Batik Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Jestem już umówiony na diagnostykę, bo bez niej może być trochę jak wróżenie z fusów, ale może ktoś miał podobną przypadłość: Start ze świateł --> 100 km/h - wyniki porównywalne na poziomie 8.4-8.6 s. Nie odczuwam jakiegoś dużego spadku mocy, turbo się załącza, błędów brak,. Ale... W porównaniu do zeszłego roku jakby trochę wolniej przyspieszał (co z resztą widać po wynikach) Auto jak na razie seria. Jakieś pomysły? Może turbo za słabo pompuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Ładowanie turbiny możesz sprawdzić korzystając ze zwykłego Elma 327 wpinanego do obd2 i sparowanego z aplikacją torque. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Wiem, że to leczenia syfa pudrem, ale u mnie pomogło zwykłe dopięcie akumulatora/ reset ECU. Złapał jakieś szmery czy coś po wymianie oleju albo coś i miałem 0,4Bara, więc na dynamice też była odczuwalna różnica. Proste a skuteczne rozwiązanie Od tego czasu nie powróciło... więc nie taki zły puder. Chociaż - też bym wpiął jakiegoś ELMa chociaż i zobaczył czy nie ma jakiegoś błędu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Turbo przy ciśnieniu atm 1.03 bar dmuchało około 1.75 bar, czyli w rzeczywistości te 0,72 bar. Zdziwił mnie max przepustnicy - 79,2 % przy 100 % obciążenia silnika - czy to nie za mało? Reset kompa nie nie dał. Westgate działa poprawnie. Błędów w ELM brak. Chyba skończy się na hamowni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Auto było na hamowni, wykres poniżej. Diagnosta mówi, żeby najpierw skupić się na katalizatorach (wyczuwalny zapach) Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Batik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Turbo przy ciśnieniu atm 1.03 bar dmuchało około 1.75 bar, czyli w rzeczywistości te 0,72 bar. Zdziwił mnie max przepustnicy - 79,2 % przy 100 % obciążenia silnika - czy to nie za mało? Reset kompa nie nie dał. Westgate działa poprawnie. Błędów w ELM brak. Chyba skończy się na hamowni... U mnie ELM też pokazuje max przepustnicy w tej okolicy 78-79%... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Nie wiem ile masz przebiegu, ale zapach spalin nie świadczy czesto o katalizatorach... może Ci go zalewać paliwem i spalanie różnicy za dużej nie będzie mieć ja bym się skupił najpierw na Sondzie NR 1 w kolektorze, jakie ma wskazania wg komputera i przemierzyć ją oscyloskopem oraz zbadać oporność grzałki w sondzie. Zacznij od niej;) ja miałem emisję CO na poziomie 4.3 gdzie normalnie było 0,2 na biegu jałowym, żadnych błędów w kompie, też z wydechu smierdzialo, zdemontowałem kpl. wydech katalizatory przebadałem i nic, skupiłem się na sondzie, producenci przewidują żywotność 100-150 tys w przypadku Denso. Pomierzyłem i nie było tragicznie bo w tolerancji się mieściła, ale przekłamywała albo stała dęba, wymieniłem i z głowy. Pozdro! A bym zapomniał, też moje auto troszkę mniej mocy miało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 120 tys, więc może być i to. Dzięki za sugestię. Jadę w pt do nie-ASO w Gdańsku, niech szukają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Przyczyna była dość nietypowa - kołnierz od rury intercoolera zdeformował się. Muszę kupić całą rurę z 2 kołnierzami. (Ciśnienie doładowania było ok 0.76 bara) Przyrost mocy jest odczuwalny, ale przyspieszenie nadal w okolicy 7.5s 0-100. Prawdopodobnie podjadę jeszcze raz na hamownię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejek Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Napisz zaraz jak byloWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 18 godzin temu, Batik napisał: Przyczyna była dość nietypowa - kołnierz od rury intercoolera zdeformował się. Muszę kupić całą rurę z 2 kołnierzami. (Ciśnienie doładowania było ok 0.76 bara) Przyrost mocy jest odczuwalny, ale przyspieszenie nadal w okolicy 7.5s 0-100. Prawdopodobnie podjadę jeszcze raz na hamownię. Masz manuala czy A/T ? Ładowanie na poziomie 0.76 wydaje mi się chyba normalne. No może minimalnie za małe. Jak automat to te 7,5 s też tragiczne nie jest. Jak manual to trochę za słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batik Opublikowano 27 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 Manual. Jest wyraźna poprawa po uszczelnieniu, natomiast spróbuje jeszcze raz zmierzyć czas. Jeśli nadal bedzie podobnie pozostaje ponowna hamownia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się