llkuba Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 1 godzinę temu, jimi napisał: Po pierwsze - jeśli nie jesteś fanem subaru (takim chorym na głowę) to od razu odpuść sobie to auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 @jimi dobrze mówi pomijając fakt, że to on sprzedał mi moje pierwsze subaru... które do tej pory jeździ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 23 godziny temu, PR7EMEK napisał: @jimi dobrze mówi pomijając fakt, że to on sprzedał mi moje pierwsze subaru... które do tej pory jeździ Przemek - u mnie choroba też wróciła, więc wszystko w normie Ty masz jedną przewagę - bardziej niezawodny silnik (według pewnie wszystkich na forum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 2 godziny temu, jimi napisał: Ty masz jedną przewagę - bardziej niezawodny silnik (według pewnie wszystkich na forum). Który? Ten, który się buduje do STI (to będzie 3 silnik w tym aucie) czy wolnossak 2.5 z Legacy, który 1kkm po zakupie zafundował mi UPG? Najbardziej bezawaryjny to silnik z twojego ex-WRX - on przy 300kkm (na liczniku, a nie wiadomo ile silnik miał naprawdę) zaliczył panewkę, a był regularnie upalany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matylda Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 jimi - pomogłeś, dobrze się czyta lub słucha merytorycznych wypowiedzi ogólnie łeb mam jak sklep coraz to inne wizje mam w głowie, natomiast to co jest pewne, to to, że za nowego STI my18 recaro za 230tys.nie dam poprzednie wersje są za 200tys., ale jak patrzę, to spadek wartości jest spory i można za 140-150 kupić roczego lub dwulatka (salon.pl), lub przejąć od kogoś leasing, to jest argument dla mnie wczoraj np. miałem wizję Jaguara XKR z kompresorem (510KM, 13 sek do 200km/h), myślę o mustangu GT, nowego można teraz wyhaczyć za 180tys, type-r to wiadomo, tylko, że 150tys, a jak sadzę to wsadzę w dodatkach do niego drugie 50tys. (pakiet carbon, itp.), volvo polestar jest ciekawe, ale wyglądu nie ma, można znaleźć wersję na silniku 3,0 (350KM), o maserati granturismo również myślałem, ale chyba mnie ponosi fantazja, infiniti q50 hybryda jest ciekawa lub q50 3,0tt, taki sedan na emeryturę, od skrajności w skrajność, sa także ostatnie modele EVO, ceny około 110tys. czyli fajnie, ale ten plastik fantastik, z drugiej strony to również legenda jak STI, wersja MR jest już normalnie wyposażona, a tak naprawdę to podoba się mi nissan 370z nismo i brałbym go w ciemno, bo jest dla mnie zajebisty, tylko nie ma siedzeń z tyłu, a muszę zawieźć i przywieźć dzieci finał będzie taki, że pewnie kupię to co się napatoczy w dobrej cenie, tzn. jakaś oferta dnia, czas pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 3 godziny temu, matylda napisał: finał będzie taki, że pewnie kupię to co się napatoczy w dobrej cenie, tzn. jakaś oferta dnia, czas pokaże Czyli będzie Skoda w TDI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matylda Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Nic od wieśwagena i żadnego śmierdziela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Sprawdz sobie Kię Stinger V6TT. 370KM, miejsca dużo, jeździ się ponoć swietnie, ceny przystępne. Na długie autostradowe wypady to na pewno lepsze auto niż STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Również uważam, że Stinger to b. ciekawa opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franas STI my 15 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 W dniu 2.11.2017 o 12:55, elmo napisał: Z tym bywa różnie. 2.5T mistrzem niezawodności nie jest. Regułą jest UPG. Jak na gwarancji, to żaden, oprócz straconego czasu. Niestety prawdziwe. Ten sam silnik od 10 lat. Sti 2015. Przebieg 29 tys. Niestety upg mnie dopadło rży 28 tys. Zrobione na gwarancji. Póki co ok. Irytacja jest ze tak szybko. W serwisie wzruszają ramionami. Uwielbiam swoją furę ale jeśli coś się nie zacznie zmieniać na dobre to legenda zmieni się w farsę. Konkurencja nie śpi i powoli odjeżdża w dosłownym tego słowa znaczeniu. Znaczek sti budzi sentyment ale strachu już nie umkonkurencji. Fiesta st mi pare dni temu odjechała. Było sucho ale kurde coś nie tak...coś przemija...pytanie dlaczego!