Jump to content
DAYCO

Wydech koncowy Blitz 3" a środkowy 2,5"

Recommended Posts

Witajcie chce założyć końcowy wydech do mojego Wrx-a Blitz Nur Spec o średnicy 3" cale a resztę tzn.srodkowy mam o średnicy 2,5" cale czy moge śmiało założyć końcowy 3" i jaka uszczelkę pomiędzy zastosować 2,5" czy 3" czy może lepiej dokupić środkowy 3"

Nikt nic

Edited by DAYCO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytasz się o estetykę potocznie zwany: lans czy się podoba, jak CI się widzi to działaj,

Bo jak byś myślał o parametrach, to byś wymienił środkowy na 3 cale, pod warunkiem że masz silnik doładowany.

Czy pytasz o hałas ? To ja nie wiem, ale przepuszczam że ciszej nie będzie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.12.2017 o 07:02, Sykatore napisał:

Pytasz się o estetykę potocznie zwany: lans czy się podoba, jak CI się widzi to działaj,

Bo jak byś myślał o parametrach, to byś wymienił środkowy na 3 cale, pod warunkiem że masz silnik doładowany.

Czy pytasz o hałas ? To ja nie wiem, ale przepuszczam że ciszej nie będzie.

 

Piłeś nie pisz :)

Chyba -podobnie jak autor posta-nie wiem o co Ci chodzi...

 

DAYCO pyta czy tak można i czy to nie jest problem

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, kornik napisał:

Piłeś nie pisz :)

Chyba -podobnie jak autor posta-nie wiem o co Ci chodzi...

 

DAYCO pyta czy tak można i czy to nie jest problem

Dokładnie pytam czy to w niczym nie przeszkadza i czy da się to ogarnac

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kornik napisał:

DAYCO pyta czy tak można i czy to nie jest problem

Można , tylko po co ? jaki masz  dp? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.12.2017 o 12:07, DAYCO napisał:

Witajcie chce założyć końcowy wydech do mojego Wrx-a Blitz Nur Spec o średnicy 3" cale a resztę tzn.srodkowy mam o średnicy 2,5" cale czy moge śmiało założyć końcowy 3" i jaka uszczelkę pomiędzy zastosować 2,5" czy 3" czy może lepiej dokupić środkowy 3"

Nikt nic

Mam taki zestaw, zamiast flansz i uszczelki jest pospawana redukcja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reszta seria tylko środkowy przelotowy 2,5" i końcowy też jest 2,5" ale kupiłem tego końcowego blitza i okazał się 3" dlatego dopytuje czy można tak założyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkopuję, bo sam  szukałem. Są adaptery:

https://www.grimmspeed.com/stock-dp-aftermarket-3-in-catback-adapter-subaru/

https://www.nie-ASO.pl/pl/adapter-wydechu-3-do-fabrycznego-downpipe-2-5-mi,3,25316,40641

i w drugą stronę:

https://www.grimmspeed.com/3-downpipe-adapter-aftermarket-dp-oem-subaru-catback/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykła redukcja, (zwężka) od strony 3" przed flanszą, załatwi sprawę

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Dzixd napisał:

Zwykła redukcja

Możesz podrzucić jakiś link?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Możesz podrzucić jakiś link?
Coś tego pokroju
https://allegro.pl/oferta/nierdzewna-redukcja-63-5mm-76-1mm-2-5-3-wydech-6948788346?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Ogarnięty spawacz od tłumików ogarnie bez problemu założenie czegoś takiego.

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...