Skocz do zawartości

Forek 2014 XT - podsterowność


No name

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Doberek.

Mam pytanie do użytkowników Forków XT (IV gen) - czy nie wydaje się Wam, że w prowadzeniu jest on zbyt podsterowny. Jeżdżę nim już rok i w porównaniu z poprzednią generacją (w dyszlu) zachowuje się on mniej pewnie na mokrych zakrętach. Nie wiem, czy to wina zimówek czy też zawieszenia, czy też może po prostu za szybko staram się przejeżdżać zakręty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje

diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil

Edytowane przez GRAF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...