Skocz do zawartości

Montaż paska alternatora a bicie na kierownicy


Hiszpanu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, montowałem alternator po regeneracji i pierwszy raz w życiu montowałem pasek od alternatora w tym przypadku od alternatora i wspomagania, zamontowałem go tak że w najwyższym punkcie po środku pomiędzy kółkami odgina się o +/- 90 stopni z wyraźnie wyczuwalnym oporem. Jednak na jeździe próbnej było dość mocno wyczuwalne bicie na kierownicy przy mocnym skręcie na niedużej prędkości, było to wyczuwalne przez około 10 minut i potem przestało bić, przed demontażem nie było nigdy takiej sytuacji. I teraz nie wiem co robić wersje mam trzy:

-olać to i jeździć obserwować, skoro już jest dobrze

-dociągnąć pasek 

-poluzować pasek

 

Ktoś coś poradzi?

 

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten pasek nie napędza przy okazji pompy wspomagania przypadkiem? Jak ślizga to i wspomaganie źle działa przecież! Jeżeli przeszło to pewnikiem się ułożył. Ja bym sprawdził jeszcze raz naciąg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...