wawrzon Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Szukam czegoś w rozsądnej cenie max 450 pln za szt ale im taniej tym lepiej, głownie asfalt, czasami trochę lasu i bardzo lekkiego błota. Jak mial byś coś fajnego to wrzuć mi na prv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Toyo - odpuść A to dlaczego? Ogólnie markę, czy konkretny model? Ja z Toyo jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 dzioba, napisz coś więcej,tzn poczytaj wątek, kładą się na zakrętach, miękkie, balonowate, itd. - nie brać ER300 to normalna opona, wg mnie była montowana jako OEM więc chyba będzie trochę dostępna jak P7 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) ja i tak wybrałem rainexpert xl plus ciśnienie w oponach przód2.4 i tył 2.3 przecież jak będą twarde to na wodzie kiepskie kupię rainexpert 205/55/16 94 v xl. mam forumowe błogosławieństwo?czy kupić 91 v bez xl (może lepsze na deszcz)? Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez alcyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Wielokrotnie pisałem że XL nie powoduje zmiany twardości boku opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 a rantu ochronnego wtedy niema? ogólnie to do kompaktów tą oponę polecają więc jak na tak ciężkie auto plus full paka zapakowana to xl może pomoże? nie mam wrx żeby toyo ,yokohama i inne kupować... please help,w pn. kupuję muszę zamówić opony, a mam barumu 5mm , ale nie kierunkowe,wieć musze zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 w pn. kupuję muszę zamówić opony będzie tak jak z olejem, że musiałeś 'już wymieniać', a wymieniasz go już 2 miesiące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 omg ale wybrałem najlepszy w moim mniemaniu. felgi kupiłem od razu od ręki wczoraj, a opony mam mieć deszczówki,więc dużego wyboru nie ma, a nie do upalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 a opony mam mieć deszczówki wiem że będę potem żałował tego pytania... ale je zadam - Po co Ci deszczówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 dzioba, napisz coś więcej,tzn dzioba, napisz coś więcej,tzn poczytaj wątek, kładą się na zakrętach, miękkie, balonowate, itd. - nie brać I na dodatek bok bieżnika się odrywa. One są za wiotkie do normalnej jazdy. Zabiłem je w pól i to nie letniego. Deszczówki to przereklamowany temat sa lepsze lepsze na mokrym przez pierwsze 5kkm. podpinam pytanie Carlosa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Po co Ci deszczówki? podpinam pytanie Carlosa Jak to po co?Do jazdy w deszczu. Przecież ma całe lato lać deszcz okropny,w całej Europie. Ciekawe co na suche i ciepłe dni zostanie wybrane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Po co Ci deszczówki? Do jazdy w Kraju Deszczowców ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 ale ja właśnie tyle na nich zrobię.jeżdżę tak że sobie radziłem kiedyś z zimówkami w lato,więc raczej na deszczu,jak jadę z rodziną to chcę extra dodatkowej pewności że opony,sa bez zarzutu w trudnym warunkach pogodowych,jak sobie kiedyś kupię 7 samochód sti 333km to może zadam na szacownym forum pyt. o sliki, a tak to cóż .... w słoneczne dni jadę jak emeryt.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 w słoneczne dni jadę jak emeryt.... Zdziwiłbyś się jak jeżdżą emeryci. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 ja romumiem że osoby nieupalające swoich wrx , to tutaj ewenement,ale jednak chyba opona mi nie zejdzie na zakręcie przy 77km/h?w moim rodzinnym kombi z 138 szkapami wczoraj mi na pireli carvingach auto fajnie pływało,dobra skoro deszczówki są przereklamowane,to coś both of 2 world's,śłońce/deszcz? tylko koło 300 stów. i żeby to produkowali za parę lat.. wszędzie piszą b hamowanie, a co z trakcją w teście łosia na mokro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 a nie mówiłem - już żałuję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 wszędzie piszą b hamowanie, a co z trakcją w teście łosia na mokro o to bym się specjalnie subarkiem nie martwił 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 ,śłońce/deszcz? CPC2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) dobra carlos kupuję uniroyal i jestem debesciak na wodzie, over dzięki leon ale ten biźnik za bardzo przypomina mi moje barumy,vredestein już mają chyba lepszy ale niewiem czy mieszanka coś potrafi. dobra wypisuję się, przecież sam wiem lepiej co nie. zresztą marketing(reklamy) uniroyala zrobił mi sieczkę z mózgu i już tylko rainexpert jak se poczytałem po co jest asymetryczny bieżnik ztymi mocnymi barkami itd to śmiać się chce... Nowa opona ContiPremiumContact 2 z rowkami 3D Tegoroczna nowość koncernu Continental, opona letnia ContiPremiumContact 2 (CPC 2) wyznacza nowe standardy skuteczności hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Jej szczególną cechą są rowki 3D o innowacyjnej geometrii krawędzi, które zapewniają dużą stabilność bloków bieżnika nawet w ekstremalnych sytuacjach na drodze. Opracowując nową oponę letnią zaprojektowaną specjalnie dla samochodów klasy średniej i wyższej inżynierowie z firmy Continental położyli nacisk na poprawienie parametrów odporności na aquaplaning, zwiększenie precyzji kierowania i