Jump to content

Regulacja kata pochylenia kola zwiekszenie zakresu


uxon

Recommended Posts

W jaki sposob najlepiej powiekszyc zakres regulacji katow pochylenia kol (zarowno przod jak i tyl) w imprezie GD? Seryjnie przednie kolumny maja "fasolki". Tylne otwory sa chyba okragle. 

Lepiej rozpilowac gorne otwory, czy lepiej dolozyc sruby mimosrodowe? CO sie sprawdza lepiej w codziennej jezdzie i regulacji?

Amory mam na stole, wiec nie ma dodatkowego kosztu demontazu w przypadku rozpilowania.

Link to comment
Share on other sites

W niewielkim tak na prawde. Po zalozeniu zawiasu sti do imprezy wagon ubylo mi troche negatywu, zwlaszcza z tylu (z przodu wymienilem rowniez wahacze na sti). Nie mam przed soba wydruku z geometrii, ale z przodu mam chyba ok. 1 stopien negatywu a z tylu chyba ponizej 0,5 stopnia negatywu na strone.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Helmut napisał:

Są dedykowane śruby Whiteline do regulacji kąta pochylenia z tyłu. Z przodu tzw. cumber plate-y.

dużo firm ma takie śruby, ja mam np pedders. Camber plates ;)

Link to comment
Share on other sites

Camber plates mnie nie interesuja. Samochod to dupowoz, zostaja seryjne poduchy. 

Rozwazam tylko rozwiercenie seryjnych slotow albo dolozenie srub mimosrodowych (slyszalem, o nich, ze sa slabsze niz seryjne, bo wezsze). Jakie sruby (srednica, gwint) beda pasowaly na tyl i na przod (z przodu to chyba w dolny otwor sie doklada?)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...