Jump to content
kiwaczek

subarowicze w uk

Recommended Posts

post-10887-0-15757500-1380126565_thumb.jpgmoze te clio to powinni cupy kupic a nie zwykle rs a potem do nich ladne blachy zakupic :)

To jest CUP akurat :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

siema!

jestem z Londynu a dokładniej ze Streatham Common, nie posiadam jeszcze subaraka ale chętnie bym się do was przyłączył na jakieś wypady oczywiście jeśli można :)

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

siema!

jestem z Londynu a dokładniej ze Streatham Common, nie posiadam jeszcze subaraka ale chętnie bym się do was przyłączył na jakieś wypady oczywiście jeśli można :)

 

pozdro

Siemka .Stretham to blisko ja Bromley.Teraz wybieramy sie w niedziele na Brand Hatch duze show bedzie wiec wpadaj jak cos znajdziesz na na Souhteastscoobies stand :) jakiego subaraka myslisz kupowac? czym obecnie fruwasz? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety jeszcze jeden tydzień jestem na wyjeździe (Swanage) Obecnie fruwam rowerem :) chcę gt'ka jeszcze się zastanawiam ale raczej będę kupował w Polsce bo ubezpieczenie w uk to masakra :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety jeszcze jeden tydzień jestem na wyjeździe (Swanage) Obecnie fruwam rowerem :) chcę gt'ka jeszcze się zastanawiam ale raczej będę kupował w Polsce bo ubezpieczenie w uk to masakra :/

kupisz w polsce do jazdy po uk?

W polsce zmeczone sa te samochody a tu mozna wyrwac ladnego z japoni w dobrych £ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli już to kupię jakiegoś sprowadzonego ze Szwajcarii czy coś takiego. Wiem że w UK dużo taniej się dostanie ciekawe auto ale ubezpieczenie mnie przeraża... Chyba że macie jakieś ciekawe rozwiązania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz zniżki i "długie" prawo jazdy nie jest tragicznie. Są firmy specjalizujące sie w ubezpieczeniach japończyków. Jeśli kupisz jUKejową wersję płacic będziesz mniej. Jeżdżenie po UK autem na polskich numerach jest ryzykowne.

chcę gt'ka

A jest tyle nieawaryjnych samochodów :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli już to kupię jakiegoś sprowadzonego ze Szwajcarii czy coś takiego. Wiem że w UK dużo taniej się dostanie ciekawe auto ale ubezpieczenie mnie przeraża... Chyba że macie jakieś ciekawe rozwiązania?

ubezpieczenie nie jest takie straszne :) za sti2004rok wyszlo mi580£na rok.za gt powinno wyjsc troszke taniej a te ibezpieczalnie niby dla japonczykow kasuja druge tyle sprawdzone juz kilka razy.na polskich blachach zwlaszcza po miescie traffic police beda Cie zatrzymywac kazdego dnia , przerabialem to juz ;) a na ubezpieczenie jest pare trickow ale to do wyjasnienia na zywo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest ryzykowne? Co masz na myśli? W sumie nie wiem ile czasu będę w Londynie dlatego wolałbym w Polsce kupić.

 

Nie no nie przesadzajmy z awaryjnością :P

 

EDIT

 

domyślam się że policja będzie ciągle sprawdzać

 

wstępnie dzwoniłem to mi powiedzieli że poniżej 2k za ubezpieczenie nie zejdę...

Edited by subaraku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest ryzykowne? Co masz na myśli? W sumie nie wiem ile czasu będę w Londynie dlatego wolałbym w Polsce kupić.

 

Nie no nie przesadzajmy z awaryjnością :P

kupisz tutaj wezmiesz bez cła do polski i przerobka gt jest tania ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest ryzykowne? Co masz na myśli?

Jeśli Ci udowodnią, że pracujesz, zabiorą i dostaniesz kostkę na przykład. Nasz kolega Darek ledwo wyciągnął swego 9-go dnia, w 10 byłby sprasowany. Było to miesiąc temu. Zabrali mu go w Londynie za brak ubezpieczenia angielskiego, auto na polskich numerach!Oni interpretują prawo po swojemu, więc lepiej nie ryzykować.

Ile masz lat, zniżek, prawo do jazdy? Jak długo tu jesteś?

To wszystko ma wpływ na stawkę ubezpieczenia. Dodatkowo Londyn jest droższy ;)

Nie no nie przesadzajmy z awaryjnością :P

Noo, jeśli będziesz jeździł od święta to tylko Ci skoroduje :biglol:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo za uświadomienie!

lat 21, prawko od 2,5 roku, 10% zniżki, więc szału ni mo

no zobaczymy muszę to jeszcze wszystko przemyśleć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo za uświadomienie!

lat 21, prawko od 2,5 roku, 10% zniżki, więc szału ni mo

no zobaczymy muszę to jeszcze wszystko przemyśleć

ponizej 25 lat hmmmm ciezko ale spr pozniej co da sie zrobic ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedziałbym wręcz że baardzo ciężko... ja za wrx płaciłem jakieś 1500... 5 lat zniżek i ja jako 2 driver... 24 lata

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest tyle nieawaryjnych samochodów :D;)

Skiba Ty to jednak do psychologa się musisz udać albo gorzej.