stabilności jazdy oraz obniżenie poziomu szumów toczenia. Połączenie specyficznego konturu opony z III generacją mieszanki silikonowej zaowocowało zwiększeniem przebiegów nowej opony CPC 2. Opona ContiPremiumContact, pierwsza opona o bionicznym profilu, zostaje w 2005 roku zastąpiona nowym modelem. Dotąd Continental wyprodukował ponad 30 milionów sztuk opon tego modelu z czego ponad połowa znalazła nabywców wśród większości renomowanych producentów samochodów w Europie i poza jej granicami. Nowa opona ContiPremiumContact 2 konsekwentnie bazuje na mocnych stronach swojej poprzedniczki. Należą do nich przede wszystkim znakomite właściwości hamowania na suchej i mokrej nawierzchni. Dla nowej ContiPremiumContact 2 inżynierowie z koncernu Continental zaprojektowali nowy rodzaj nacięć bieżnika 3D, które dzięki swoim spadzistym i płaskim bokom podnoszą bezpieczeństwo jazdy na mokrej i suchej nawierzchni. "Spadziste boki rowków bieżnika działają podobnie jak wycieraczka do szyb, która rozdziela warstwę wody i w ten sposób zapewniają oponie bezpośredni kontakt z nawierzchnią", wyjaśnia dr Frank Walloch, projektant nowej opony letniej. Innowacyjna geometria rowków 3D zapewnia stabilność opony i gwarantuje pewne trzymanie się drogi. Bardzo duża powierzchnia kontaktu pomiędzy oponą a nawierzchnią gwarantuje pewność manewrów nawet w najbardziej krytycznych sytuacjach takich jak np. nagła zmiana kierunku jazdy czy też gwałtowne hamowanie. Kolejną zaletą nacięć 3D jest przyśpieszone odprowadzanie wody z powierzchni opony przylegającej do podłoża. Poprzez współdziałanie spadzistych i płaskich boków w rowkach tworzy się zawirowanie, które przyśpiesza odprowadzanie wody. Szerokie, podłużne rowki w bieżniku opony szybko wciągają wodę i w ten sposób gwarantują znakomitą przyczepność bieżnika w jego środkowej części. Asymetryczna rzeźba bieżnika zwiększa możliwości manewru na drodze Nadając bieżnikowi asymetryczną rzeźbę projektanci zwiększyli możliwości manewru oraz poprawili komfort jazdy. Aby polepszyć prowadzenie boczne, nałożono na zewnętrznej stronie opony stabilne kloce bieżnikowe. Usztywniają one konstrukcję oraz szybko i precyzyjnie wykonują skręty. Natomiast strona wewnętrzna została wyposażona w większą liczbę bloków bieżnikowych. Taka konstrukcja umożliwia ograniczenie hałasu i dzięki temu poprawia komfort jazdy. Nowy rodzaj konturu opony zmniejsza poślizg Wciąż ulepszany kontur bieżnika umożliwia osiągnięcie optymalnego przylegania do podłoża przy równomiernym rozłożeniu ciśnienia. Leżący pod nim płaski kontur opasania redukuje poślizg występujący przy jeździe zarówno na prostej drodze, jak i na zakrętach. Poprzez zastosowanie mieszanki, nowego typu silikonu oraz aktywnej sadzy zwiększono sztywność bieżnika, co sprawiło, że manewry stały się bardziej precyzyjne. W porównaniu ze swoją poprzedniczką opona ContiPremiumContact 2 skróciła o blisko pięć procent drogę hamowania. Koncern Continental, wprowadzając na rynek nową oponę ContiPremiumContact 2 , pragnie poszerzyć swoją pozycję nie tylko na rynku części zamiennych, ale również wśród producentów samochodowych. Ponad 26-procentowy udział w rynku plasuje koncern na pozycji nr 1 na europejskim rynku wyposażenia nowych samochodów. Co czwarte auto zjeżdża z taśm montażowych na oponach Continental. Aktualnie oferta ContiPremiumContact 2 obejmuje 18 rozmiarów i 35 wersji tej opony dostosowanej nawet do jazdy z prędkością 300 km/h. Cena nowych opon skalkulowana została w oparciu o cenę poprzedniego, cieszącego się powodzeniem modelu CPC, którego sprzedaż osiągnęła dotąd ponad 30 milionów sztuk. bl bla bla opona musi być prosta kontrukcyjnie niczym cep, to tak jak z tymi całorocznymi niby dobre tu i tu,albo opona na wodę albo na sucho,to jest moj punkt myślenia dlatego,bieżnik kierunkowy i miesznka z czymś tam ale nie ecoblueitd, i problem rozwiązany,to nie olej. szlag mnie trafia że conti ma uniroyala i innej opony z parasolką na świecie nie ma Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez alcyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Przydałby się Moderator-Patron Carlos wróć ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Już nie musi to moja przedost. odp. na ten wątek. Pozdrawiam. Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez alcyone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 @@alcyone,olej deszczówki ! RE070 lepiej kup ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcyone Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 piter, calm down. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 I na dodatek bok bieżnika się odrywa. One są za wiotkie do normalnej jazdy. Zabiłem je w pól i to nie letniego. Deszczówki to przereklamowany temat są lepsze lepsze na mokrym przez pierwsze 5kkm. chyba tzd musiał pompować 3 bary aby cokolwiek reprezentowała ta guma w zakrętach. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 W deszczu podczas cywilnej jazdy ok, ale generalnie nie polecam. Miekkie, klada się, prowadzenie slabe. Fakt w rallylandzie pompowalem 3 bary a i tak bylo slabo. Już nigdy więcej. Chociaż np zimowki uniroyal'e ms plus 66 są calkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się