Skocz do zawartości

Wszystko o LETNICH oponach do subaru


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

prowadzenie slabe.

wydaje mi się, że to domena wszystkich chionkowych opon.

Tutaj jednak najbardziej chwaliłem CSC pomimo ich wielu wad. Auto jechało jak na szynach. Na żadnej później oponie auto tak fajnie nie jeździło. profil 205/50r16 bo taki miała almera.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) czy jak xl jest cięższa to i stabilniejsza (rainexpert)?

ma wieksza nosnosc od zwyklej opony (przy wyzszym cisnieniu), a twardsze barki przy XL to ponoc mit...

 

btw, alcyone, nie jestes samotny - ja tez wybralem Uniroyal (Rallye 4x4 Street - coz za piekna nazwa :huh::biglol: ), w najblizszy weekend zakladam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uniroyal (Rallye 4x4 Street widziałem na filmiku na youtubie w błocie-super

 

były tam jeszcze jakies inne ale nie mialy szans.

 

 

ja zawsze pompuje więcej bo subaru to cięzkie auto, 2.4/2.3 jak sam jeżdźę,lub jak załadowany to 2.5/2.4,no i gdybym miał auto skrzynie to esp off,wtedy opony mogą się wykazać,fuldę na razie oleję

 

do b9 też nic innego bym nie wybrał,one chyba też na deszcz są spoko,no bo chyba rainexperty w tym rozmiarze nie wychodzą.

 

pirelli atr scorpion na lato do b9 lub outbacka też można,zależy kto gdzie jeździ.na zimę tylko carvingi od pirelli.ups.offtop,mamy lato.

 

więc wolałbym deszczówki niż atr ale zależy gdzie i do czego,a te bridgestone to do miasta w lato albo na tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alcyone, wlasnie z tych powodow i wybralem te konkretne Uniroyale: bo ponoc sa b. dobre na morkym i daja rade w lekkim terenie (glownie jezdze po asfalcie, ale czasem zjezdzam z niego i nie chcialbym, aby S-AWD sie skompromitowalo, przede wszytskim w moich wlasnych oczach :lol: )

 

jedyna wada tych opon jest taka, ze ponoc szybko sie scieraja, ale ja robie nieduze przebiegi, wiec licze, ze mi powinno starczyc na dosc dlugo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne oponki do wrx'a hawka. 225/45/17
Goodyear Eagle F1 Assymetric 2.

http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-eagle-f1-asymmetric-2-225-45-r17-91-y-v1

IMO, nic lepszego na dziś do cywilnej nie wymyślono w tej cenie.

Nawet droższy rozmiar 215/45/17 można mieć za 1840 PLN komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje nowe opony do legacy H6, 17-tki, jakie polecacie ?

czy 215/45/17, brać bridgestone RE050, są też RE050A, czym to sie różni ? kasa do przeznaczenia to 500 zł za opone, ewentualnie + 30 złociszy

RE050 to opona kierunkowa, a 050A to asymetryczna. Wg mnie ta z A jest ciut lepsza, choc obydwie są juz dość leciwe. Z bridgestona masz jeszcze do wyboru bardziej komfortową T001 oraz najbardziej quasi sportową (ze wszystkimi tego zaletami i wadami) RE002, która notabene będzie zdecydowanie tańsza od wszystkich innych Bridgestonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje nowe opony do legacy H6, 17-tki, jakie polecacie ?

czy 215/45/17, brać bridgestone RE050, są też RE050A, czym to sie różni ? kasa do przeznaczenia to 500 zł za opone, ewentualnie + 30 złociszy

RE050 to opona kierunkowa, a 050A to asymetryczna. Wg mnie ta z A jest ciut lepsza, choc obydwie są juz dość leciwe. Z bridgestona masz jeszcze do wyboru bardziej komfortową T001 oraz najbardziej quasi sportową (ze wszystkimi tego zaletami i wadami) RE002, która notabene będzie zdecydowanie tańsza od wszystkich innych Bridgestonów.

 

RE050A sa trwałe chyba co ? Ok, to Bridgestony a innych producentów ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RE050A to najlepsza opona, w kategorii "zawsze się sprawdzam", na jakiej jeździłem... polecam każdemu, bije na łeb np. CSC5

 

no i super... wiedziałem że ktos to napisze i padło na carlos'a-wrx, podoba mi sie bieżnik w RE002 a ja lubie zapie... wiec... ale każde zdanie wezmę pod uwage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić komplet Letnich opon 195/60/15" do Subaru Imprezy MY 99' NA.

Jeżdżę w przewadze po asfalcie i autostradach, ale czasem muszę wjechać na pole (płaskie!), ale często zabłocone.

 

Chciałbym się zmieścić do około 1000 - 1200 zł za komplet, z racji, że biedny studynt jestem. :mrgreen:

Sensowne jest kupowanie używek za mniejszą cenę na 1- 2 sezony?

 

Jeżdżę czasem spokojnie czasem dynamicznie, więc miło by było, żeby się nie zginały w zakrętach. :rolleyes:

Moje poprzednie letnie opony to nokiany i dla mnie jako laika były w porządku.

 

 

Aha przebiegi mam różne. Oscylują od 40k km + rocznie.

Np. Od 17. grudnia nabiłem 15k km. Od grudnia 2012 roku :mrgreen:

 

Wszelkie opinie i rady mile widziane.

Edytowane przez Dzixd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RE050A to najlepsza opona, w kategorii "zawsze się sprawdzam", na jakiej jeździłem... polecam każdemu, bije na łeb np. CSC5

Wiesz Piotrek wszystko zalezy od kryteriów i tego komu na czym zależy.

Oczywiście masz rację że to opona która daje bardzo fajny feeling i precyzję szczególnie na suchym i tu na bank żaden Dunlop, GY czy Conti tego tak nie zapewni. Oczywiście są to subiektywne odczucia, bo czasy na róznych testach są duzo bardziej zblizone niz mogłoby się to wydawać po odczuciach. Mi w RE050A zawsze przeszkadzło to że jednak była zbyt mało uniwersalna do dupowozu (szczególnie jak nim jeździ żona) - jednak na wodzie jej odprowadzanie jest przeciętne. No i potrzebuje ona temperatury - na jesienny chłód i wilgoć to nie jest idealna opona. Powiem szczerze że w aucie FWD na wilgotnym i zimnym asfalcie bywa że brak jej trakcji - choć tego w Subarakach się nie odczuwa akurat. Jeżeli dzisiaj miałbym wybierać Bridgestona i akceptowałbym jego wymagania co do temparatury i przeciętności(nie mylić z specjalną słabością) w aquaplaningu to zdecydowanie wybrałbym RE002 - na wodzie w moim odczuciu nie jest słabsza od RE050A, a na suchym to juz jednak klasa RE070. Dla niektórych może byc mankamentem jej zdecydowana twardość i mniejszy komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RE002

nie ma jej w rozmiarze pasującym do GC8, ani 16, ani 17 :(

205/55/16 trochę za mała,

205/50/17 trochę za duża...

GC8 fabrycznie miało koła 16" z rozmiarem 205/50R16 i w takim wystepuje RE002. W 17" jest 215/45R17, które jest mniejsze/niższe niz 205/50R17, choć ideałem do GC8 byłoby 205/45R17, ale w takim rozmiarze nie wystepuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...