Jak Ci szkoda na dobry serwis to każde auto będzie awaryjne :facepalm: A francuzów to nawet serwis często nie uchroni :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję bardzo za uświadomienie!

lat 21, prawko od 2,5 roku, 10% zniżki, więc szału ni mo

no zobaczymy muszę to jeszcze wszystko przemyśleć

Powiem szczerze: odpuść sobie

2000 to juz sporo a sądzę, że i tak będzie więcej, jestem niemal pewny. Kwestia jeszcze mocy i modyfikacji, które wiesz, czy nie podac musisz a wtedy to już ... :biglol:

 

A jest tyle nieawaryjnych samochodów :D;)

Skiba Ty to jednak do psychologa się musisz udać albo gorzej.

Ty masz takie pojęcie o subaru jak ja o naklejkach monstera. Poczytałbys forum a nie pieprzył 3 po 3 bo gówno wiesz. Jeździsz po bułki ciotowatym autem i sie udzielasz. Zajrzyj do technicznego a nie polerujesz 3 razy w tygodniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-10887-0-15757500-1380126565_thumb.jpgmoze te clio to powinni cupy kupic a nie zwykle rs a potem do nich ladne blachy zakupic :)

To jest CUP akurat :D;)

haaaaa... właśnie że nie jest cup! ma zwykłe siedzenia :P zresztą chyba nawet w cupach nie było tego spoilera w serii :angry:

 

Subaraku zastanów się czy jest sens targać z PL GTka... tak czy inaczej ciężko Ci będzie wykorzystać tutaj jego możliwości, a ryzyko zatrzymania auta jest.

Edited by boorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A jest tyle nieawaryjnych samochodów :D;)

Skiba Ty to jednak do psychologa się musisz udać albo gorzej.

Ty masz takie pojęcie o subaru jak ja o naklejkach monstera. Poczytałbys forum a nie pieprzył 3 po 3 bo gówno wiesz. Jeździsz po bułki ciotowatym autem i sie udzielasz. Zajrzyj do technicznego a nie polerujesz 3 razy w tygodniu.

Jak potrzebuje wiedzy o moim aucie to zaglądam do manuala serwisowego albo dzwonie do mechaników z doświadczeniem a nie tak jak Ty czytam i wierze tym wypocinom pseudo znawców z forum. Haha. Nie ujmując żadnemu z użytkowników, ale to co Ty czasem potrafisz wyczytać i jeszcze powtarzasz to karygodne jest. Shame on you!

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-10887-0-15757500-1380126565_thumb.jpgmoze te clio to powinni cupy kupic a nie zwykle rs a potem do nich ladne blachy zakupic :)

To jest CUP akurat :D;)

haaaaa... właśnie że nie jest cup! ma zwykłe siedzenia :P zresztą chyba nawet w cupach nie było tego spoilera w serii :angry:

 

Subaraku zastanów się czy jest sens targać z PL GTka... tak czy inaczej ciężko Ci będzie wykorzystać tutaj jego możliwości, a ryzyko zatrzymania auta jest.

cup cup :)w cupach ladowali zwykle siodla.tylko Rs byly do szpanowania po miescie z innymi siedzeniami ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@AR2R_K19DLA, jeśli miałbyś uturbione subaru wiedziałbyś o czym mówię mówiąc o awaryjności, jak również fakt, że naprawia się je w nieASO.

Temat jednak Cię nie dotyczy i nie będzie dotyczył jak mniemam, więc dyskusja zbędna.

Shame on you!

i zmień płytę

Finito z mojej strony

 

post-10887-0-15757500-1380126565_thumb.jpgmoze te clio to powinni cupy kupic a nie zwykle rs a potem do nich ladne blachy zakupic :)

To jest CUP akurat :D;)

haaaaa... właśnie że nie jest cup! ma zwykłe siedzenia :P zresztą chyba nawet w cupach nie było tego spoilera w serii :angry:

Recaro były za dopłatą ;) Cup to podstawowa wersja torowa, bez key less, tempomatu, klimy, drobiazgów jak malowane listwy boczne/ lusterka czy czarna okleina drzwi przy słupku B i inne. Cup ma twardsze amory i krótsze springi. Jest wersja nazywana w UK FF (Full Fat Pack) czyli to co mam ja, Cup z max dodatkami + extra za speedline i Recaro B):P :P :P

Boorek, ze spoilerem żaden z fabryki nie wychodzi ;) koszt z malowaniem ok 350 pandow

PS. Cupa na starcie można poznać po czerwonym brembo

 

Łukasz lekcje odrobiłeś ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@AR2R_K19DLA, jeśli miałbyś uturbione subaru wiedziałbyś o czym mówię mówiąc o awaryjności, jak również fakt, że naprawia się je w nieASO.

