Jump to content

Forester II (SG): pre- czy facelift


Recommended Posts

Zaraz, czy to znaczy że SG polift jest bardziej nafaszerowany niż prelift?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moim zdaniem najfajniejsze są jdm-y, wszystko jakieś takie lepzej jakości, z uturbionych motor zawsze 2.0 (nie licząc forka sti, który ma motor 2.5). Przyznam, że trochę bałem się przekładki ale facho

MY'05 FXT MT - najfajniejszy wyglad ever, genialne fotele (trzymanie boczne + fajne podlokietniki)

Miałem 06 (który niestety którejś pięknej nocy zniknął z pod domu) a potem 07, oba 2,5XT w wersji EU. Także z autopsji pamiętam co było a co nie Także uchwyt na kubki (przy radiu) był, a w 07 już

Posted Images

W dniu 8.12.2017 o 11:12, eddie_gt4 napisał:

MY'07-08 ma tez dodatkowo fajniejsza kierownice - bez tego dwu-czesciowego przeszycia i jakby grubsza?

Prawda, mam taką.

 

co do różnic:

niektóre, ale tylko niektóre miały inne fotele z lepszym ale i nadal słabym trzymaniem bocznym - sprawdzone

 

Wszystkie z wersji EC miały pompę oleju w skrzynie begiów od my 07 nie mają ale mają składane lusterka

My05 w otworze uchwytu rolety miał klapkę od my06 nie ale od my06 roleta miała gumki zapobiegające tłuczeniu nie rozwiniętej rolety

Zabezpiecznie antykorozyne (baranek) słabe w my05 i 06 w my07 znacznie lepsze i we wielu miejscach

My05 ma 16 bitowy komputer i mniej mocy

od my06 32 bit i 230km

 

Pakiety PPP mocno się różnią pomiędzy my05 i my06 na korzyść my06

my05 nie ma secondary air pump i zaworów od tej pompy ale ma katalizator przed turbo

 

najważniejsze to jednak lapmpy. Różnica świecenia my05 do my06 i ksenonów to przepaść zabójcza - zweryfikowane na spocie.

My06 ma oczywiście czujniki na wahaczach do ustawienia ksenonów

my05 ma osobny guzik od spryskiwacza reflektora i tempomatu  plus dziadowską kierownicę

my06 xt ma kierownicę momo

my 06 ma kierunki led w znacznie większych lusterkach my wkirunki w nadkolach

my05 miały z super fotelami fajną dziurkowaną skórę.

 

który bym kolejny raz wybrał z my05 06 i 07 ?

 

06 ze względu na pompę oleju w skrzyni i ksenony. Fotele i tak do przełożenia bo te z my05 tak dobrzenie nie trzymały.

brakuje mi składanych lusterek i lepszego baranka z my07

 

aha, do my06 są fajne oem spoilery jak z sti czy us sport

 

w my06 w jest automat 5eat z VTC (ESP) czego nie ma w my05

5eat ma w trybie D ręczne sterowaine biegami +/- (do potwierdzenia)

chyba jednak był sportshift

BF701139_6d4f30.jpg

dodatkowo od my06 w serii były 17"

Edited by AdaSch
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, AdaSch napisał:

(...) my05 ma osobny guzik od spryskiwacza reflektora i tempomatu  plus dziadowską kierownicę

 

 

MY'05 2.5XT ma taka sama 3-ramienna kierownice jak w pozniejszych rocznikach SG

 

 

 

Link to post
Share on other sites

a był jakiś przełom moze?

 

bo momo miało tempomat w kierownicy - a który to miał ten guzik obok przycisku spryskiwaczy reflektorów?

Link to post
Share on other sites

ok, to był my04 czyli faktycznie my05 miały momo

Tu fotki foteli, boczki są miękkie z gąbki i się łatwo wycierały ale podłokietnik był super

original_150220210820525195_186237831402

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, AdaSch napisał:

 

Tu fotki foteli, boczki są miękkie z gąbki i się łatwo wycierały (...)

 

 

wiesz, to jest chyba bardzo indywidualna kwestia... bardzo wiele zalezy od sposobu i czestotliwosci wsiadania-wysiadania

 

w ogloszeniu powyzej masz Forka z przebiegiem ok. 200 tys. km (jezeli licznik nie zostal odkrecony), a boczki wydaja sie byc w bardzo dobrym stanie...

