AdaSch Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 aha, a ja jestem fanem pana kracego przecieź to balon, nawet nie ma osłony na rant felgi. teraz chyba już wszystko nazywają premium lub gamingowe... co nie oznacza, że jet zła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Nie wiem jak te Blu, ale Sport Maxy RT to chyba najlepsza opona na której jeździłem. Pewnie są lepsze, ale wg mnie do cywilnego auta wiecej nie trzeba...miałem je w s-maxie, sucho czy mokro, zawsze trzyma jak należy...auto sprzedałem, ale wiem, ze opony zrobiły już w sumie ok. 45 kkm i dalej jeżdżą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman1 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) No nadal czytam o tych oponach letnich - czuć w nosdrzach wiosnę i niedługo czas na zakupy Chodzą mi po głowie te Fuldy SportControl 2, nie mogę tylko nigdzie doczytać opinii na temat boków tych opon czy są raczej sztywne, czy miękkie? Jeśli chodzi o Bridgestone, to które by koledzy polecili. Prosiłbym również o opinie na temat spalania, bo wiekszość z Bridgestone ma klasę E na spalaniu. Czy rzeczywiście przekłada się to na realia? PS. mam na oku Bridgestone ER300, używki z 2015 roku, czy jesli chodzi o model opony to będzie to dobry wybór? Edytowane 5 Marca 2018 przez bikeman1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaswoj Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Wczoraj odebrałem nowe letnie oponki dla Forestera. Wybrałem BFGoodrich g-GRIP SUV 225/60/R17 99V Zapłaciłem 407 brutto za sztukę. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ale przesiadam się z fabrycznych Geolandarów więc chyba gorzej być już nie może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 2 godziny temu, lukaswoj napisał: Wczoraj odebrałem nowe letnie oponki dla Forestera. Wybrałem BFGoodrich g-GRIP SUV 225/60/R17 99V Zapłaciłem 407 brutto za sztukę. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ale przesiadam się z fabrycznych Geolandarów więc chyba gorzej być już nie może. Tez o nich myślałem..ciekawe jak z głośnością, bo na etykiecie 69 db a kierunkowe opony zazwyczaj bywają głosniejsze niż asymetryczne..tak czy inaczej na pewno będzie leupiej niż na Geo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Jakiś czas temu zaopatrzyłem się na lato : Nokian Zline ( 215/50/17) i felgi Enkei SC22 ( 17/7)- myślę że będzie dobrze się jeździło. Wcześniej już śmigałem na nokianach i mogę powiedzieć że są fajne- sztywne, dobrze trzymają na mokrym a na suchym- b. dobrze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Bardzo fajne felgi, jeżdzę teraz na takich i jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Kupiłem je bo mają fajny wzór, firma z tradycjami i pewna, cena również do przyjęcia . W tym całym natłoku alufelg chyba jedna z niewielu rozsądnych propozycji ( oczywiście w tym pułapie cenowym). Zobaczymy na wiosnę jak to się będzie prezentowało na kombiwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 12 godzin temu, pawel007 napisał: chyba jedna z niewielu rozsądnych propozycji Orientacyjnie jaki koszt tych felg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman1 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Z tego co się orientuję 1,2k za szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Nie, nie- za komplet 2.5 k. ze srubami/ pierścieniami/ wentylami i przesyłką. Bardzo profesjonalna obsluga -ale jak ktos chce wiecej danych to PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 są na znanym portalu aukcyjnym dostępne za ~2200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 No nawet jeszcze lepiej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Jest ktoś w stanie napisać mi jaki producent "premium" stosuje najtwardsze mieszanki? Mam problem z rantami opon od zakrętów, mimo rotowania i prawidłowego ciśnienia. Oczywiście chodzi mi o opony cywilne, letnie. https://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p7-cinturato-205-55-r16-91-v#148811115 Ktoś coś jeździł? Jakieś wrażenia? Edytowane 8 Marca 2018 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 nadal nie moge sie zdecydowac co wybrac. Czy do cywilnej jazdy ale dynamicznej lepsze beda opony z miekkimi sciankami czy twardszymi ? co ostatecznie wybrac ? michelin-primacy-3 dunlop-sport-maxx-rt-2 unirayal rainsport 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 