dragon666666 Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Hej. Powiedzcie mi proszę jaki jest moment dokręcania przewodu hamulcowego do zacisku?? Wymieniałem dzisiaj tłoczek hamulcowy w moim Foresterze i nie bardzo wiedziałem z jaką siła go dokręcić . Ustawiłem klucz na 35 NM i niby jest Ok ale miedziana uszczelka trochę się powyginała . Zacisk tyl w Forku SF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Skoro wymieniałeś sam tłoczek hamulcowy to chyba raczej powinieneś wiedzieć źe dokreca sie z " czuciem " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 14 godzin temu, Pan Dziedzic napisał: Skoro wymieniałeś sam tłoczek hamulcowy to chyba raczej powinieneś wiedzieć źe dokreca sie z " czuciem " .... z czuciem mogę przekręcić śrubę wiec nie tedy droga . Zamieszczając pytanie chodziło mi o uzyskanie konkretnych wartości. Nie miałem zamiaru wyważać otwartych drzwi . Druga sprawa , po wymianie tłoczków z tylu przy pomocy zestawu do regeneracji , hamulce w dalszym ciągu bardzo się nagrzewają . Ręczny nie jest naciągnięty a mimo wszystko są strasznie ciepłe . Tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Temperatura tylnych hamulców powinna być zbliżona do przednich , sprawdź czy jarzmo nie jest zapieczone i czy klocki nie są za ciasne. Często klocki pilnikiem piłuje by luźno pracowały w zaciskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 5 godzin temu, ipsx82 napisał: Temperatura tylnych hamulców powinna być zbliżona do przednich , sprawdź czy jarzmo nie jest zapieczone i czy klocki nie są za ciasne. Często klocki pilnikiem piłuje by luźno pracowały w zaciskach. Wszystko wyczyściłem i nasmarowałem. Oczywiście po wymianie chodzi dużo lepiej , luźniej ze względu na nowe części ale przodu jeszcze nie zmieniałem wiec może tu leży problem. Subiektywnie przód nie nagrzewa sie aż tak bardzo jak tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Jesli ktos będzie regenerował hamulce( wymiana tłoczków lub samych elementów gumowych) lub tez samych klocków i będzie potrzebował momentów dokręcenia to poniżej wartosci : - jarzmo do zwrotnicy - 78 Nm - zacisk do jarzma - 39 Nm - przewód hamulcowy do zacisku - 18Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się