No name 0 Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Dzień Doberek. Mam pytanie do użytkowników Forków XT (IV gen) - czy nie wydaje się Wam, że w prowadzeniu jest on zbyt podsterowny. Jeżdżę nim już rok i w porównaniu z poprzednią generacją (w dyszlu) zachowuje się on mniej pewnie na mokrych zakrętach. Nie wiem, czy to wina zimówek czy też zawieszenia, czy też może po prostu za szybko staram się przejeżdżać zakręty? Link to post Share on other sites
aflinta 2792 Posted December 28, 2017 Share Posted December 28, 2017 Stara odwieczna prawda przejeżdżania zakrętów brzmi: Aby przejechać szybciej, musisz pojechać wolniej 1 Link to post Share on other sites
GRAF 45 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 (edited) ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil Edited December 29, 2017 by GRAF Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 W XT więcej momentu idzie na przód bo podział jest 60:40. Link to post Share on other sites
rafforester 18 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 13 godzin temu, GRAF napisał: stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje To jakieś koreańskie Subaru Pierwsze słyszę o czymś takim. Możesz przedstawić źródło twojej wiedzy? Link to post Share on other sites
GRAF 45 Posted December 29, 2017 Share Posted December 29, 2017 Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś. Link to post Share on other sites
Kukson 1779 Posted December 30, 2017 Share Posted December 30, 2017 http://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.html Link to post Share on other sites
Seweryn Sew 8 Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 błąd napęd jest stały na 4 koła .... to nie haldex z audi quattro Link to post Share on other sites
Patryk Andrzej 143 Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 Stara odwieczna prawda przejeżdżania zakrętów brzmi: Aby przejechać szybciej, musisz pojechać wolniej Tym bardziej że forek ryje dziobem jak dzika swinia za truflami Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now