Skocz do zawartości

Legacy IV kod P2441


polter_83

Rekomendowane odpowiedzi


No to sromotnie ktoś mi nalgal! Dzięki za uświadomienie, ale nie było przypadkiem ze są 2 rodzaje kompow? Coś mi świta że właśnie tylko jeden typ dało się modzic a nie chcę mi się persow odwijac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Kolego Recki. Modzą wszystkie sterowniki Hitachi 2.0NA 165kM od 2002 do 2011 roku. 
No i masz! Czyli dohc! Ja mam niestety marne 137 HP i sohc. Właśnie z tymi kompami jest problem który tylko Sasha z ru rozgryzł. Na szczęście jest do niego kontakt na tf a ja nie potrzebuje na razie grzebać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, 

 

Odkopuje temat, bo myślę, że warto. Dzisiaj zrobiłem swoim Legacy IV DOHC 165 KM -  700 km. W tym połowa bez check engine i z działającym tempomatem. 4 lata walczyłem z tematem - kasowałem błędy przy pomocy wtyczki OBD2 i aplikacji na telefon. Dwa lata temu wymieniłem pompkę dodatkowego powietrza. Wygląda na to że  też padła jakiś czas temu bo błędów już kasowac nie mogłem. Naczytałem się sporo i naoglądałem na YT o problemów układu dodatkowego powietrza (pompka + dwa zawory - nie mylić tego z EGR!!), że w silnikach N/A błędów nie da się na stałe wykasować. Tutaj w tym wątku znalazłem, że ktoś w Polsce potrafi to zrobić. W końcu postanowiłem zaryzykować. Wybrałem się z Warszawy do Pana Piotra z  nie-ASO pod Poznaniem. No wygląda na to że jednak da się. Pozbyłem się błędów związanych z dwoma zaworami dodatkowego powietrza, pompki i przy okazji EGR i przy okazji zniknęła "turbo dziura = między 2000-3000 rpm". z Wawy do Poznania miałem 10l średnie spalanie 140-160 km/h. Z powrotem 9l spalnie z komputera na tempomacie 140-150 km/h - a miałem jeszcze godzinny przejazd przez całą Warszawę na Dolinką Służewiecką,  na drugą stronę Wisły. Nie wiem czy to jazda z wiatrem, czy spalanie się też poprawiło. Póki co polecam, jeżeli nagle błędy magicznie znowu by wyskoczyły to dam znać, chociaż nie powinny robiłem test - odłączyłem wtyczkę od pompki odpaliłem silnik i nic nie wyskoczyło. 

Edytowane przez Aph3x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...