Bartosz93 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Witam odswiezqm temat z bledami na kompie p0021 i p0011 moze ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Jakie auto dokładnie, to może coś z tego będzie wynikać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noyy Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 P0011 - Camshaft position/timing over-advanced or performance problem (bank 1) P0021 - Camshaft position/timing over-advanced or performance problem (bank 2) https://www.autocodes.com/p0021_subaru.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Subaru 2007 rok silnik 1.5 benzyna gaz.moze mi ktos wytlumaczyc co za te bledy odpowiada? Czy to sa jakies czujniki? Jak tak to gdzie sie znajduja? Jak wygladaja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Może tu coś doczytasz: http://www.subaruoutback.org/forums/66-problems-maintenance/131930-my-p0021-cel.html http://legacygt.com/forums/showthread.php/help-p0021-intake-camshaft-position-timing-over-advanced-18887.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noyy Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Jakby Ci to wyjaśnic.. kody błędów nie podają 1:1 w czym i gdzie jest problem. Jeśli nie masz doświadczenia to musisz egzekwować problemy podane z obsa po kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Uszkodzony czujnik zmiennych faz(o ile występuje), walnieta np uszczelka pod głowica i zalewa ci cylindry. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego. Zapewne objaw że nie zbiera się przy dolnych obrotach powyżej 3tys idzie normalnie Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 No troche jest zamulony:/ myslisz ze to uszczelka? Nic nie kopcii nie faluje na obrotach wszystko normalnie jest. A wystepuje ten czujnik zmiennych faz rozrzadu w tych silnikach 1.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 No troche jest zamulony:/ myslisz ze to uszczelka? Nic nie kopcii nie faluje na obrotach wszystko normalnie jest. A wystepuje ten czujnik zmiennych faz rozrzadu w tych silnikach 1.5? Tego to ja nie wiem czy występuje, jeśli nie to rozrząd do sprawdzenia. Zobaczyć czy płynu nie ubywa Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Witam czy do rozrzadu do silnika 1.5 potrzeba blokad.?? I czy tym testerem allegrowym da rade sprawdzic uszczelke pod glowica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Witam, Znalazłem ogólną diagnozę błędów: https://www.yourmechanic.com/article/p0011-obd-ii-trouble-code-camshaft-position-a-timing-over-advanced-or-system-performance-bank-1-by-jay-safford https://www.yourmechanic.com/article/p0021-obd-ii-trouble-code-camshaft-position-a-timing-over-advanced-or-system-performance-bank-2-by-jay-safford Po przetłumaczeniu w google wychodzi coś takiego: Jakie naprawy mogą naprawić kod P0021? Czyszczenie kodów Check Engine Light i testów drogowych w celu weryfikacji kodu Wymiana oleju i filtra na właściwą lepkość oleju dla specyfikacji silnika Naprawa lub wymiana okablowania na zaworze sterowania olejem wałka rozrządu dla wałka rozrządu 2 wału dolotowego Wymiana zaworu kontrolnego oleju wałka rozrządu dla wałka rozrządu 2 wału dolotowego Kontrola łańcucha rozrządu i faz faz rozrządu Z tego wynika, że to jest w drugim wałku ... a błąd 0011 tyczy się pierwszego ... Jest to tylko podpowiedź być może są gdzieś styki zaśniedziałem . Napisz z jakiego województwa jesteś a użytkownicy forum na pewno wyślą Ciebie do odpowiedniego warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 18 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 witam jestem z kujawsko pomorskiego okolice torunia:) czy wymiana oleju by miała jakis wplyw? Olej to mobil 5w40.w sumie.to niewiem kiedy byl wymieniany bo samochod mam od miesiaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz93 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Okazalo sie ze byl rozrzad przestawiony o 1 zabek:) moc wróciła oczywiscie jak na 1.5 chodz po usunieciu bledow p0021 i p 0011 i po przejechaniu 50 km znow zapalil sie check i blad p 0011 czym to moze jeszcze byc zwiazane:/ mowie tu o jezdzie na gazie niewiem czy na benzynie sie tez zapali. A i dodam ze byl robiony test uszczelki i wyszlo ze jest okej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desu Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 @Bartosz93 Wiem, że to już dawno, ale jak się rozwiązała sprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 W nagrodę za odkop roku odpowiem Tobie. P0011 możliwe przyczyny: -zatkane sitko ciśnienia oleju na zawór VVt -uszkodzenie zaworu zmiennych faz -uszkodzenie koła faz -słabe ciśnienie oleju z powodu wytarcia podpór wałka lub pierścieni koła zmiennych faz ( lub to co pow. + wytarcie wałka rozrządu) - uszkodzony czujnik halla na tym wałku Ostatnie 2 przypadki jakie naprawiałem to punkt 1 oraz 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się