Urabus Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Mam z tą sytuacją, takie skojarzenie: Panie puszczam przodem, by chronić siedzenie! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 A ja Panie puszczam przodem, by mieć lepsze widoki przed sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 15 minut temu, Licho napisał: A ja Panie puszczam przodem, by mieć lepsze widoki przed sobą Ale to w drzwiach... nie w "hiundaju" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) STI heritage: Edytowane 25 Maja 2018 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Jak już tak promują bezpieczeństwo, mogliby zadbać żeby Pani prowadząca auto zajęła poprawna pozycje za kierownica. Chyba ze przekaz ma być taki, ze nawet jak nie umiesz prowadzic, w Subaru jest szansa, ze nie zabijesz siebie i rodziny, bo auto jest "mądrzejsze" od kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierot Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Wracając do nieśmiertelnej dyskusji, ile mocy jest potrzebne do sprawnego poruszania się po drogach. Wczorajsza trasa na drugi koniec Krakowa i z powrotem. Środek dnia, godzina 13-14,, sobota. Albo coś gdzieś wybuchło, albo miasto tak się zmienia, że już nie ma kiedy po nim spokojnie pojeździć, wszędzie ruch. 2.5XT się dusi i prosi o przekroczenie choć raz 3500 obrotów. Ja też się duszę i na końcu Wielickiej przynoszę nam drobną ulgę, cisnąc ciut wyżej. Wjeżdżam do Wieliczki jakieś 8 sekund szybciej niż samochody towarzyszące mi przez ostatnie kilka kilometrów. Dzisiejsza trasa do Andrychowa i z powrotem po DK52. Najczęstsza prędkość w przedziale 70-80 km/h. Wyprzedzać nie ma gdzie. Chyba się zestarzałem, bo zupełnie mnie to nie stresowało. Dopiero na kawałku DK7 chęć posłuchania Mercedes SLK 55 AMG zainspirowała mnie do przyłożenia, ale nie trwało to dłużej niż pół minuty Wniosek. 210KM i 320Nm zwyczajnie się nudziło. Trochę więcej niż połowę z tego ma (wybaczcie) Skoda Octavia 1.2 TSI moich rodziców, którą zdarzyło mi się jeździć. Wystarczyłoby bez łaski. A skoro Subaru nie chce małego litrażu + turbo, tylko coś większego, niewysilonego, śmiem twierdzić, że XV 1.6 też zawalidrogą nie będzie. Zresztą... nie ma jak, bo gdzie by się człowiek nie ruszył, z każdej strony inne samochody. Nie, Skoda nie lepsza niż Subaru 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 43 minuty temu, sierot napisał: Nie, Skoda nie lepsza niż Subaru Ta jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 56 minut temu, sierot napisał: Wniosek. 210KM i 320Nm zwyczajnie się nudziło. Każdy niech kupuje co chce, jeździ czym chce. Tobie wystarczy 115 kucy i OK. Nie trzeba tu argumentacji. Co chwila ktoś na Forum przekonuje siebie i innych, że moc w aucie jest zbędna. Tak często to ma miejsce, że budzi coraz więcej wątpliwości, serio. Mieszkamy w Trójmieście, mieliśmy wolnossacego Forka, teraz o sto koni i o 150Nm silniejszego XT. Cudownie jeździ nam się tym autem. To oczywiste, że czas dojazdu do pracy jest taki sam, nawet niezależnie od korków na drodze jednak nie to decyduje o wyborze. W XT ta samą drogę pokonuje się mega przyjemniej bo jest silniejszy i tyle. Wolnym ssakiem przejechaliśmy ponad 70 tys km obecnym XT ponad 60 tys. Nie przyszło mi nawet na myśl że wyjazd z hali garażowej czy parkowanie w galerii zajmuje tymi autami tyle samo czasu, ale przyznam szczerze że dla mnie to mega dziwaczne rozumowanie. Z pełnym szacunkiem do autora oczywiście. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 4 godziny temu, sierot napisał: Wystarczyłoby bez łaski. Może to też by wystarczyło... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 7 godzin temu, sierot napisał: Wniosek. 210KM i 320Nm zwyczajnie się nudziło Czyli jak ktoś Ci zaproponuje zamianę 1:1 na taki sam N/A to byś się zamienił prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Panowie, nie ma co się spierać. Żyjemy w wolnym jako tako (jeszcze?) kraju, każdy ma prawo jeździć czym chce i chwalić swoje. Poza tym i te 240 koni i te 100 z hakiem ma swoje zalety i wady. Jak i benzyna i diesel. Jak Linux i Windows. Istotą wolnego rynku jest oferta skierowana i do osób lubiących moc, i do osób lubiących spokój. Zaś obecne rządy unijne i krajowe uważają, że wolny rynek to "przeżytek burżuazyjny" i dążą do ograniczenia, jeśli nie do likwidacji owego. Dlatego też - poza administracyjnymi narzuceniami - będziemy coraz częściej słyszeć o tym, jakie fajne jest to, a jakie złe lub niepotrzebne tamto. Ważne, żebyśmy nie dali się wciągnąć w te gierki. 