Jump to content

Forek 2014 XT - podsterowność


Recommended Posts

Dzień Doberek.

Mam pytanie do użytkowników Forków XT (IV gen) - czy nie wydaje się Wam, że w prowadzeniu jest on zbyt podsterowny. Jeżdżę nim już rok i w porównaniu z poprzednią generacją (w dyszlu) zachowuje się on mniej pewnie na mokrych zakrętach. Nie wiem, czy to wina zimówek czy też zawieszenia, czy też może po prostu za szybko staram się przejeżdżać zakręty?

Link to post
Share on other sites

ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje

diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil

Edited by GRAF
Link to post
Share on other sites

 

13 godzin temu, GRAF napisał:

stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje

To jakieś koreańskie Subaru:blink: Pierwsze słyszę o czymś takim. Możesz przedstawić źródło twojej wiedzy?

Link to post
Share on other sites

Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...