Jump to content

Montaż paska alternatora a bicie na kierownicy


Recommended Posts

Witam, montowałem alternator po regeneracji i pierwszy raz w życiu montowałem pasek od alternatora w tym przypadku od alternatora i wspomagania, zamontowałem go tak że w najwyższym punkcie po środku pomiędzy kółkami odgina się o +/- 90 stopni z wyraźnie wyczuwalnym oporem. Jednak na jeździe próbnej było dość mocno wyczuwalne bicie na kierownicy przy mocnym skręcie na niedużej prędkości, było to wyczuwalne przez około 10 minut i potem przestało bić, przed demontażem nie było nigdy takiej sytuacji. I teraz nie wiem co robić wersje mam trzy:

-olać to i jeździć obserwować, skoro już jest dobrze

-dociągnąć pasek 

-poluzować pasek

 

Ktoś coś poradzi?

 

Edited by Hiszpanu
Link to post
Share on other sites

Miałem kiedyś taki problem z paskiem i rzeczywiście kierownica dziwnie przeskakiwała, coś jak sekundnik w zegarku. Trzeba było mocniej go naciagnac

Link to post
Share on other sites

A ten pasek nie napędza przy okazji pompy wspomagania przypadkiem? Jak ślizga to i wspomaganie źle działa przecież! Jeżeli przeszło to pewnikiem się ułożył. Ja bym sprawdził jeszcze raz naciąg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...