Jump to content

Maglownica w H6 a ESP


Sławek1
 Share

Recommended Posts

Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check.  Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił  ale co? 

Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, Sławek1 napisał:

Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check.  Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił  ale co? 

Dobrze by było odczytać błąd (np. za pomocą interfejsu BT, a jeśli takiego nie posiadasz to podjechać gdzieś, gdzie mają diagnostykę)

*W Subaru nie ma ESP tylko VDC (prawie to samo ale nazwa inna):D

Link to comment
Share on other sites

Objawy typowe dla złego zmontowania/braku kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy.

Należy:

 

1) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie).

2) Po weryfikacji skalibrować czujnik.

Link to comment
Share on other sites

37 minut temu, house_1 napisał:

Objawy typowe dla złego zmontowania/braku kalibracji czujnika kąta skrętu kierownicy.

Należy:

 

1) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie).

2) Po weryfikacji skalibrować czujnik.

 

Sprawdzałem i kierownica jest prosto. Czy to wyklucza powyższe?

 

Edited by Sławek1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.12.2017 o 18:51, house_1 napisał:

) Zweryfikować poprawność montażu (czy kąt skrętu w lewo i w prawo jest taki sam, sposób montażu taśmy i kąta skrętu na kolumnie).

 

No bardziej łopatologicznie się nie da.

Chyba że mam pisać w stylu:

1) Wprowadzić pojazd na stanowisko naprawcze.

2) Otworzyć maskę i odpiąć (-) z akumulatora

3) Odkręcić śruby mocujące poduszkę powietrzną.....

itd itp.

 

Bo już nie wiem....

To warsztat / mechanik czy sprzedawca marchewki, który się wziął za regenerację przekładni?

Bo jak takich podstaw nie znają, to efekty ich napraw raczej nie będą zadowalające.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.12.2017 o 15:29, Sławek1 napisał:

Namówiono mnie na regenerację maglownicy i po jej zamontowaniu (po kilkunastu km) zapala się ESP. Była powtórka w serwisie i nadal istnieje problem. Za drugim razem po zapaleniu ESP + kilka km zapalił się dodatkowo cruise i check.  Auto do serwisu i po 20km znowu ESP. Sugestie bardzo mile widziane. Chyba serwis coś spitolił  ale co? 

A ściągali przy tym kierownice, bo jak piszą koledzy wyżej - objawy typowe dla błędu czujnika kąta skrętu kierownicy.

Link to comment
Share on other sites

Powiem szczerze , że nie wiem.

2 godziny temu, house_1 napisał:

 

No bardziej łopatologicznie się nie da.

Chyba że mam pisać w stylu:

1) Wprowadzić pojazd na stanowisko naprawcze.

2) Otworzyć maskę i odpiąć (-) z akumulatora

3) Odkręcić śruby mocujące poduszkę powietrzną.....

itd itp.

 

Bo już nie wiem....

To warsztat / mechanik czy sprzedawca marchewki, który się wziął za regenerację przekładni?

Bo jak takich podstaw nie znają, to efekty ich napraw raczej nie będą zadowalające.

Jeden warsztat demontował i montował a inny regenerował.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...