andrzejtabaka80 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Witam:-) Od niedawna jestem posiadaczem forestera. Autko jak dotąd spisywało się dobrze. Aż Zapaliła się kontrolka check i kontrola trakcji po podpięciu kompa wyświetla się błąd p0409 egr. I tu moje pytanie ci może być uszkodzone egr? Co ma wspólnego egr z kontrola trakcji? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 TTTM - czyli ten typ tak ma. Większość błędów silnika kończy się wyłączeniem kontroli trakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Zacięty egr. Zacząć od wymontowania i próby oczyszczenia. Jeśli mechanicznie uszkodzony, wymiana. Widziałem chyba u Carfita w dobrych pieniądzach. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtabaka80 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dzięki panowie a ja bym po czujnikach absu grzebał:-) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Czym najlepiej wyczyścić taki egr? Jakiego specyfiku użyć?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtabaka80 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Witam ponownie problem z egr rozwiązany wymiana pomogła kontrolki znikły. Lecz nurtują mnie jeszcze dwa pytania 1 Czy to normalne ze jak silnik pracuje na jałowym biegu kilka minut głos jest równy po jakiś czasie silnik zaczyna rechotać tak jak by zmieniał się kat wtrysku i po chwili wraca do normy. Druga sprawa Komuter pokładowy pokazuje spalanie 6l a samochód spalił 8.5 te typy tak maja? Czy coś nie tak?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Cześć. Ad.1: Fenomen, który opisujesz, to prawdopodobnie kalibracja wtryskiwaczy, która uruchamia się samoczynnie w razie potrzeby. Pozwolić się skończyć (trwa kilkadziesiąt sekund) i spokój na kilkaset km (w zależności od stanu i czystości wtryskiwaczy) Ad.2: Tak, TTTM. Na www.subdiesel.wordpress.com znajdziesz opis, jak skorygować to wskazanie. Zdrówka! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się