta do ktorej sie musi przyzwyczaic to może mieć po rajdzie.

Druga zagadka to że dwa pozostałe Fordy dostały tylko lusterka.Na jakiej zasadzie ? Przecież to inna homologacja ? 

Suma summarum zapowiada się fajny rajd i w sumie wszystko się może wydarzyć.Ja nie mam pojęcia kto wygra ale stawiam na Tanaka myślę że będą niespodzianki na pudle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niesamowite jak malo tracą w Finlandii R5 do WRC. W tym rajdzie głównie chodzi o szanowanie predkosci, a moc nie jest tak ważna, więc mlodzi gniewni w WRC2 pokazują co potrafią.
Swoją drogą to też pokazuje, że całe to aero w WRC nie robi wielkiej różnicy skoro nawet na najszybszym rajdzie w sezonie auto slabsze o kilkadziesiąt (jesli nie o 100) koni i bez tego aero traci ledwo 1,5 s/km...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Bosman napisał:

traci ledwo 1,5 s/km...

 

 

1,5sek/km to jest przepaść ;)

 

BTW, pozdrowienia dla Forumowiczów na Fince ;)  :thumbup:

 

 

37805073_2188778784485435_2431920932374183936_n.jpg

 

 

 

 

 

MIkkelsen :(

 

37890790_10155446243316960_9196640211944

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Pytanie od Emyr Penlan do Mads Østberg - komentatorzy zastanawiają się kiedy po raz ostatni prowadziłeś w rajdzie. - Myślę, że było to w 1994 roku - odpowiedział Mads. To musiało być gdzieś na przełomie zerówki i pierwszej klasy. "

 

:) Humor Madsa nie upuszcza , fajnie że wrócił do czołówki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...