maras07 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) WitamZastanawiam się czy w outbacku bp 2005r. silnik 2.5 sohc można zaślepić egr aby nie syfił układu dolotowego, co na to elektronika samochodu, ktoś próbował? Co do ekologi to i tak jeżdżę na lpg wiec, bardziej eko się nie da Zawór jak ten na zdjęciu. Edytowane 16 Grudnia 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Pomysł bez sensu - wzrośnie spalanie w trasie, poza tym oczywiście wywali check+cruise+vdc. Do tego lpg jest eko jak zauważyłeś, a do tego jest bardzo dobrym rozpuszczalnikiem, więc ryzyko zasyfienia kolektora jest znikome zwłaszcza w stosunku do diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 W tym konkretnym zaworze będą takie problemy jak piszesz? Problemy na pewno występują w DOHC, tam egr jest bardziej rozbudowanym systemem, u mnie on jest mało skomplikowany, jak w Accordzie, tam działało wszystko super z zaślepką. Jesteś pewien że w tym konkretnym który posiadam też takie cyrki będą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Zapewniam cię, że EGR w SOHC i DOHC jest analogiczny i zaślepienie wywoła takie same efekty. A jeśli pomyliłeś EGR z Secondary Air System, to cóż..... tego drugiego nie ma w SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ja mam zaślepione właśnie Secondary Air System (ale zawory muszą być sprawne, żeby nie sypało błędami) , o zaślepianiu EGR w Subarynce do tej pory nie słyszałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2020 Panowie która wersja silnika EJ25 nie miała fabrycznie EGR? Pytam bo w Outbacku z 2005, wersja EU, gdzie powinien siedzieć silnik EJ253, mam dziwną rzeźbę z rurką doprowadzającą spaliny do kolektora ssącego. Z tego co widzę na zdjęciach tych silników, to rurka powinna biegnąć z głowicy do kolektora, u mnie to rurka, znacznie mniejszej średnicy jest wpięta w kolektor wydechowy i biegnie do kolektora ssącego. Jak widzicie na zdjęciach, nie jest to fabryczne rozwiązanie. Teraz się tak zastanawiam czy ktoś wymieniał cały silnik na silnik bez EGR, czy może samą głowicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się