Skocz do zawartości

Jaki rocznik wybrać


et3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Noszę się z zamiarem zakupu , budżet maksymalnie 70.000 zł. I mam problem bo otrzymałem tyle sprzecznych informacji że strach J. Chcę kupić benzynę 2,5 , diesla nie lubię i nie chcę , i tak jedni radzą kup nowszy mniej wytłuczony , inni kup z 2010r. bo wtedy były lepsze silniki, znowu kup z Ameryki , Szwajcarii Szwecji  a inni tylko z polskiego salonu.

Tak więc proszę o pomoc jaki rocznik polecacie , kraj pochodzenia ważny czy nie , co w wyposażeniu jest ważne a co nie etc. etc.

Witam ponownie

Widzę że dyskusja przybrała nieoczekiwany ale spodziewany obrót – przecież po moim poście można zorientować się można że jestem nowicjuszem z jakąś kwotą pieniędzy do kupna samochodu subaru outback .  Po uważnym przeczytaniu postów dalej jestem w d……

Prosiłem przecież o poradę a dostałem cztery informacje od  , cytuję w kolejności (czekker. Grzegorz, Grisha Rosiak, Eryk. house_1)

 

Pozostali  postanowili  pochwalić odpowiedziami do ww , nie zawsze pochlebnymi  oraz bełkotem  technicznym i info o wymienionych częściach.

Co w moim przypadku NIC nie wniosło

DALEJ NIC NIE WIEM O SAMOCHODACH SUBAEU OUTBACK

Ale chcę kupić ten samochód

 

 

Edytowane przez et3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 3gen. to ostatnia fajna generacja (szyby bez ramek, itp. ;)) czyli roczniki 2003-2009.
Z takim budżetem możesz mieć H6 z końca produkcji w idealnym stanie (i małym przebiegiem) i jeszcze zostanie Ci kupa kasy na ewentualne naprawy, gdyby mimo wszystko coś się przytrafiło.

 

Potem dopiero najnowsze (od 2015?) w miarę fajnie wyglądają - jak dla mnie (oczywiście de gustibus..).

Ale niestety na takie 70k to chyba za mało kasy ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, czekker napisał:

OBK 3gen. to ostatnia fajna generacja (szyby bez ramek, itp. ;)) czyli roczniki 2003-2009.