Sławek1 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check. Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił ale co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 52 minuty temu, Sławek1 napisał: Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check. Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił ale co? Dobrze by było odczytać błąd (np. za pomocą interfejsu BT, a jeśli takiego nie posiadasz to podjechać gdzieś, gdzie mają diagnostykę) *W Subaru nie ma ESP tylko VDC (prawie to samo ale nazwa inna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 A była robiona kalibracja czunika położenia kierownicy / przekładni kierowniczej ? Od tego bym zaczął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Czy kierownica jest prosto podczas jazdy na wprost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Objawy typowe dla złego zmontowania/braku kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy. Należy: 1) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie). 2) Po weryfikacji skalibrować czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 (edytowane) 37 minut temu, house_1 napisał: Objawy typowe dla złego zmontowania/braku kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy. Należy: 1) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie). 2) Po weryfikacji skalibrować czujnik. Sprawdzałem i kierownica jest prosto. Czy to wyklucza powyższe? Edytowane 17 Grudnia 2017 przez Sławek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 To o niczym nie świadczy. Wygląda na błąd montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 A na czym może polegać ten błąd bo serwis chyba jest w kropce lub coś uszkodzili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 W dniu 17.12.2017 o 18:51, house_1 napisał: ) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie). No bardziej łopatologicznie się nie da. Chyba że mam pisać w stylu: 1) Wprowadzić pojazd na stanowisko naprawcze. 2) Otworzyć maskę i odpiąć (-) z akumulatora 3) Odkręcić śruby mocujące poduszkę powietrzną..... itd itp. Bo już nie wiem.... To warsztat / mechanik czy sprzedawca marchewki, który się wziął za regenerację przekładni? Bo jak takich podstaw nie znają, to efekty ich napraw raczej nie będą zadowalające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 W dniu 17.12.2017 o 15:29, Sławek1 napisał: Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check. Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił ale co? A ściągali przy tym kierownice, bo jak piszą koledzy wyżej - objawy typowe dla błędu czujnika kąta skrętu kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Powiem szczerze , że nie wiem. 2 godziny temu, house_1 napisał: No bardziej łopatologicznie się nie da. Chyba że mam pisać w stylu: 1) Wprowadzić pojazd na stanowisko naprawcze. 2) Otworzyć maskę i odpiąć (-) z akumulatora 3) Odkręcić śruby mocujące poduszkę powietrzną..... itd itp. Bo już nie wiem.... To warsztat / mechanik czy sprzedawca marchewki, który się wziął za regenerację przekładni? Bo jak takich podstaw nie znają, to efekty ich napraw raczej nie będą zadowalające. Jeden warsztat demontował i montował a inny regenerował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się