rakieta1 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 witam mam pytanie ma padniente łozysko prawy tył szumi przy skrentach, wymieniał moze ktos w inny sposób niz poprzez odkrecenie tej nieszczęsnej śruby , czy moze ktos odkrecał wachacze przy sankach i nie było z tym problemu? Zamierzam sie za to zabrac ale mile widzane cenne rady które ułatwiły by mi prace pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Można odkręcić wahacze przy sankach (położenie śruby od zbieżności warto oznaczyć, a najlepiej sprawdzić po wszystkim geometrię), pamiętam że dało się to jakoś wrzucić na prasę z wahaczami ale i tak potraktowałem podgrzewaczem indukcyjnym nieszczęsne miejsce, żeby wyciągnąć śrubę tak na przyszłość. Pamiętaj o pierścieniu ABS przed wprasowaniem piasty, bo raczej go odkręcisz do zdjęcia starej bieżni łożyska. Czujnik ABS łatwiej wypiąć z kostki pod kanapą niż wyjmować ze zwrotnicy. To chyba tyle tip'ów, powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 11 godzin temu, mirasek napisał: Można odkręcić wahacze przy sankach (położenie śruby od zbieżności warto oznaczyć, a najlepiej sprawdzić po wszystkim geometrię), pamiętam że dało się to jakoś wrzucić na prasę z wahaczami ale i tak potraktowałem podgrzewaczem indukcyjnym nieszczęsne miejsce, żeby wyciągnąć śrubę tak na przyszłość. Pamiętaj o pierścieniu ABS przed wprasowaniem piasty, bo raczej go odkręcisz do zdjęcia starej bieżni łożyska. Czujnik ABS łatwiej wypiąć z kostki pod kanapą niż wyjmować ze zwrotnicy. To chyba tyle tip'ów, powodzenia czyli te śruby przy sankach na nich ustawia sie geometrie a nie na mocowaniu amortyzatora? jak z przodu, pierscień abs zdjac przed wyprasowaniem łożyska? dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Z tyłu jest inaczej jak z przodu, śruby mocujące amortyzator są "na sztywno", regulacja jest na tylnym poprzecznym wahaczu śrubą mimośrodową przy sankach. Piastę wyciskasz razem z pierścieniem, ale jak dobrze pamiętam to odkręcałem go potem żeby łatwiej było zdjąć wewnętrzną bieżnię z piasty. Chodzi o to żeby nie zapomnieć założyć go przed wprasowaniem piasty w nowe łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 dzieki bardzo za rady widze ze masz troche pojecia w temacie , potraktuje najpierw dobra chemią i będe działał w temacie ale chyba musze kupic klucz pnematyczny bo zwykłym może byc problem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 łozysko wymienione poszło bardzo sprawnie 3 godzinki i zrobione , polecam tak jak to zrobiłem jeden wachacz odkrecic przy sankach zaznaczyc wczesniej geometrie na śrubie a drugi odpiac przy piascie od strony nakretki tej długiej śruby i mamy prolem rozwiazany zeby sie z nia meczyc na prasie spokojnie sie miesci pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 No widzisz a ja jestem w trakcie wymiany i czekam za dwoma tulejkami bo śruba od regulacji nie odkręciła się Ale przynajmniej będą wszystkie nowe tuleje w zawieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 dzień wczesniej wyczysciłem dokładnie wszystkie gwinty nawet jak była korozja po wyczyszczeniu druciakiem na wiertarce odrazu inaczej to wygladałi na to zaplikowałem duzo chemi na cała noc i wazne tam idze klucz 17 i 22 dobra nie wyrobione nasadki 17 musi byc dlusza niz standardowa bo nie podejdzesz bedze zachaczac o połoś, dluga przedłużka i poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 A mozecie podrzucic nr tego lozyska bo tez mi zaczelo wyc ? zakladaliscie skf czy cos innego? Jaka cena ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakieta1 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 numeru nie mam ale kupisz w kazdym sklepie motorzacyjnym rano zamawiasz po południu masz ja załorzyłem koyo w opakowaniu kanako cena 150 zł za komplet z uszczelniaczami skf 180zł napewno nie kupuj nic taniego bo szkoda zachodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Dzwonilem do sklepu gdzie zawsze kupuje czesci i polecil mi ntn za 125zl ale nie spodziewalem sie ze jeszcze ida do tego uszczelniacze. Dopytam w pn. czy to kpl. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 to jest sprzedawane jako kpl zestaw, pewnie można kupić samo łożysko po parametrach, ale po co. W zestawie powinno być łożysko, dwa uszczelniacze i simering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się