Skocz do zawartości

Ej205 Wrx pracuje na 2 cylindry


RallyManiak

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem z moją imprezą. Byłem zmuszony wymienić silnik w moim wrx 2001 bugeye. Zamontowałem longblock z gt. Założyłem kompletny osprzęt z poprzedniego silnika, wszystkie czujniki, koło na wale rozrządu również itp. Po odpaleniu silnik mocno trzęsie. Iskra jest na każdym cylindrze. Na wolnych obrotach nie ma impulsu na wtryskiwaczach z 1 i 4 cylindra. Po większym otwarciu przepustnicy jakiś tam impuls się pojawia. Przy próbie jazdy wkręcanie silnika to katastrofa. Dlawi się, przerywa. Dopiero na wysokich obrotach zaczyna pracować godnie. Rozrząd ustawiony dobrze, cewki i wtryski dobre. Co może być przyczyną? Już nie wiem gdzie szukać. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check się świeci ? Jak tak to sprawdź błędy. Sprawdź czy masz dokręcone masy od wiązki silnikowej, połączenia wiązki silnikowej na kielichu, sprawdź ciągłość wiązki wtrysków od kompa do wtyczek wtrysków.

Edytowane przez Shabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...