Skocz do zawartości

Forester 2,0 Diesel 2016r głuche buczenie


topspin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w foresterze z 2016 roku 34 600km występuje głuche buczenie.

1) występuje tylko pod obciążeniem tzn podczas jazdy lub stałym przyspieszaniu (także jeździe na tempomacie)

2) występuje w okolicy 1650 1750 obr/min (i tylko w tym zakresie)

3) jako że pokrywa się to podczas stałej jazdy z prędkością ok 92 km /h jest niezmiernie uciążliwe

4) słyszalne głównie z przodu (z fotela pasażera prawie niesłyszalne)

5) jest odczuwalne delikatne drżenie podczas buczenia odczuwalne z pozycji pasażera

6) podczas stałego zwiększania obrotów silnika przy przechodzeniu przez ten zakres (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne

7) podczas ujmowania gazu i znalezienie się w zakresie (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne

8) przy jeździe na wstecznym nie próbowałem

9) buczenie pojawiło się po doszczelnieniu miski pomiędzy miską a kadłubem  (wiązało się to z wyjęciem silnika)

10) wszystkie połączenia sprawdzone brak luzów itd.

11) podczas pukania w tłumik brzęczenie w przep. egr 

więcej spostrzeżeń nie mam na chwilę obecną

Proszę o opinie w tym temacie

Pozdrawiam

Mateusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głuche buczenie.... Po tylu latach u mnie... Żona :mrgreen: 100% sie zgadza. Buczy pod obciążenie.  I fizycznym i psychicznym. 

 

Rozwiązanie są dwa;

1) zajmujesz jej czyms usta, jakis szejk z mcdonalda czy co kto lubi

2) stajesz, wysadzasz, odjezdzasz.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, topspin napisał:

Witam w foresterze z 2016 roku 34 600km występuje głuche buczenie.

1) występuje tylko pod obciążeniem tzn podczas jazdy lub stałym przyspieszaniu (także jeździe na tempomacie)

2) występuje w okolicy 1650 1750 obr/min (i tylko w tym zakresie)

3) jako że pokrywa się to podczas stałej jazdy z prędkością ok 92 km /h jest niezmiernie uciążliwe

4) słyszalne głównie z przodu (z fotela pasażera prawie niesłyszalne)

5) jest odczuwalne delikatne drżenie podczas buczenia odczuwalne z pozycji pasażera

6) podczas stałego zwiększania obrotów silnika przy przechodzeniu przez ten zakres (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne

7) podczas ujmowania gazu i znalezienie się w zakresie (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne

8) przy jeździe na wstecznym nie próbowałem

9) buczenie pojawiło się po doszczelnieniu miski pomiędzy miską a kadłubem  (wiązało się to z wyjęciem silnika)

10) wszystkie połączenia sprawdzone brak luzów itd.

11) podczas pukania w tłumik brzęczenie w przep. egr 

więcej spostrzeżeń nie mam na chwilę obecną

Proszę o opinie w tym temacie

Pozdrawiam

Mateusz

na Subaru są 3 lata gwarancji na diesla 5.Piszesz  ze masz auto z 2016 roku czyli na  gwarancji do 2019... W czym jest problem żeby podjechać  do ASO i  zostawić je tam żeby zdiagnozowali i naprawili ? Jeżeli jedno aso nie potrafi  umów się do  polecanego  np MTS  w Dzierżoniowie . Raczej nikt Ci przez internet auta nie naprawi zresztą  po to masz gwarancje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim XV SBD tez wystepowalo takie buczenie, jakby rezonans. Ten silnik nie lubi tego zakresu obrotow, troche jakby chrype mial, narzekal, ze mu nie docisniesz :)

 

Najplynniej i najciszej chodzil od 1.800 - 2.600 rpm., dlatego podarowalem sobie jazde na szostym biegu, jesli predkosc byla mniejsza od 100-110 km/h. 

Edytowane przez Christoph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...