Jump to content

ENGINE KIT do remontu silnika / wymiana UPG.

Recommended Posts

Witam tu zgromadzonych.

Przydażyła mi się jakże częsta i niemiła awari w moim Outback'u 2005 2.5 mianowicie poszło UPG. Zdiagnozowane. Silnik trafił do remontu do ekipy https://www.polok.pl/ . Wszystko powoli ale jakoś idzie. Potrzebuje tłoki pod pierwszy szlif(0.5mm) - ceny w Polsce są zabójcze i części niedostępne praktycznie(dostępne w ASO za 6k zł same tłoki) . Znalazłem na ebay.com takie rzeczy:
- tłoki + pierścienie https://www.ebay.com/itm/201090183458
- zestaw uczelek, rozrzadu, panewek itp https://www.ebay.com/itm/-/401153670751

Teraz mam pytanie, czy to aby napewno będzie pasować - to link do mojego auta po nr VIN https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/4s4bp61c657369780 - sam VIN jakby ktoś chciał gdzieś inczej sprawdzić: 4s4bp61c657369780

Pomożecie mi ocenić czy to będzie pasować? Czy ktoś z Was korzystał z takiego engine kit?

Mechanikiem nie jestem więc łykam co mówi mechanik - zalecili szlif(0.5mm), zwiększone tłoki i wymienione panewki - ponoć ma być lepiej i cytuje "wyeliminować problemy fabryczne tego modelu silnika". 

Ja też mechanikiem nie jestem, ale kilka silników rozebrałem, kilka złożyłem.

Napisz, co konkretnie się stało, w jakiej kondycji był motor przed uszczelką, przebieg etc. 

Na te skąpe wiadomości wygląda to mi na wyciąganie kasy. Jak nie stukały panewki, nie było jakichś przygód z pierścieniami, to po za regeneracją głoweic nie ma co sięgać głębiej. Do kieszeni też.