ketome 1 Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 Przełożyłem rejestrator z poprzedniego samochodu.Zasilanie z gniazda "zapalniczki". Rejestrator trochę działał ale się wyłączał i trzeba było wyciągać wtyczkę aby znowu się włączał.Znajomy sprawdził i jest oky.Zasilana z ładowarki działa cały czas.W momencie podłączenia do gniazda zapalniczki robia sie cuda.Sprawdzałem ładowanie telefonu - ładuje. Podłączyłem drugą to po włączeniu zapłonu zaczyna działać a po chwili mówi by by. Czy zasilanie z gniazda zapalniczki może robić takie cuda? Link to post Share on other sites
Dottoree 281 Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 U mnie nie ma z tym problemu, mam kabelek poprowadzony po słupku i dołem do podłokietnika, nic się nie wyłącza... Link to post Share on other sites
Malyboss 289 Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 5 godzin temu, ketome napisał: Przełożyłem rejestrator z poprzedniego samochodu. Jak rozumiem, w poprzednim samochodzie rejestrator działał bez zastrzeżeń po podłączeniu do gniazda zapalniczki? 5 godzin temu, ketome napisał: Znajomy sprawdził i jest oky Co dokładnie sprawdzał znajomy? 5 godzin temu, ketome napisał: Rejestrator trochę działał ale się wyłączał i trzeba było wyciągać wtyczkę aby znowu się włączał. 5 godzin temu, ketome napisał: Podłączyłem drugą to po włączeniu zapłonu zaczyna działać a po chwili mówi by by. Czy zasilanie z gniazda zapalniczki może robić takie cuda? Z objawów, które opisujesz, to przyczyną może być przysiadanie napięcia w gnieździe zapalniczki lub zbyt mała wydajność prądowa w tymże gnieździe - co w sumie byłoby o tyle dziwne, że sama zapalniczka, o ile chciałoby się z niej skorzystać, pewnie pobór prądu ma dużo większy, niż rejestrator. Bardziej prawdopodobne wydają mi się skoki napięcia, tym bardziej, że - jak napisałeś - "zasilana z ładowarki działa cały czas". Link to post Share on other sites
LosioDriver 500 Posted December 13, 2017 Share Posted December 13, 2017 A może po prostu delikatnie wysuwa Ci się wtyczka z zapalniczki? Ja tak miałem - pomogła zmiana wtyczki. Niby minimalnie się wysuwała po chwili jazdy ale wystarczająco żeby przerwać ładowanie. Link to post Share on other sites
Malyboss 289 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 10 godzin temu, LosioDriver napisał: A może po prostu delikatnie wysuwa Ci się wtyczka z zapalniczki? Ja tak miałem - pomogła zmiana wtyczki. Niby minimalnie się wysuwała po chwili jazdy ale wystarczająco żeby przerwać ładowanie. W sumie też mi to wpadło do głowy w pierwszej chwili, ale ta przyczyna wydała mi się zbyt prozaiczna Ale skoro jest już nas dwóch, którzy o tym pomyśleli, to może rzeczywiście warto sprawdzić. Link to post Share on other sites
rydzada 190 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Nie wiem, czy w nowym Forku się da, ale w wielu autach sprawdza się zasilanie rejestratora pociągnięte z góry - od lampki / lampek w podsufitce lub z zasilania szyberdachu, itp. Rozwiązanie bardziej estetyczne i żadne kable się nie pałętają, tylko końcówka mini-usb. Link to post Share on other sites
Dottoree 281 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Ale wiąże się to z ingerencja w ukł. elektryczny, a tego na gwarancji chciałem uniknąć... Link to post Share on other sites
rydzada 190 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Ale wiąże się to z ingerencja w ukł. elektryczny, a tego na gwarancji chciałem uniknąć... No tak. Zgadza się. Ja też miałem wadliwą wtyczkę. Ztjunigowałem ją i było OKWysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
karol76 12 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 10 godzin temu, rydzada napisał: Nie wiem, czy w nowym Forku się da, ale w wielu autach sprawdza się zasilanie rejestratora pociągnięte z góry - od lampki / lampek w podsufitce lub z zasilania szyberdachu, itp. Rozwiązanie bardziej estetyczne i żadne kable się nie pałętają, tylko końcówka mini-usb. Ja też mam tak zasilanie pociągnięte. Wg mnie to optymalne rozwiązanie, ale ja nie musiałem się martwić utratą gwarancji. Link to post Share on other sites
rydzada 190 Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Ja też mam tak zasilanie pociągnięte. Wg mnie to optymalne rozwiązanie, ale ja nie musiałem się martwić utratą gwarancji. Zawsze można zlecić wykonanie tego w ASO z wpisem do książki. Nie wierzę żeby wzięli więcej jak 100 zł. A może i tak jak zdziercy Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
ketome 1 Posted January 23, 2018 Author Share Posted January 23, 2018 Serwis sprawdził zasilanie w zapalniczce i jest ok. Znajomy zrobił próbę z ładowarką telefonu /usb 2x/ .Okazało sie że zasilanie kamerki jest! Tak więc oryginalna ładowarka nie zdaje egzaminu. Link to post Share on other sites
pepedealer 14 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 Cześć Da się zasilanie kamery wziąć gdzieś z okolicy lampki sufitowej? Forester 2017 z USA. Link to post Share on other sites
momores 2 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 ja skorzystałem z zasilania szyberdachu. Link to post Share on other sites
Jaca68 1060 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Ja podłączyłem do gniazda bezpieczników, tego w kabinie przy lewym kolanie kierowcy. Kupuje się rozgałęźnik bezpiecznika samochodowego, o taki: https://www.google.com/search?q=rozgałęźnik+bezpiecznika+samochodowego&rlz=1C1FLDB_enPL617PL617&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ixdasYTG53izGM%3A%2CZgfxUfQ6ytSouM%2C_&usg=AI4_-kR6dyaoWgOCrLeJ8ZiAIx9qZ9cu5A&sa=X&ved=2ahUKEwjO37aB3K7fAhXjkYsKHSt3DYwQ9QEwAHoECAUQBA#imgrc=ixdasYTG53izGM: pozwala bez ingerencji podłączyć dodatkowy odbiornik z własnym bezpiecznikiem. Potem kabel do góry pod osłoną lewego słupka A i pod podsufitką. Pół godziny roboty. 1 1 Link to post Share on other sites
pepedealer 14 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Chyba nawet mam taki rozgałęźnik na składzie. Osłonę słupka łatwo zdemontować? Link to post Share on other sites
Jaca68 1060 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Wystarczy pociągnąć do siebie rękami, wyskakuje z zatrzasków całkiem łatwo . Trzeba uważać bo u góry jest haczyk który trzyma osłonę, trzeba go przekręcić przed odłączeniem (jakieś długie cienkie kombinerki) albo wykazać się sprytem w paluszkach i nie odłączać, można jakoś osłonę obrócić i przeciągnąć kabel. Pamiętam że gdzieś jakiś instruktaż z fotkami w necie znalazłem jak to robiłem. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now