Skocz do zawartości

P0011 i p0021 odswiezam temat


Bartosz93

Rekomendowane odpowiedzi

Uszkodzony czujnik zmiennych faz(o ile występuje), walnieta np uszczelka pod głowica i zalewa ci cylindry. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego. Zapewne objaw że nie zbiera się przy dolnych obrotach powyżej 3tys idzie normalnie

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troche jest zamulony:/ myslisz ze to uszczelka? Nic nie kopcii nie faluje na obrotach wszystko normalnie jest.
A wystepuje ten czujnik zmiennych faz rozrzadu w tych silnikach 1.5?
Tego to ja nie wiem czy występuje, jeśli nie to rozrząd do sprawdzenia. Zobaczyć czy płynu nie ubywa

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Znalazłem ogólną diagnozę błędów:

 

https://www.yourmechanic.com/article/p0011-obd-ii-trouble-code-camshaft-position-a-timing-over-advanced-or-system-performance-bank-1-by-jay-safford

 

https://www.yourmechanic.com/article/p0021-obd-ii-trouble-code-camshaft-position-a-timing-over-advanced-or-system-performance-bank-2-by-jay-safford

 

Po przetłumaczeniu w google wychodzi coś takiego:

 

 

Jakie naprawy mogą naprawić kod P0021? Czyszczenie kodów Check Engine Light i testów drogowych w celu weryfikacji kodu Wymiana oleju i filtra na właściwą lepkość oleju dla specyfikacji silnika Naprawa lub wymiana okablowania na zaworze sterowania olejem wałka rozrządu dla wałka rozrządu 2 wału dolotowego Wymiana zaworu kontrolnego oleju wałka rozrządu dla wałka rozrządu 2 wału dolotowego Kontrola łańcucha rozrządu i faz faz rozrządu

 

Z tego wynika, że to jest w drugim wałku ... a błąd 0011 tyczy się pierwszego ... 


Jest to tylko podpowiedź być może są gdzieś styki zaśniedziałem 

.

 

Napisz z jakiego województwa jesteś a użytkownicy forum na pewno wyślą Ciebie do odpowiedniego warsztatu. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Okazalo sie ze byl rozrzad przestawiony o 1 zabek:) moc wróciła oczywiscie jak na 1.5 :) chodz po usunieciu bledow p0021 i p 0011 i po przejechaniu 50 km znow zapalil sie check i blad p 0011 czym to moze jeszcze byc zwiazane:/ mowie tu o jezdzie na gazie niewiem czy na benzynie sie tez zapali.

A i dodam ze byl robiony test uszczelki i wyszlo ze jest okej.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

W nagrodę za odkop roku odpowiem Tobie.

P0011 możliwe przyczyny:

-zatkane sitko ciśnienia oleju na zawór VVt

-uszkodzenie zaworu zmiennych faz

-uszkodzenie koła faz

-słabe ciśnienie oleju z powodu wytarcia podpór wałka lub pierścieni koła zmiennych faz

( lub to co pow. + wytarcie wałka rozrządu)

- uszkodzony czujnik halla na tym wałku

 

 

Ostatnie 2 przypadki jakie naprawiałem to punkt 1 oraz 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...