Temat jednak Cię nie dotyczy i nie będzie dotyczył jak mniemam, więc dyskusja zbędna.

Shame on you!

i zmień płytę

Finito z mojej strony

 

post-10887-0-15757500-1380126565_thumb.jpgmoze te clio to powinni cupy kupic a nie zwykle rs a potem do nich ladne blachy zakupic :)

To jest CUP akurat :D;)

haaaaa... właśnie że nie jest cup! ma zwykłe siedzenia :P zresztą chyba nawet w cupach nie było tego spoilera w serii :angry:

Recaro były za dopłatą ;) Cup to podstawowa wersja torowa, bez key less, tempomatu, klimy, drobiazgów jak malowane listwy boczne/ lusterka czy czarna okleina drzwi przy słupku B i inne. Cup ma twardsze amory i krótsze springi. Jest wersja nazywana w UK FF (Full Fat Pack) czyli to co mam ja, Cup z max dodatkami + extra za speedline i Recaro B):P :P :P

Boorek, ze spoilerem żaden z fabryki nie wychodzi ;) koszt z malowaniem ok 350 pandow

PS. Cupa na starcie można poznać po czerwonym brembo

 

Łukasz lekcje odrobiłeś ;)

hej hej ja mam jedno zaturbione i jezdze nie oszczedzajac go .jak silnik padnie 1000£ i jest nowy z gwarancja, jedna firma motorsportowa sprzedaje takie oczywisciw bez ostprzetu ale za 1000£ cant go wrong :) z gwaranjca oczywiscie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedna firma motorsportowa sprzedaje takie oczywisciw bez ostprzetu ale za 1000£ cant go wrong :) z gwaranjca oczywiscie ;)

Nie service? :biglol:;)

Jakie przebiegi robisz? ;)

 

Jeśli nasi koledzy zechcą, wypowiedzą się na temat awarii silników subaru, z reszta bolączki są powszechnie znane

Szkoda, że Danny nie może się tu wypowiedzieć jakie ma stanowisko po latach handlu i użytkowania subaru :)

 

Ten temat jest chyba tez bez sensu. Zagorzałe subaroczuby zawsze będą bronić swego jak i zwolennicy wieśwagenów :) - norma i nie ma co bić piany

Ps pogodzę Was za kilka miesięcy EVOlucją, jak się odkuję, bom miał wydatek :D i mi ubezpieczenie wróci do normy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedna firma motorsportowa sprzedaje takie oczywisciw bez ostprzetu ale za 1000£ cant go wrong :) z gwaranjca oczywiscie ;)

Nie service? :biglol:;)

Jakie przebiegi robisz? ;)

 

Jeśli nasi koledzy zechcą, wypowiedzą się na temat awarii silników subaru, z reszta bolączki są powszechnie znane

Szkoda, że Danny nie może się tu wypowiedzieć jakie ma stanowisko po latach handlu i użytkowania subaru :)

 

Ten temat jest chyba tez bez sensu. Zagorzałe subaroczuby zawsze będą bronić swego jak i zwolennicy wieśwagenów :) - norma i nie ma co bić piany

Ps pogodzę Was za kilka miesięcy EVOlucją, jak się odkuję, bom miał wydatek :D i mi ubezpieczenie wróci do normy ;)

hahaha a co Evo sie nie psuje????? :)))dyfry i skrzynie biegow na bierzaco padaja a od evo 1 do evo4 maja problemy z walami za duza moc i wal sie zaczyna przemieszczac :)wiec w kazdym zawsze cos :) w francuskich elektryka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
pogodzę Was za kilka miesięcy EVOlucją

 

Dasz śmiga? :biglol:

 

Wszystkie się psują tylko odsetek zepsutych, jednych jest np.50% a drugich 5%

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co Evo sie nie psuje????? :)))dyfry i skrzynie biegow na bierzaco padaja

Jeśli wiesz, którą opcję wybrać nie padną. To tak jak z WRXową 5-ką vs STIową 6-ką :)

1 do evo4 maja problemy z walami za duza moc i wal sie zaczyna przemieszczac

a to nawet nie wiem, w stare paście nie celuję :)

w francuskich elektryka ;)

Coś Ty, a to tez nie słyszałem, ani nawet nie wyczytałem od pseudo mechaników na forach :lol:

pożyjemy zobaczymy, póki co gitarra :)

 

Szkoda, że nie ma sposobu na sprawdzenie kto jeździ szybciej na co dzień :D

 

pogodzę Was za kilka miesięcy EVOlucją

 

Dasz śmiga? :biglol:

Jeśli masz full comp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...