 

ja sam obecnie powoze sie 21-letnim autem z dosc mocno wyprofilowanymi fotelami, a stan materialowych boczkow - prawie idealny

Link to post
Share on other sites

może faktycznie kwestia rynku?

 

Moje OEM troche się przetarły - miękka skóra

Kropkowicz miał MY05 z tymi fotelami - przetarte

Skwrara my05  - stab idelany

moje kubełki z imprezy my06 - stan idealny gruba skóra

żony my09 - kubełki, katastroficzna skóra, farba mocno przytarta - konieczna regeneracja na wiosnę.

z jakiej dystrybucji są te na Litwie?? Rosja? w .ru były fajniejsze modele swego czasu ze względu na brak ostrych regulacji srodowiskowych

 

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, AdaSch napisał:

może faktycznie kwestia rynku?

 

Moje OEM troche się przetarły - miękka skóra

Kropkowicz miał MY05 z tymi fotelami - przetarte

Skwrara my05  - stab idelany

moje kubełki z imprezy my06 - stan idealny gruba skóra

żony my09 - kubełki, katastroficzna skóra, farba mocno przytarta - konieczna regeneracja na wiosnę.

z jakiej dystrybucji są te na Litwie?? Rosja? w .ru były fajniejsze modele swego czasu ze względu na brak ostrych regulacji srodowiskowych

 

 

akurat ten z ogloszenia to raczej nie z naszego rynku, a tak to my jestesmy czescia nordyckiego rynku (w przypadku Subaru to chyba podlegamy Szwecji)

 

i tak np. hawki STI z nordyckiego rynku mialy grzanie przednich stolkow w serii

 

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=2711325&view=102&cache_missing=1

Edited by eddie_gt4
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, eddie_gt4 napisał:

akurat ten z ogloszenia to raczej nie z naszego rynku, a tak to my jestesmy czescia nordyckiego rynku (w przypadku Subaru to chyba podlegamy Szwecji)

też seryjnie dostajecie te katastroficzne juridy? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żę japońce seryjnie wkładają juridy do swoich kadzidełek.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, AdaSch napisał:

też seryjnie dostajecie te katastroficzne juridy? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żę japońce seryjnie wkładają juridy do swoich kadzidełek.

 

nie wiem jak w STI, ale w GT i FXT ze Szwajcarii mialem wlasnie Juridy :)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, AdaSch napisał:

który bym kolejny raz wybrał z my05 06 i 07 ?

Zaraz: to wziąłbyś 06, a nie 07? Z powodu pompy oleju w skrzyni, czy czegoś nie odnotowałem?

Link to post
Share on other sites

tak, MY06 ze względu na w teorii lepszą skrzynię i ksenony i jednak mocniejszy silnik bez problemu sypiącego się cata w turbinę. Wady to secondary air pump - ale można wywalić, fotele ale i tak opcja celowa to fotele z sti lub wrx skóra kubeł i tak też mam.

 

największy problem to korozja - ja mam już zrobione więc na jakiś czas starczy tyle, ze bez ściągnieca progów to nic nie było widać

problem dotyczy KAŻDEGO Rocznika, MY07 jest lepiej zabezpieczone w nadkolach. Progi co wiosne powinny być demontowane i weryfikowane

post-3100-0-20463200-1439274027_thumb.jpg

 

 

Edited by AdaSch
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

 

4 godziny temu, AdaSch napisał:

w my06 w jest automat 5eat z VTC (ESP) czego nie ma w my05

5eat ma w trybie D ręczne sterowaine biegami +/- (do potwierdzenia)

chyba jednak był sportshift

No jakżeż. Przecież tam siedzi 4eat sportshift.. Czyż nie?

Link to post
Share on other sites
Fotele o których mowa były,niestety, wyłącznie w Foresterze MY05 przedlifcie (nie w takich,jak na fotkach) 2.5xt. W wersji EU biały kruk, nie do znalezienia na aukcjach :/
Masz jakieś fotki tych foteli? Ja mam 2,5XT MY04 w skórze. Jak były jakieś lepsze to chętnie obejrzę :)

A co do wersji to przedlift jest o niebo ładniejszy niż polift, szczególnie przód i lusterka. aba0cdf990e86534af6c3bdfb654aa2b.jpgcc8e09af2157df683aff6784997b4b91.jpg
Link to post
Share on other sites

Skwaro - mam na myśli chyba te, które Ty masz :) One były chyba tylko w pierwszym roku modelowym 2.5xt, bo Twój jest raczej MY05, nie 04 (produkcja roku modelowego jest/była chyba od września roku poprzedniego).

