Skocz do zawartości

Spec B, a zwykłe Legacy


Master_geoff

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, aflinta napisał:

Spec B to inne zawieszenie (Bilstein), reszta różnic to kwestia z czym porównujesz. 

Aha czyli to tak. Załóżmy, że porównujemy to z 3.0R. Zastanawiałem się czy wszystkie 3.0R to Spec B, czyli że silnik 3.0 jest częścią pakietu ( tak wiem, że na rynek amerykański był spec B z 2.5)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Master_geoff napisał:

Aha czyli to tak. Załóżmy, że porównujemy to z 3.0R. Zastanawiałem się czy wszystkie 3.0R to Spec B, czyli że silnik 3.0 jest częścią pakietu ( tak wiem, że na rynek amerykański był spec B z 2.5)?

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B:) . Reszta jest taka sama

Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B . Reszta jest taka sama
Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Dzięki, to teraz wiem już chyba wszystko co chciałem
Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B . Reszta jest taka sama
Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy w zwykłym Legacy H6 był 5MT czy 6MT?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe H6 tylko 5AT

A co do róznic jeszcze, to nie wiem czy zwykłe H6 ma podobnie jak specB mniejsze przełożenie maglownicy, podobne jak STI

Edytowane przez Basmanek
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B:) . Reszta jest taka sama

Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Do tego spec B. ma jeszcze bardziej bezpośrednią przekładnię kierowiczą, o ile się nie mylę :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...