Jump to content

Recommended Posts

Mam następujący problem z moją imprezą. Byłem zmuszony wymienić silnik w moim wrx 2001 bugeye. Zamontowałem longblock z gt. Założyłem kompletny osprzęt z poprzedniego silnika, wszystkie czujniki, koło na wale rozrządu również itp. Po odpaleniu silnik mocno trzęsie. Iskra jest na każdym cylindrze. Na wolnych obrotach nie ma impulsu na wtryskiwaczach z 1 i 4 cylindra. Po większym otwarciu przepustnicy jakiś tam impuls się pojawia. Przy próbie jazdy wkręcanie silnika to katastrofa. Dlawi się, przerywa. Dopiero na wysokich obrotach zaczyna pracować godnie. Rozrząd ustawiony dobrze, cewki i wtryski dobre. Co może być przyczyną? Już nie wiem gdzie szukać. Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Check się świeci ? Jak tak to sprawdź błędy. Sprawdź czy masz dokręcone masy od wiązki silnikowej, połączenia wiązki silnikowej na kielichu, sprawdź ciągłość wiązki wtrysków od kompa do wtyczek wtrysków.

Edited by Shabat
Link to post
Share on other sites

Sprawdź innym kompem, bo wydaje mi się, że błąd powinien zostać podany w postaci pxxxx, gdzie x to cyfry 0-9 . Ogólnie opisu błędu 18 nigdzie nie ma (tylko info, że dotyczy 5-tego wtryskiwacza dla svxa).

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...