Jump to content
Małgorzata Adasiak

tribeca t9 ciężko pali i gaśnie

Recommended Posts

Witam mam Subaru  Tribece  t9  mam od kilku tygodni problem z odpalaniem  i przy okazji jadąc na zimnym silniku rano tak do kilometra co najmiej 3-razy mi gaśnie ma strasznie  słabe obroty śmieje się że w maluchu to się pociągło ssanie i paliło a tu kicha wstyd mi za każdym razwem w tych samych miejscach auto mi staje potem jak się rozgrzeje jedzie bez zarzutu.

 Świece  wymienione, akumlator nowy, filtr powietrza też  nowy czy to może robić przepustnica czy co innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz LPG na pokładzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Małgorzata Adasiak napisał:

mam Subaru  Tribece  t9  mam od kilku tygodni problem z odpalaniem

 

Masz problem z odpaleniem na zimnym silniku czy bez znaczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Małgorzata Adasiak napisał:

tylko na zimnym silniku

 

Luz zaworowy kiedy był kontrolowany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jest gaz ale na paliwie gaśnie.

 Luz zaworowy.

 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane

  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść

 

2 godziny temu, tedimy99 napisał:

Masz LPG na pokładzie?

tak !

jest Gaz z tym że na paliwie gaśnie tylko jak jest zimny, a jak są lekkie przymrozki to problem z odpaleniem w ogóle a akumlator nowy , świece wymienione.

 

Godzinę temu, lutek34 napisał:

 

Luz zaworowy kiedy był kontrolowany?

 Luz zaworowy.

 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane

  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść

 

 

Edited by Małgorzata Adasiak

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak jest gaz ale na paliwie gaśnie.
 Luz zaworowy.
 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane
  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść
 
 Luz zaworowy.
 Tego nie wiem pewnie w ostatnim czasie nie było sprawdzane
  właśnie szukam przyczyny sama bo mechanicy kombinują i nie umią dojść
 
 

Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6

wysłane z tel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, ppmarian napisał:


Luzy do kontroli - koszt wysoki. Taniej na poczatek mozna zobaczyc korekty na poszczegolnych cylindrach oraz podcisnienie ale to zrobi tylko mega ogarniety fachman od subaru h6

wysłane z tel.
dzięki za  info przekaże dalej  mechanikom  niech sprawdzają po kolei.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, ppmarian napisał:

Luzy do kontroli - koszt wysoki.

 

sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka.

 

oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, lutek34 napisał:

 

sama kontrola luzu zaworowego to koszt 200-300zł, zależnie od warsztatu. Regulacja luzu to już inna bajka.

 

oczywiście wpierw poprawna diagnostyka problemu przez kogoś kto ma pojęcie o silnikach subaru.

ok !powiem jutro mechanikom wydaje się że trochę jednak mają pojęcie zobaczymy, -nowych próbuje może akurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro pojecie niby mają a kmpresji nie sprawdzili.......fachura że klient musi naprowadzić na problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...