Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Mi w SUVach psuje kilka rzeczy: - chrzanię wszystkie krawezniki - wysoka pozycja za kierownica - ogólne poczucie bezpieczenstwa Uwazam ze SUVy maja same plusy w mieście. Podwyższona buda ma jedynie na autostradzie minusy. Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Czarne_Koronkowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 42 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Mi w SUVach psuje kilka rzeczy: - chrzanię wszystkie krawezniki - wysoka pozycja za kierownica - ogólne poczucie bezoiexzenstwa Uwazam ze SUVy maja same plusy w mieście. Podwyższona buda ma jedynie na autostradzie minusy. Tylko, że 90% z nich ma 15cm prześwitu a tyle to ma każda osobówka. Pod tym wzgledem xv i forek sie wyróżniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Wg autocentrum: Qashqai 193 - 188 mm zależnie od wersji RAV4 IV 187 mm Fabia II - 135 mm Golf VII - 130 mm Superb II - 140 mm 5-6 cm robi różnice. Do tego kombi m.in. przez pozycje za kierownica wydaje się mniej zwrotne co zwłaszcza dla płci pięknej robi druga różnice. przy okazji zdziwiłem sie, ze Land Cruiser ma tyle samo prześwitu co poczciwy FXT pewnie LC ma systemy zwiększające prześwit, ale tak czy inaczej brawo dla Subaru Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Akurat Toyota czy Honda z wolnossącym 2.0 to idealne auto do miasta. Proste silniki, dobrze znoszące częste uruchamianie i jazdę po kilka km na niedogrzanym silniku. Ma ktoś doświadczenia z boxerami w jeździe typowo miejskiej, kilka km od uruchomienia do uruchomienia ? W którymś wątku padła hipoteza, że boxery na dłuższą metę mają z tym problem z tytułu niby dłuższych kanałów olejowych i opóźnionego smarowania. Chociaż dla mnie brzmi to jak urban legend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Ja osobiście patrzę na SUV'y jako zamienniki kombi, które po prostu mi się nie podobają... Inna sprawa, że np. mocne Merce czy to sedany czy kombi (zwłaszcza AMG) są tylko RWD (za wyjątkiem wersji 45) a ja chcę AWD Jako rodzinne auto po prostu bardziej odpowiada mi SUV + do moich zastosowań typu rowery na haku (trochę wyżej zamocowane a nie szurające po asfalcie). Do SUV'ów też się wygodniej wsiada - wyżej zawieszone i z wyżej poprowadzonym dachem, mój 70-letni ojciec wścieka się jak musi się kłaniać wsiadając do swojego Lancera X (te 5 lat temu nie chciał dać więcej kasy a ASX i potem żałował), trzeba będzie mu kupić jakiegoś SUV'a Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał: przy okazji zdziwiłem sie, ze Land Cruiser ma tyle samo prześwitu co poczciwy FXT Trzeba jednak pamiętać, że w LC jest to mierzone pod główką dyferencjału - podłoga jest wyżej. Co nie zmienia faktu, że Forester tak pod względem prześwitu, ale i kątów ( natarcia - jako tako, rampowy i zejścia O.K. ) oraz napędu ( testowaliśmy - w bardzo wielu SUV-ach, o ile w ogóle mają napęd na dwie osie, napęd bardzo szybko się przegrzewa ). Zdolności Foresterów udowodnione już na wielu Subariadach i Zlotach Plejad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) 19 minut temu, Dyrekcja napisał: napęd bardzo szybko się przegrzewa ). Zdolności Foresterów udowodnione już na wielu Subariadach i Zlotach Plejad Potwierdzone info ;-) Ostatnio miałem wątpliwą przyjemność zakopać się w sporym błocie. Próba wyjścia z opresji w zasadzie trwała jakieś 30 minut (raczej z delikatnymi przerwami) i FXT szedł jak dzik. Dopiero nieprzyjemny swąd (prawdopodobnie błoto zaczęło oblepiać jakieś gorące elementy przeniesienia napędu) ostudził moje aspiracje, więc zrobiłem z dwie krótkie przerwy (max 2 min). Niestety obróciło mnie całkowicie w poprzek kolein i fizycznie nie obeszło się bez pomocy drugiego Forczysława Jedyne straty to urwana plastikowa listwa boczna spod drzwi - chyba sunąc brzuchem napchałem tam błota i lecąc bokiem listwa nie dała już rady. Chłopaki z MTSu na przeglądzie po 75.000 nie stwierdzili większych strat ;-) Przy okazji: jestem w szoku, że tylne klocki wytrzymują takie przebiegi - dalej OEMowe (żona jeździ głównie po mieście). Z przodu po 60.000 wymieniałem tarcze + klocki. Edytowane 29 Grudnia 2017 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Forek ma b. duzy prześwit jak na SUV-a, a przy tym świetnie się prowadzi jak na tak wysokie auto. Co do mody na SUV-y dla pań, to dochodzi jeszcze niebagatelna kwestia zapinania itp. dzieci w fotelikach co jest duuużo wygodniejsze... A co do napędu, to redaktor Mikiciuk zagotował napęd w Forku specjalnie do celów sensacyjno-medialnych, ale podobno Dyrekcja pisała, że się musiał mocno postarać, a nie jak to przedstawił w TV po jednym kółku toru w Mikołajkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 2 godziny temu, RoadRunner napisał: Akurat Toyota czy Honda z wolnossącym 2.0 to idealne auto do miasta. Proste silniki, dobrze znoszące częste uruchamianie i jazdę po kilka km na niedogrzanym silniku. Ma ktoś doświadczenia z boxerami w jeździe typowo miejskiej, kilka km od uruchomienia do uruchomienia ? W którymś wątku padła hipoteza, że boxery na dłuższą metę mają z tym problem z tytułu niby dłuższych kanałów olejowych i opóźnionego smarowania. Chociaż dla mnie brzmi to jak urban legend. Moj forek tak jezdzi od nowosci, teraz ma tylko (lub jak na jazde miejska aż) 110kkm. Nie bylo i nie ma z nim zadnych problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Nosek kreseczka napisał: Moj forek tak jezdzi od nowosci, teraz ma tylko (lub jak na jazde miejska aż) 110kkm. Nie bylo i nie ma z nim zadnych problemow Jaki silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 5 minut temu, RoadRunner napisał: Jaki silnik ? 