topspin Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Witam w foresterze z 2016 roku 34 600km występuje głuche buczenie. 1) występuje tylko pod obciążeniem tzn podczas jazdy lub stałym przyspieszaniu (także jeździe na tempomacie) 2) występuje w okolicy 1650 1750 obr/min (i tylko w tym zakresie) 3) jako że pokrywa się to podczas stałej jazdy z prędkością ok 92 km /h jest niezmiernie uciążliwe 4) słyszalne głównie z przodu (z fotela pasażera prawie niesłyszalne) 5) jest odczuwalne delikatne drżenie podczas buczenia odczuwalne z pozycji pasażera 6) podczas stałego zwiększania obrotów silnika przy przechodzeniu przez ten zakres (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne 7) podczas ujmowania gazu i znalezienie się w zakresie (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne 8) przy jeździe na wstecznym nie próbowałem 9) buczenie pojawiło się po doszczelnieniu miski pomiędzy miską a kadłubem (wiązało się to z wyjęciem silnika) 10) wszystkie połączenia sprawdzone brak luzów itd. 11) podczas pukania w tłumik brzęczenie w przep. egr więcej spostrzeżeń nie mam na chwilę obecną Proszę o opinie w tym temacie Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Głuche buczenie.... Po tylu latach u mnie... Żona 100% sie zgadza. Buczy pod obciążenie. I fizycznym i psychicznym. Rozwiązanie są dwa; 1) zajmujesz jej czyms usta, jakis szejk z mcdonalda czy co kto lubi 2) stajesz, wysadzasz, odjezdzasz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 1 godzinę temu, topspin napisał: Witam w foresterze z 2016 roku 34 600km występuje głuche buczenie. 1) występuje tylko pod obciążeniem tzn podczas jazdy lub stałym przyspieszaniu (także jeździe na tempomacie) 2) występuje w okolicy 1650 1750 obr/min (i tylko w tym zakresie) 3) jako że pokrywa się to podczas stałej jazdy z prędkością ok 92 km /h jest niezmiernie uciążliwe 4) słyszalne głównie z przodu (z fotela pasażera prawie niesłyszalne) 5) jest odczuwalne delikatne drżenie podczas buczenia odczuwalne z pozycji pasażera 6) podczas stałego zwiększania obrotów silnika przy przechodzeniu przez ten zakres (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne 7) podczas ujmowania gazu i znalezienie się w zakresie (ok 1700 obr/min) buczenie słyszalne 8) przy jeździe na wstecznym nie próbowałem 9) buczenie pojawiło się po doszczelnieniu miski pomiędzy miską a kadłubem (wiązało się to z wyjęciem silnika) 10) wszystkie połączenia sprawdzone brak luzów itd. 11) podczas pukania w tłumik brzęczenie w przep. egr więcej spostrzeżeń nie mam na chwilę obecną Proszę o opinie w tym temacie Pozdrawiam Mateusz na Subaru są 3 lata gwarancji na diesla 5.Piszesz ze masz auto z 2016 roku czyli na gwarancji do 2019... W czym jest problem żeby podjechać do ASO i zostawić je tam żeby zdiagnozowali i naprawili ? Jeżeli jedno aso nie potrafi umów się do polecanego np MTS w Dzierżoniowie . Raczej nikt Ci przez internet auta nie naprawi zresztą po to masz gwarancje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) W moim XV SBD tez wystepowalo takie buczenie, jakby rezonans. Ten silnik nie lubi tego zakresu obrotow, troche jakby chrype mial, narzekal, ze mu nie docisniesz Najplynniej i najciszej chodzil od 1.800 - 2.600 rpm., dlatego podarowalem sobie jazde na szostym biegu, jesli predkosc byla mniejsza od 100-110 km/h. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się