Jump to content

Rajdowe dyskusje - sezon 2018


turdziGT

Recommended Posts

Co prawda to był zawsze temat  Dehnela ale skoro ostatnia wizyta miał na forum w listpadzie pozwolę sobie założyć nowy wątek na 2018 w jego imieniu.

 

2018 zapowiada się równie , jak i nie ciekawiej niż 2017.

Powrot Loeba , Ott w Toyocie , Mikkelsen w Hyundaiu i uwaga .......Bryan Bouffier dołączy do fabrycznego składu M-Sportu i zasiądzie za kierownicą najnowszej Fiesty WRC podczas Rajdu Monte Carlo oraz Rajdu Korsyki.Bedzie się działo !

Link to comment
Share on other sites

Ciekawe to posunięcie z Bouffier przyznam szczerze ze jak by znikąd i zakładam ze bedzie sie zmieniał z Sunninenem ale mysle ze jakiś super wyników Bryana nie ma sie co spodziewać bo brak rozjeżdżania w aucie bedzie zapewne kluczowy.

Tymczasem Ott po śniegu przed MC

 

http://youtu.be/x2pRgxo2AbQ

 

Link to comment
Share on other sites

 

Rewolucja w relacjach z WRC

 

Po raz pierwszy w WRC, każdy odcinek specjalny zostanie pokazany na żywo. Dodatkowe transmisje obejmą również ceremonie otwarcia, podium, konferencje prasowe i sesje autografów.

 

Planuje się około 25 godzin łącznej relacji z każdego rajdu, a w tym analizy ekspertów ze studia telewizyjnego, najświeższe wiadomości, wywiady i łączenia z parkiem serwisowym.

 

 

 

http://rajdy.autoklub.pl/news/rewolucja-w-relacjach-z-wrc,81914

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ostberg w C3 w Szwecji:
http://rajdy.autoklub.pl/news/stberg-w-barwach-citroen-racing,81919

 

Do tego pogłoski o możliwym odejściu Mattona:

http://rajdy.autoklub.pl/news/matton-zastapi-mahonena,81851

 

Do tego mgliste tłumaczenia Meeke'a jakoby odpuścił Polski na własne życzenie:

http://rajdy24.pl/dlaczego-naprawde-meeke-opuscil-rajd-polski/

 

2018 dla Citroena zaczyna się ciekawie.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.01.2018 o 21:02, Kukson napisał:

Meksyk, Korsyka i Katalonia

Dziwię się że Argentyny nie wybrał , w końcu to król tego rajdu 7x go wygrywał

Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, carfit napisał:

Dziwię się że Argentyny nie wybrał , w końcu to król tego rajdu 7x go wygrywał

Nie wiem czy w tym sezonie dalej będzie jeździć w World RX ale jak tak to może być to związane właśnie z tym, że terminy by się nakładały Argentyny w WRC z Portugalią w RX.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Kukson napisał:

nakładały Argentyny w WRC z Portugalią w RX.

całkiem możliwe :), tak czy siak bardzo dobrze że pojedzie ! Ciekawie będzie szczególnie na Korsyce , Citroen na asfalcie jest świetny a forma Loeb trochę niewiadoma , ale bardzo mu będe kibicował !!!! . P.S. Szkoda że Monte nie pojedzie .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Z tym areo zaczyna robić sie taki sam kosmos jak w F1 

 

 

image.jpg

 

 

Elfyn tez ładnie ciśnie 

 

http://youtu.be/5ez9wFGaL3w

 

 

http://youtu.be/5ez9wFGaL3w

Edited by turdziGT
Link to comment
Share on other sites

No to rzeczywiście nieciekawie było w M-Sporcie jeśli kasy starczało tylko na rozwój jednego auta. Mam nadzieję, że Ford w tym roku sypnie kasą i Malcolm będzie mógł utrzymać poziom z ubiegłego roku. 

Matton z kolei odchodzi z Citroena. Chyba komuś na najwyższym szczeblu w PSA skończyła się cierpliwość do, moim zdaniem, największego problemu Cytryny w ubiegłym sezonie. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nie pamiętam, żeby jakiś inny szef zespołu fabrycznego pchał się do FIA postrzegając to jako awans. Moim zdaniem dla Mattona to w najlepszym razie awans poziomy, a realnie patrząc ewakuacja z Citroena. Bo jakie też miał zasługi w Cytrynie? Niegdysiejszą potęgę rozmienił na drobne, nie dał rady zakontraktować żadnego z kierowców VW po odejściu VW z mistrzostw, nawet zdesperowany Mikkelsen odpuścił sobie temat Cytryny, do tego Meeke, który jest chyba w otwartym konflikcie z Mattonem. 

Link to comment
Share on other sites

Artykul o Tanaku ciekawy nie tull i w jeg kontekscie.Ja osobiscie nie wierze de kierowac nr.2 obok Ogiera ma równorzędne prawa w walce o tytuł.

Myślę tu w kontekście VW i Mikkesena oraz JML

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Artykul o Tanaku ciekawy nie tull i w jeg kontekscie.Ja osobiscie nie wierze de kierowac nr.2 obok Ogiera ma równorzędne prawa w walce o tytuł.

Myślę tu w kontekście VW i Mikkesena oraz JML

Ale co w tym dziwnego? Czy Sordo miał równy status co Loeb? Albo Rovanpera przy Gronholmie? Na pewnym poziomie jeśli chce się wygrywać tytuły trzeba mieć jasny podział na pierwszego i drugiego kierowcę. Posiadanie dwóch równorzędnych zawodników, którzy na dodatek chcą się ze sobą ścigać to proszenie się o problem.

 

Jeśli chodzi o VW, a teraz M-Sport to chyba oczywiste, że będzie się stawiać na Ogiera. Tanak bardzo mądrze zrobił przechodząc do Toyoty, a nie lamentując jak ma to w zwyczaju Latvala. Zresztą gdyby w VW nie było Mikkelsena, który przywoził solidne punkty kiedy JML dzwonił to podejrzewam, że szybciutko by Latvali podziękowano. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...