37 minut temu, mulec napisał: nadal nie moge sie zdecydowac co wybrac. Czy do cywilnej jazdy ale dynamicznej lepsze beda opony z miekkimi sciankami czy twardszymi ? co ostatecznie wybrac ? michelin-primacy-3 dunlop-sport-maxx-rt-2 unirayal rainsport 3 Mam dunlop-sport-maxx-rt-2 w wersji XL i działają jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mulec Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 22 minuty temu, svavo napisał: Mam dunlop-sport-maxx-rt-2 w wersji XL i działają jak trzeba. w jakim masz to aucie i co oznacza XL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_Jaw Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Jeździłem na unirayal rainsport 3 (w innym samochodzie) na plus to wygląd jak ktoś na to zwraca uwagę oraz zachowanie na mokrej nawierzchni, praktycznie na mokrej i suchej drodze dało się jechać z takimi samymi prędkościami tu było super. Na minus to przy wysokich temperaturach ale to gdzieś koło 30 stopni jak był upał robiły się miękkie i tu już nie było tak pewnie na drodze (popiskiwania na zakrętach i to nie jakiś tam dynamicznych i przy hamowaniu też tak sobie) no i zużycie - kupiłem samochód na praktycznie nowych oponach i po przejechaniu jakiś 40 tyś nadawały się tylko do wymiany jednak wydaje mi się że przy normalnym stylu jazdy bez upalania to powinny trochę dłużej wytrzymać zwłaszcza że zrobiłem te 40 tyś w półtora sezonu więc szybko trzeb było inwestować w nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 W dniu 14.03.2018 o 11:02, mulec napisał: w jakim masz to aucie i co oznacza XL ? XL oznacza wzmacniana na większe obciążenia wagowe ale przenosi się to na wyższą sztywność czoła opony. Wg opinii ekspertów które można poczytać na portalach oponiarskich opony XL są nieco bardziej wytrzymałe na niektóre niekorzystne sytuacje na drodze. mój faworyt do imprezy to Pilot Sport 4 205/50 R17 93 Y XL, ZR a od dzisiaj równeż do forka bo robią rozmiar Pilot Sport 4 215/50 R17 98 Y XL, ZR czego wczesniej nie było https://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-sport-4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Czy ktoś ma doświadczenia z: Fulda Sport Control 2 Yokohama Advan Fleva V701 Dunlop SP SportMaxx RT Jazda bulwarowa sportowym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Ja używam w FXT Yokohama Advan sport, i powiem że są bardzo dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikeman1 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Ja już decyzję podjąłem kupuję Fuldy Sport Control 2...miałem nawet już zamawiać ale śniegiem dyma więc się jeszcze wstrzymam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Wiele opon jest niezłych. Oczywiście nie mówię o katowaniu na rajdach. Ciśnienie w oponie, założone przez fabrykę, ma się nijak do zużycia boczków lub środka. Jeżeli w normalnej jeździe katujemy pojazd, gwałtownie skręcamy, i odwrotnie, gwałtownie hamujemy, to na podstawie zużycia, korygujemy na plus lub minus. Zużycie boków - podwyższamy, zużycie środka - obniżamy. Ja, stary dziad, nie miałem nigdy problemów z nierównomiernym zużyciem opon. Tylko co 1k km należy ocenić bieżnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 W dniu 16/03/2018 o 17:07, Guliwer napisał: Czy ktoś ma doświadczenia z: Fulda Sport Control 2 Yokohama Advan Fleva V701 Dunlop SP SportMaxx RT Jazda bulwarowa sportowym samochodem Klika postów wyżej pisałem o Dunlopach. Moim zdaniem bardzo dobra opona, trzymanie na suchym, mokrym, krętym bez zarzutu, żadnych uślizgów, w dużym aucie jakim jest S-Max nie było sytuacji, żeby zawiodła. Bardzo pewne prowadzenie, cicha. Auto już sprzedałem ale opony dalej jeżdżą ( jakieś 50 tyś km lub nawet więcej...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Godzinę temu, KubaOBK napisał: Klika postów wyżej pisałem o Dunlopach. Moim zdaniem bardzo dobra opona, trzymanie na suchym, mokrym, krętym bez zarzutu, żadnych uślizgów, w dużym aucie jakim jest S-Max nie było sytuacji, żeby zawiodła. Bardzo pewne prowadzenie, cicha. Auto już sprzedałem ale opony dalej jeżdżą ( jakieś 50 tyś km lub nawet więcej...). Widziałem, ale czy niewzmacniane zachowują się tak samo jak XL? W sensie jak Dunlop SP SportMaxx RT 2 jest dobra, to czy Dunlop SportMaxx RT 2 też? Nie mam SUV-a, tylko średniokonne Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się