Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Toyota ma jakiś problem ze wzmocnieniem przodu albo ulokowaniem chłodnic.

Co mocniejsze uderzenia to awaria chłodnicy.Slabo to wyglada bo przod auta przyjmuje zawsze najwiecej.

Wow Nouvelle i Ogier lataja w porównaniu do reszty.

 

 

 

WOW Therry przyladowal 14 sek nad Sebem i już tylko 4 sęk z tylu.

The fight is on !  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem walka między Therrym i Sebem na maksa.Dawno nie było tak blisko.Chłopaki wręcz zdewastowoli resztę na pierwszym SS dnia.Dolozyli reszcie 1 sęk na km.

Ja poitole co tam się dzieje.

1.3 sęk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostało do mety 7 km a przewaga Ogiera zmalała do 0,8s, ależ emocje !!!

Zapowiada sie mega walka na PS !


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no panowie co za rajd i co za emocje. Therry wyjeździł to zwycieztwo LIKE A BOSS.Mysle ze tym razem zrobił rysę na nieskazitelnym Sebie i dał sygnał jestem gotowy. Rajd dziesięciolecia zdecydowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Rajd dziesięciolecia zdecydowanie.

dokładnie , bardzo mu kibicowałem aby wygrał , należało mu sie , fantastyczna walka ! Ten sezon WRC jest najciekawszy od lat !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, carfit napisał:

Ten sezon WRC jest najciekawszy od lat !!!

Rajd rzeczywiście doskonały...ale czy sezon?, to zobaczymy. Świetną konkurencję robi mu poprzedni sezon. Nowe Wurce i od razu 7 zwycięzców rajdów. Gdyby Therry nie złapał zadyszki po Polskim, to by i emocje były dłużej w zenicie.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tuż przed metą Neuville miał "moment" . Postawiło go na dwa koła, mało brakowało :) Emocje na maxa , wynik mi pasuje choć żałuje Tanaka bo gość jest bardzo szybki a drugi rajd odpada przez pecha? lub może bardziej przez feler auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny rajd z niesamowitymi emocjami.

Wielki szacun dla obu głównych bohaterów. To jak cisnęli do samego końca to absolutny majstersztyk.

Chociaż kibicuję Ogierowi odkąd jest w MSporcie, to to jest wspaniałe dla mistrzostw, że Thierry pokonał go w tak wyrównanej walce, oby takie emocje trwały do ostatniego rajdu.

 

Szkoda, że Tanak w zasadzie odpadł z walki o mistrza.

 

Pieniążek znowu pojechał całkiem nieźle, nie licząc tego rowu.

Kajto zaliczył po prostu chrzest bojowy i w kolejnych rajdach na pewno pokaże się z dobrej strony. Straszna szkoda, że on ma takie kłopoty z budżetem. To przecież jego pierwszy rajd od ... 9 miesięcy i jeden z zaledwie 4 zaplanowanych na ten sezon, wiec ciężko w ogóle czegokolwiek oczekiwać w stawce zawodników, którzy jeżdżą regularnie...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Bosman napisał:

Kolejny rajd z niesamowitymi emocjami.

Wielki szacun dla obu głównych bohaterów. To jak cisnęli do samego końca to absolutny majstersztyk.

Chociaż kibicuję Ogierowi odkąd jest w MSporcie, to to jest wspaniałe dla mistrzostw, że Thierry pokonał go w tak wyrównanej walce, oby takie emocje trwały do ostatniego rajdu.

 

Trzeba przyznać ze Ogier pięknie przeskoczył z P5 na P1 na 6 SS lejąc wszystkich o ponad 20 sek.

Ale to wlasnie to w czym on jest doskonały.Dostosowanie tempa do tego jaki ma feeling i warunki.Jezeli wyczucie jest dobre idzie mocno jezeli nie ma po prostu przejeżdża odcinek starając sie nie popełnić błędu i mało stracić.

 

Wracajac do sytuacji w mistrzostwach mysle ze zapowiada sie mega druga połowa sezonu.Bedzie walka na całego ale mysle tez ze rozkład sił w zespołach moze tu tez odegrać spora role.Z tego punktu widzenia Therry ma chyba lepsza sytuacje bo ma bardzo mocnych skrzydłowych i w niektórych rundach mogą Ogierowi odebrać pare cennych punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo szkoda mi awarii Mikkelsena, myślę, że mógł wygrać ten rajd. Co do pozostałych zawodników, to wydaje mi się, że ani Paddon (pomimo mojej sympatii do niego), ani tym bardziej Sordo raczej nie stanowią przeszkody nie do przeskoczenia dla Ogiera. Neuville powinien wygrywać rajdy, albo przynajmniej być pozycję wyżej niż Seb bo na 2 z 3 kolegów z zespołu już bym raczej nie wierzył. 

