No name Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dzień Doberek. Mam pytanie do użytkowników Forków XT (IV gen) - czy nie wydaje się Wam, że w prowadzeniu jest on zbyt podsterowny. Jeżdżę nim już rok i w porównaniu z poprzednią generacją (w dyszlu) zachowuje się on mniej pewnie na mokrych zakrętach. Nie wiem, czy to wina zimówek czy też zawieszenia, czy też może po prostu za szybko staram się przejeżdżać zakręty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Stara odwieczna prawda przejeżdżania zakrętów brzmi: Aby przejechać szybciej, musisz pojechać wolniej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil Edytowane 29 Grudnia 2017 przez GRAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 W XT więcej momentu idzie na przód bo podział jest 60:40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 13 godzin temu, GRAF napisał: stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje To jakieś koreańskie Subaru Pierwsze słyszę o czymś takim. Możesz przedstawić źródło twojej wiedzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 http://www.subaru.pl/tech-symmetricalawd.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seweryn Sew Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 błąd napęd jest stały na 4 koła .... to nie haldex z audi quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Stara odwieczna prawda przejeżdżania zakrętów brzmi: Aby przejechać szybciej, musisz pojechać wolniej Tym bardziej że forek ryje dziobem jak dzika swinia za truflami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się