kana23 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Jak sprawdzić przeguby wewnętrzne w Legacy iv? Podczas redukowania z 3 na 2 czuje przy puszczaniu sprzęgła czuje wibracje, trzepanie. Z 4 na 3 czasem też czuć ale słabo. Zmiana biegów w górę nic nie czuć. Wymieniana kiedyś była wiskoza bo strzelała na zakrętach i było zrobione sprzęgło bo stare było wadliwe (krzywy docisk - było w innym temacie) i poduszka skrzyni bo miękka że szok. Co może być przyczyną? przeguby wewnętrzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że wystarczy skręcić kierownicę na maks w jedną stronę i zrobić koło i w drugą stronę tak samo i powinieneś słyszeć "stukanie" jeśli chodzi o przeguby (dodatkowo powinieneś być w stanie określić z której strony to stukanie dochodzi) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Przegubu wewnętrznego raczej nie słychać. Jak powstaje luz, to zaczyna być słychać dopiero na równej drodze powyżej 120km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 5 minut temu, kamul napisał: Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że wystarczy skręcić kierownicę na maks w jedną stronę i zrobić koło i w drugą stronę tak samo i powinieneś słyszeć "stukanie" jeśli chodzi o przeguby (dodatkowo powinieneś być w stanie określić z której strony to stukanie dochodzi) . stukanie na ciasnych zakrętach (przy ruszaniu albo przy dodawaniu gazu) to objaw problemów z przegubem zewnętrznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 3 minuty temu, lojszczyk napisał: Przegubu wewnętrznego raczej nie słychać. Jak powstaje luz, to zaczyna być słychać dopiero na równej drodze powyżej 120km/h 1 minutę temu, kruque napisał: stukanie na ciasnych zakrętach (przy ruszaniu albo przy dodawaniu gazu) to objaw problemów z przegubem zewnętrznym. Ok, wiedziałem, że o jakiś przegub chodzi, dobrze wiedzieć, że to nie ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 4 minuty temu, kamul napisał: Ok, wiedziałem, że o jakiś przegub chodzi, dobrze wiedzieć, że to nie ten Na podnośnik i trzeba poruszać. Może nie przegub, ale łożyska w dyferencjale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 7 minut temu, lojszczyk napisał: Na podnośnik i trzeba poruszać. Może nie przegub, ale łożyska w dyferencjale? Na szczęście nie u mnie, ale kolega @kana23 może skorzysta z rad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kana23 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wygląda na jakiś luz w układzie przeniesienia napędu, więc czy mogą to być łożyska? Przegub zewnętrzny łatwo rozpoznać ale nie wiem jak z wewnętrznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wydaje mi się, że wewnętrzny może być słychać np. przy podniesionym samochodzie, wtedy koła wiszą w powietrzu i przegub jest w innej pozycji niż kiedy auto stoi na kołach. Ja u siebie np, słyszę przegub kiedy dość szybko wyjeżdżam z garażu podziemnego pod stromą górkę. Tył siada, przód się podnosi i to wystarczy, żeby przegub dał o sobie znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 W dniu 8.12.2017 o 10:16, kana23 napisał: Jak sprawdzić przeguby wewnętrzne w Legacy iv? Podczas redukowania z 3 na 2 czuje przy puszczaniu sprzęgła czuje wibracje, trzepanie. Z 4 na 3 czasem też czuć ale słabo. Zmiana biegów w górę nic nie czuć. Miałem zajechane przednie przeguby wewnętrzne w OBK i było czuć bardzo wyraźne poprzeczne wibracje całej budy podczas przyśpieszania (najlepiej dynamicznego i na niskich biegach). W innych okolicznościach bez objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kana23 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Wymieniłem poduszki silnika i szarpanie prawie że ustało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się