BTW. świetnie Twój Forek się prezentuje, szczególnie wewnątrz. Fajny mod z tą kierownicą, wygląda ekstra.

Edited by Yanas
Link to post
Share on other sites

Bardzo możliwe bo mój jest własnie z końca września, a kiera jest seria, tylko obszyta na nowo tak jak była fabrycznie. jedynie znaczek momo zniknął ;-)

Link to post
Share on other sites

Dzięki, kilka kolejnych modów czeka w kolejce, ale tym razem z zewnątrz, lakieruje się kurnik z STI, jeszcze jest plan na spojler z STI, ale ciężko dorwać ori, jakby ktoś miał to ja chętny jestem ;-)

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, skwaro napisał:

Bardzo możliwe bo mój jest własnie z końca września, a kiera jest seria, tylko obszyta na nowo tak jak była fabrycznie. jedynie znaczek momo zniknął ;-)

wrzuć fotki foteli, w 2.0T też była fajne seria foteli.Ze zdjęć nie widać, że są z dziurkami.

obecnie najlesze to ja mam :)

takie są OEM w MY06 LUN - pełny pręt regulacji przód tył - bardzo wygodny

IMAG0026.thumb.jpg.3c9dddf3255bea8dfbbae40b91134fcb.jpg

Takie w MY05 w rzadkiej wersji - kikut do regulacji przód tył - wg mnie wkurzający i nie mogłem się przyzwyczaić jak chwilowo taki miałem

20100312-128.jpg.cb3664df36062104a26686a053456908.jpg

20100312-129.jpg.6d1b759506ad2863a4b6f87c7aa15e6e.jpg

 

Takie są w super rzadkiej wrx 06 special

2554586828.jpeg.dce84f72668225f50d04670c6fcc820c.jpeg

2554586828_2.jpeg.fcb8993ff59f79987a8b32261a023a62.jpeg

były też takie ale nie wiem jaki rocznik podobno 05 z podłokietnikiem, ale gładka skóra jak w my06

946423164.jpeg.1c99a5536fd130986894e1744edd6e1f.jpeg

no i mój forek czyli fotele z wrx 06 special uk

plus przełożony kompletny mechanizm z wrx us na stronę kierowcy aby była regulacja góra dół i przód tył na pełnym pręcie anie tym kikucie z my05

czyli oba moja fotele mają pełną regulację, mają podgrzewnie oraz poduszki boczne w serii. aby to zrobić miałem za dawców chyba z 4 fotele

IMAG0993.thumb.jpg.e3f286586411c315bc78b4b85812408b.jpg

 

Siedzisko w forkach nie ma drutów wzmacniających boczki, takie samo siedzisko jest w wrx właśnie z takimi prętami, przez co boczki bardzo trzymają. My05 ma tam tylko gąbkę

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Ja mam te drugie, z dziurkami, ale chętnie bym zamienił na te z WRXa w skórze. Da się je prosto przełożyć z JDMa na nasza stronę czy trzeba mieć dawcę EU WRX?

Link to post
Share on other sites

no i sławny przycisk od spryskiwaczy MY05 - u mnie jako natrysk na IC

plus włącznik świateł dziennych, plus przycisk od automatycznego natrysku na ic (doładowanie powyżej 0,5 bar)

IMAG0645.thumb.jpg.45f04eb9de5c821f94538d4c34e45b12.jpg

 

2 minuty temu, skwaro napisał:

Ja mam te drugie, z dziurkami, ale chętnie bym zamienił na te z WRXa w skórze. Da się je prosto przełożyć z JDMa na nasza stronę czy trzeba mieć dawcę EU WRX?

mega łatwe do przełożenia. Wszystko pasuje. potrebujesz tylko dawcę siedziska z wersji EU ale to ma wtedy kikut lub wrx us to masz pełny drut. Ja miałem przez pare mc kikut ale dorwałem zwykłe materiałowe z wrx us i przełożyłem szyny.

Link to post
Share on other sites

Czyli trzeba komplet JDM + fotel kierowcy EU/US bo samego siedziska raczej nie dostanę

 

A Cruise masz z przycisku? U mnie wszystko w manetce przy kierownicy jest.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...