Jump to content

Zasilanie rejestratora w F MY18


Recommended Posts

Przełożyłem rejestrator z poprzedniego samochodu.Zasilanie z gniazda "zapalniczki". Rejestrator trochę działał  ale się wyłączał i trzeba było wyciągać wtyczkę aby znowu się włączał.Znajomy sprawdził i jest oky.Zasilana z ładowarki działa cały czas.W momencie podłączenia do gniazda zapalniczki robia sie cuda.Sprawdzałem ładowanie telefonu - ładuje.

Podłączyłem drugą to po włączeniu zapłonu zaczyna działać a po chwili mówi by by.

Czy zasilanie z gniazda zapalniczki może robić takie cuda?

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ketome napisał:

Przełożyłem rejestrator z poprzedniego samochodu.

 

Jak rozumiem, w poprzednim samochodzie rejestrator działał bez zastrzeżeń po podłączeniu do gniazda zapalniczki?

 

5 godzin temu, ketome napisał:

Znajomy sprawdził i jest oky

 

Co dokładnie sprawdzał znajomy?

 

5 godzin temu, ketome napisał:

Rejestrator trochę działał  ale się wyłączał i trzeba było wyciągać wtyczkę aby znowu się włączał.

 

5 godzin temu, ketome napisał:

Podłączyłem drugą to po włączeniu zapłonu zaczyna działać a po chwili mówi by by.

Czy zasilanie z gniazda zapalniczki może robić takie cuda?

 

Z objawów, które opisujesz, to przyczyną może być przysiadanie napięcia w gnieździe zapalniczki lub zbyt mała wydajność prądowa w tymże gnieździe - co w sumie byłoby o tyle dziwne, że sama zapalniczka, o ile chciałoby się z niej skorzystać, pewnie pobór prądu ma dużo większy, niż rejestrator. Bardziej prawdopodobne wydają mi się skoki napięcia, tym bardziej, że - jak napisałeś - "zasilana z ładowarki działa cały czas".

 

Link to post
Share on other sites

A może po prostu delikatnie wysuwa Ci się wtyczka z zapalniczki?
Ja tak miałem - pomogła zmiana wtyczki.

 

Niby minimalnie się wysuwała po chwili jazdy ale wystarczająco żeby przerwać ładowanie.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, LosioDriver napisał:

A może po prostu delikatnie wysuwa Ci się wtyczka z zapalniczki?
Ja tak miałem - pomogła zmiana wtyczki.

 

Niby minimalnie się wysuwała po chwili jazdy ale wystarczająco żeby przerwać ładowanie.

 

W sumie też mi to wpadło do głowy w pierwszej chwili, ale ta przyczyna wydała mi się zbyt prozaiczna :)

Ale skoro jest już nas dwóch, którzy o tym pomyśleli, to może rzeczywiście warto sprawdzić.

 

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy w nowym Forku się da, ale w wielu autach sprawdza się zasilanie rejestratora pociągnięte z góry - od lampki / lampek w podsufitce lub z zasilania szyberdachu, itp. Rozwiązanie bardziej estetyczne i żadne kable się nie pałętają, tylko końcówka mini-usb.

Link to post
Share on other sites
Ale wiąże się to z ingerencja w ukł. elektryczny, a tego na gwarancji chciałem uniknąć...
No tak. Zgadza się. Ja też miałem wadliwą wtyczkę. Ztjunigowałem ją ;) i było OK

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, rydzada napisał:

Nie wiem, czy w nowym Forku się da, ale w wielu autach sprawdza się zasilanie rejestratora pociągnięte z góry - od lampki / lampek w podsufitce lub z zasilania szyberdachu, itp. Rozwiązanie bardziej estetyczne i żadne kable się nie pałętają, tylko końcówka mini-usb.

Ja też mam tak zasilanie pociągnięte. Wg mnie to optymalne rozwiązanie, ale ja nie musiałem się martwić utratą gwarancji.

Link to post
Share on other sites
Ja też mam tak zasilanie pociągnięte. Wg mnie to optymalne rozwiązanie, ale ja nie musiałem się martwić utratą gwarancji.
Zawsze można zlecić wykonanie tego w ASO z wpisem do książki. Nie wierzę żeby wzięli więcej jak 100 zł. A może i tak jak zdziercy ;)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Serwis sprawdził zasilanie w zapalniczce i jest ok.

Znajomy zrobił próbę z ładowarką telefonu /usb 2x/ .Okazało sie że zasilanie kamerki jest!

Tak więc oryginalna ładowarka nie zdaje  egzaminu.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Ja podłączyłem do gniazda bezpieczników, tego w kabinie przy lewym kolanie kierowcy. Kupuje się rozgałęźnik bezpiecznika samochodowego, o taki:

https://www.google.com/search?q=rozgałęźnik+bezpiecznika+samochodowego&rlz=1C1FLDB_enPL617PL617&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ixdasYTG53izGM%3A%2CZgfxUfQ6ytSouM%2C_&usg=AI4_-kR6dyaoWgOCrLeJ8ZiAIx9qZ9cu5A&sa=X&ved=2ahUKEwjO37aB3K7fAhXjkYsKHSt3DYwQ9QEwAHoECAUQBA#imgrc=ixdasYTG53izGM:

 

pozwala bez ingerencji podłączyć dodatkowy odbiornik z własnym bezpiecznikiem.

Potem kabel do góry pod osłoną lewego  słupka A i pod podsufitką.  Pół godziny roboty.

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Wystarczy pociągnąć do siebie rękami, wyskakuje z  zatrzasków całkiem łatwo . Trzeba uważać bo u góry jest haczyk który trzyma osłonę, trzeba go przekręcić przed odłączeniem (jakieś długie cienkie kombinerki) albo wykazać się sprytem w paluszkach i nie odłączać, można jakoś osłonę obrócić i przeciągnąć kabel. Pamiętam że gdzieś jakiś instruktaż z fotkami w necie znalazłem jak to robiłem.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...