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Wczoraj oglądałem relację MŚ rallicross z Anglii. Wszędzie widać było reklamy Subaru, chociaż oczywiście na torze ani jednego samochodu naszej ulubionej marki. Skoro jedna Subaru reklamuje się na tego typu imprezach, to moim zdaniem musi coś zaoferować fanom tego sportu. W przeciwnym wypadku kasa wydana na reklamę podczas takich zawodów byłaby bezsensowna. Mam nadzieję, że pojawi się coś mocniejszego niż zapowiadane w nowym Forku 2.0i z dodatkowym wspomaganiem elektrycznym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 7 godzin temu, Zyzol napisał: Może to też by wystarczyło... śmiem twierdzić że w godzinach szczytu mógłby okazać się nawet szybszy, a nawet szybciejszy od bolidu F1, a nawet Forka N/A, jedynie ze Skodą by nie wygrał 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 32 minuty temu, radekk napisał: śmiem twierdzić że w godzinach szczytu mógłby okazać się nawet szybszy, a nawet szybciejszy od bolidu F1, a nawet Forka N/A, jedynie ze Skodą by nie wygrał W Skodzie, w opcjach "Systemy informatyczne i wspomagania logistyki", wybierasz "Opcje dwóch turdefransów na dachu" i jak masz jakąś przesyłkę ale jest korek, to wypuszczasz takiego na rowerku przez korki, i sprawa załatwiona. Masz dwóch, więc możesz dwie sprawy na raz załatwiać. Po wykonaniu zadania taki wysłany turdefrans wraca automatycznie do Skody bazowej, choć trwają pracę na systemem wymiennych turdefransów, że będą wracać do najbliższej Skody, bo ta z której wystartowali może być już w innym mieście... wiadomo, biała, służbowa Skoda "w TDI" na autostradach się przemieszcza najszybciej. 11 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 nowa hybryda: trzeba doladowac baterie, sadzisz kogos na dach i po sprawie - simply clever! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-czekaja-nas-miliardowe-inwestycje-historyczna-umowa,nId,2608106 Może jednak będzie jakiś renesans? Dyrekcjo, kiedy obniżka cen? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Cena to jedno ale problem jest w tym co będzie pod maską od jesieni w Subaru dla Europy :/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 1 godzinę temu, przymar napisał: Może jednak będzie jakiś renesans? Dyrekcjo, kiedy obniżka cen? Obniżka? Raczej SIP sobie marże poprawi Przy mniejszych cłach pewnie bardziej opłacałoby się wprowadzić na rynek droższe modele, z większymi silnikami, ale jesteśmy za małym rynkiem, żeby to zrobić (w innych krajach UE większe silniki nie przejdą z uwagi na opłaty ekologiczne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebeto Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 W dniu 19.07.2018 o 11:11, GREGG napisał: Obniżka? Raczej SIP sobie marże poprawi Przy mniejszych cłach pewnie bardziej opłacałoby się wprowadzić na rynek droższe modele, z większymi silnikami, ale jesteśmy za małym rynkiem, żeby to zrobić (w innych krajach UE większe silniki nie przejdą z uwagi na opłaty ekologiczne) E tam, Mazda ma 2,5L benzynkę 190km. Da się? da się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Wszystko się da, tylko pytanie czy się opłaci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 2 godziny temu, bebeto napisał: E tam, Mazda ma 2,5L benzynkę 190km. Da się? da się. taa, ale większość jest 1.5, to te kilka 2.5, które szału też nie robi pod względem dynamiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 3 godziny temu, radekk napisał: taa, ale większość jest 1.5, to te kilka 2.5, które szału też nie robi pod względem dynamiki Jedzie jak nowy XT wiec całkie całkiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 52 minuty temu, Lisek napisał: Jedzie jak nowy XT wiec całkie całkiem. Które nowe ? 240KM? Jeżeli tak to nie jedzie jak XT . Jak kupowałem Subaru miałem jazdę próbną Mazdą . Niestety brak turbiny daje się odczuć 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Driftbox nie klamie, ma 7,3s do 100. Odczucia turbo lub jego braku nie maja tu znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Lisek napisał: Jedzie jak nowy XT wiec całkie całkiem. 9 minut temu, Lisek napisał: Driftbox nie klamie, ma 7,3s do 100. Odczucia turbo lub jego braku nie maja tu znaczenia. ale porównajmy chociaż podobne samochody, a nie na zasadzie ma 4 koła i silnik z przodu. Obecne CX5 ma katalogowo 9.2, a nie 7.5 jak 6ka. Więc różnica w porównaniu z Foresterem 7.5 jednak spora. Edytowane 26 Lipca 2018 przez radekk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się