2.0 158km EJ20F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 A nie da się jakoś dostosować aut do norm EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, siewcu napisał: A nie da się jakoś dostosować aut do norm EU? Da się (tylko to już nie będzie to samo auto), dlatego są spekulacje że jak wyjdzie kolejna generacja STI na Europę to będzie miała silnik hybrydowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) wszystko się da natomiast zależy to wyłącznie od $$. Jakoś HH z silnikami o podobnych mocach jak civic typeR, focus rs, megane, audi rs itp itd z rynku EU nie znikają. Najwidoczniej Subaru uznało że nie opłaca im się trzymać modelu STI czy w niego inwestować na potrzeby rynku EU. Mnie ciekawi los ForkaXT. Pomimo że w PL sprzedaje się bdb to jednak podatki w UE sprawiają że tam ludziska wybierają jednak 2.0i... Edytowane 3 Lutego 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Tylko nie znikają bo poza tymi hot modelami sprzedają mnóstwo kapeluszowych wersji które nie przekraczają norm, stąd moja sobie pozwolić na modele którymi my jesteśmy będziemy zainteresowani. 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 110 kkm w dziesięcioletnim aucie? Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek101 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 W dniu 29.12.2017 o 11:23, Nosek kreseczka napisał: Moj forek tak jezdzi od nowosci, teraz ma tylko (lub jak na jazde miejska aż) 110kkm. Nie bylo i nie ma z nim zadnych problemow Moja Impreza N/A z 2005 ma najechane 101kkm tylko w miescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 2,0 RC 06 140 tysi. Fakt, że zawsze równolegle z drugim samochodem. Szczególnie, jeżeli głównie w mieście. Nawet córka, jak ją przejęła, jeździła równolegle lanosem. Tym z FSO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Wracając do tematu wątku to Subaru się w Polsce nie skończyło, ale jest na dobrej drodze aby tak się stało. Mowa o Subaru, które zawsze zaskakiwało osiągami, było 20 lat za konkurencją jeśli chodzi o środek ale dawało banana na twarzy. Takiego Subaru niedługo nie będzie. Będzie/jest natomiast nowe Subaru, dobrze wyposażone, grzeczne jak harcerz. Pomorze przy zakupach, wycieczce w góry i odprowadzi dzieci do szkoły. Ale na szaleństwo do białego rana nie ma co liczyć. Pogłoski o braku 2.0 DIT w następnej generacji Forka czy wprowadzeniu hybrydy tylko to potwierdzają. Mam wrażenie, że Sti też niedługo zniknie. Zostanie 2.0 N/A i hybryda nie daj Boże z napędem 4x4 podobny do tego w Toyocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Klienci głosują portfelem Najwyraźniej tego chcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 2 godziny temu, RoadRunner napisał: Będzie/jest natomiast nowe Subaru, dobrze wyposażone, grzeczne jak harcerz. Pomorze przy zakupach, wycieczce w góry i odprowadzi dzieci do szkoły. I takie wygodne, bezpieczne i grzeczne Subaru też są nam potrzebne... czasami tylko wymknie się człowiek do garażu, w którym przezornie przykisił stare, głośne i kipiące adrenaliną 2.5 Turbo i pomknie na pobliski tor by dostarczyć przyrodzie tak potrzebnego w procesie fotosyntezy dwutlenku węgla 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 3 godziny temu, Urabus napisał: I takie wygodne, bezpieczne i grzeczne Subaru też są nam potrzebne... czasami tylko wymknie się człowiek do garażu, w którym przezornie przykisił stare, głośne i kipiące adrenaliną 2.5 Turbo i pomknie na pobliski tor by dostarczyć przyrodzie tak potrzebnego w procesie fotosyntezy dwutlenku węgla I to jest dobre rozwiązanie, które warto aplikować dopóty są 2.5 T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 16 godzin temu, RoadRunner napisał: Wracając do tematu wątku to Subaru się w Polsce nie skończyło, ale jest na dobrej drodze aby tak się stało. Mowa o Subaru, które zawsze zaskakiwało osiągami, było 20 lat za konkurencją jeśli chodzi o środek ale dawało banana na twarzy. Takiego Subaru niedługo nie będzie. Będzie/jest natomiast nowe Subaru, dobrze wyposażone, grzeczne jak harcerz. Pomorze przy zakupach, wycieczce w góry i odprowadzi dzieci do szkoły. Ale na szaleństwo do białego rana nie ma co liczyć. Pogłoski o braku 2.0 DIT w następnej generacji Forka czy wprowadzeniu hybrydy tylko to potwierdzają. Mam wrażenie, że Sti też niedługo zniknie. Zostanie 2.0 N/A i hybryda nie daj Boże z napędem 4x4 podobny do tego w Toyocie. Skąd te pogłoski? Napisz coś więcej o nich. To jest przerażające ... Gdyby nie było 2,0DIT w FXT, nie będzie WRXSTI, Levorga z 2,0 DIT też nie .... to, co to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 STI nie będzie już dostępne w EU. Dopiero w 2020 ma się pojawić jakaś hybryda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się