Jump to content
Adam Kaczy95

Chodził chodził i zgasł :(

Recommended Posts

Witam tematem jest Subaru Impreza wrx 2.0T z 2001 roku. Po wieczornej przejażdżce po mieście stanąłem na parkingu, auto chodzilo chodziło i tak jakby wypalało paliwo i zgasło. Mysłałem, że mało paliwa bo była prawie rezerwa choć sie nie świeciła wiec zalałem 10l kręci kręci i dupa nie odpala. Odkręcałem wężyk do filtra paliwo wogóle nie dochodzi. Zdjąłem dekielek od pompki nie słychać zeby chodzila, wiec odpiałem kostke i wiecej jak 2volty do pompki nie dochodzi. Brnę dalej, podpinamy OBD i ku mojemy zdziwieniu okazało sie, że po przekręceniu kluczyka nie wyświetla sie check engine a powinien, no i nie ma zasilania na obd. Myślę, ze to przekaźnik albo coś moze czujniki położenia wału ? nie wiem :( Gdzie jest przekażnik odpowiedzialny na pompke czy zasilanie komputera silnika ? Bardzo proszę o pomoc w postaci zdjęć czy wskazówek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posprawdzaj bezpieczniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, tedimy99 napisał:

Posprawdzaj bezpieczniki.

Po maska sprawdzone, pod kierownica rownież, gdzies jeszcze są?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pompy sprawdź na krótko czy działa, kablami od aku lub innego akumulatora luzem wtedy wykluczasz problem pompy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem. Ale powiedzcie mi gdzie w ktorym miejscu jest bezpiecznik badz przekaznik odpowiedzialny na pompke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdziłeś bezpieczniki?? 

 

Edited by Rasio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie jak pamietam w skrzynce z bezpiecznikami będziesz miał 15A opisany jako Engine Ingnition


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A jeszcze sprawdź przekaźnik pompy pod maską jak już tak lecisz po kolei


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz wiadomo co było, spalony bezpiecznik 30A SBF No.6 po przejażdżce spalił sie drugi. Dlaczego? wymienione obydwa boje się, że znowu sie spalą. Pytanie, od czego są te bezpiecznki ?

ffffew.jpg

Edited by Adam Kaczy95

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaznaczyłeś 2 sztuki na zdjęciu, spalił Ci się no.5  a później no.6?  czy 2 razy po kolei no.6?    no.5 wiązka pod tylnym fotelem do sprawdzenia cała, no.6  to do szyb( tak szyb elektrycznych) ale ma coś wspólnego z zapłonem,  Moduły MB-12 i FB33, masz coś nie alo i musisz znaleźć problem bo będzie Ci dalej palić ten bezpiecznik i nie rób zadnej druciarni bo auto z dymem moze pojsc, sprawdz najpierw czy zawsze wszystkie szyby chca isc w dol czy moze jakas sie blokuje(wybija termik wmontowany w silniku)-wtedy czas oczekiwania ok 7 sek, czasem wina moze lezec w sterowniku (drzwi kierowcy)- caly czas chce domykac jakąś szybę jak są styki wychodzone. Możesz całkiem odpiąć sterownik szyb i jeśli nie będzie palić bezpiecznika dalej to będziesz miał odpowiedź, więcej na odległość nie jestem w stanie pomóc. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw spalił sie no.6 wymienilismy pojezdzilem chwile po miescie zaprakowałem pod domem i spalił sie no.5
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...