 

Jeśli chodzi o samego Neuville'a to fajnie byłoby gdyby wygrał mistrzostwa z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze być może zmotywowałby Ogiera do zmiany zespołu (np. na Citroena), a po drugie to chyba wreszcie najwyższy czas. Od 2013 roku słyszę jak to jest kandydatem do mistrzostwa, to niech wreszcie to udowodni. 

 

Jeśli już wspomniałem o Citroenie to wydaje mi się, że wyrzucając Meeke mogli wysłać dodatkowo zniechęcić do szybkiej jazdy Ostberga i Breena. Ani Mads ani Craig nie są wirtuozami w swoim fachu, a dodatkowe widmo wylotu z zespołu po dzwonie może jeszcze bardziej powstrzymywać ich przed wciskaniem prawego pedała. 

 

Co do Toyoty - wszyscy na forach wieszczą jaki to szmelc ten Yaris WRC. Ciężko mi się z tym zgodzić biorąc pod uwagę podium Lappiego oraz fakt, że Tanak odpadł bo ewidentnie wylądował na pysku, a JML alternator odmówił posłuszeństwa po uderzeniu w kamień. Moim auto jest dobre, ale jak ktoś chce to i czołg zarżnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanak miał pecha. Portugalia - głaz na środku drogi wyrzucony przez Seba lub Thierrego, a tutaj na tej hopie wszyscy podobnie lądowali, a tylko on został.

W relacjach widać było jak w tym miejscu skoczył Neuville i wizualnie było jeszcze gorzej niż u Tanaka.

Swoją drogą, to Neuville bardzo widowiskowo jechał po to zwycięstwo, szczególnie te obrazki jak zapyla bez spoilera, połowy przodu i połowy tyłu. Bosko się to ogląda.

 

Ogólnie te auta "podróżują" z takimi prędkościami po tych dziurach i głazach że to w ogóle nie do wiary że dojeżdżają do mety tak długich rajdów w jednym kawałku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie widać że coś tam jest nie tak z płytą i przodem w Toyocie.Wszystkie wycofania i awaria j konsekwencja albo skoku albo uderzenia w kamień czy przeszkodę.Musza to ogarnąć bo tak to mają po sezonie.

13 godzin temu, Tutek napisał:

Bardzo szkoda mi awarii Mikkelsena, myślę, że mógł wygrać ten rajd. Co do pozostałych zawodników, to wydaje mi się, że ani Paddon (pomimo mojej sympatii do niego), ani tym bardziej Sordo raczej nie stanowią przeszkody nie do przeskoczenia dla Ogiera. Neuville powinien wygrywać rajdy, albo przynajmniej być pozycję wyżej niż Seb bo na 2 z 3 kolegów z zespołu już bym raczej nie wierzył. 

 

Jeśli chodzi o samego Neuville'a to fajnie byłoby gdyby wygrał mistrzostwa z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze być może zmotywowałby Ogiera do zmiany zespołu (np. na Citroena), a po drugie to chyba wreszcie najwyższy czas. Od 2013 roku słyszę jak to jest kandydatem do mistrzostwa, to niech wreszcie to udowodni. 

 

Jeśli już wspomniałem o Citroenie to wydaje mi się, że wyrzucając Meeke mogli wysłać dodatkowo zniechęcić do szybkiej jazdy Ostberga i Breena. Ani Mads ani Craig nie są wirtuozami w swoim fachu, a dodatkowe widmo wylotu z zespołu po dzwonie może jeszcze bardziej powstrzymywać ich przed wciskaniem prawego pedała. 

 

 

Ja miałem bardziej na myśli sytuację gdzie Seb ma jakiś problem i spada w klasyfikacji.Wtedy jest spora szansa że Sordo czy Mikkelsen tak łatwo się nie da przeskoczyć i myślę że na koniec końców różnego rodzaju roszady czy team orders pod koniec mogą zauważyć na tym kto wyjedzie mistrza w tym roku.

To czego szkoda to że przerwa teraz taka długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...