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 53 minuty temu, Franas STI my 15 napisał: Sti 2015. Przebieg 29 tys. Niestety upg mnie dopadło rży 28 tys. Zrobione na gwarancji. Póki co ok. Irytacja jest ze tak szybko. W serwisie wzruszają ramionami. Uwielbiam swoją furę ale jeśli coś się nie zacznie zmieniać na dobre to legenda zmieni się w farsę. Konkurencja nie śpi i powoli odjeżdża w dosłownym tego słowa znaczeniu. Znaczek sti budzi sentyment ale strachu już nie umkonkurencji. Fiesta st mi pare dni temu odjechała. Było sucho ale kurde coś nie tak...coś przemija...pytanie dlaczego!?!? Tak to jest jak sie 15 lat klepie jeden silnik, w dodatku tego najbardziej nie potrafie zrozumiec, dlaczego przez te lata nie uporali sie z jego bolaczkami. Pal licho osiagi, spalanie itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Konkurencja bardzo urosła w siłę jak chodzi o osiągi, trakcję..... jechałem nowym Golfem GTI R, rzeczywiście to auto jest spokojnie na poziomie STI jeśli nie lepsze pod wieloma względami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 ale nie ma koloru rally blue, nie wpuszczą cię na światłach bo niczego z grupy wieśniackich WV nikt nie chce wpuszczać bo pewnie TDI i zachorujesz raka płuc to to truciciele, nie machną ręką i będziesz kolejnym nudnym kawałkiem blachy. A żonka codziennie jeździ do pracy z uśmiechem na twarzy, bo to fajne auto. Wiem co piszę bo już wyremontoewany 2.5T oraz już wymieniony 2.0D. Czy coś to zmienia? absolutnie nic. Kolejne też będzi subaru tyle, że justy z 1.0 lub 1.5 bo to najtańsze subaru dla ubezpieczenia przez 18-latka Ha!. A co do wyposażenia, nie ma znaczenia honda, subaru i inne japońce - generalnie nie ma porównania do europejskich marek. Niby wszystko mają ale jak wejdziesz w szczegóły to badziew. Ciekawe czy już specach od korozji jest już wiatraczek nad czujnikiem temperatury aby w kabinie aby płynnie reagować na ustawienia klimatyzacji Taki szczegół a całkiem niedawno nadal nie montowali Co do ogółu - ze względu na prawdziwy napęd na cztery koła, żona nie akceptuje niczego innego(jest). ma być ładny kolor (jest), ma powodować uśmiech na twarzy(jest) z resztą kluczowe jest do czego auto używasz. Większość mądrali we wszelkich autach objedziesz forkiem 2.5T pomimo słabszego silnika bo mądrala: zwolni na każdej nierówności bo przecież nie będzie wymieniać w swoim audi/itp wybitych wahaczy itp zwolni na przejeździe tramwajowym bo nierównosć zwolni no koleinach bo boi się zahaczyć podwoziem o podłogę zatrzyma się przed każdym leżącym policjanetem mogę tak długo. Czym droższe auto tym dużo wolniej jedzie na wszechobecnych nierównościach. Na autostradzie mistrz ale skody i fordy firmowe i tak szybsze (Fordy przynajmniej ładne) chba że wyższe stanowisko to BMW - tacy idą szybciej niż skody i fordy jak spadnie śnieg o dziwo to subaraki się ślizgają, czasem starsze bmw. jakoś nie widać żadnych śmiesznych haldeksów nie wspominając o quattro (patrz punkty wyżej) ot tyle od zadowolonego użytkownika dwóch subaru z najbardziej awaryjnymi silnikami. Co gorsza, planuje kupić emeryckiego OBK z SBD p.s. Cokolwiek nie kupisz to pewnie w naturalny sposób będziesz zadowolony z auta i obojętnie co by nie było będziesz uważał decyzję za słuszną choćby fabia 1,2 HTP z naklejką sport 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matylda Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Z kolegą AdaSch mogę przybić piatkę, mam te same poglądy na temat VAGiny, ich wpływu na uśmiercanie ludności, nie wspominając o tym, że twórcą ich był pan wąsikiem i zaczesaną grzywką na bok, który to nie lubił naszych dziadków. Pomimo upływu lat zmienił się tylko sposób uśmiercania ludności, z cykonu B na gaz z TDI. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 20:19, AdaSch napisał: jak spadnie śnieg o dziwo to subaraki się ślizgają, czasem starsze bmw. jakoś nie widać żadnych śmiesznych haldeksów nie wspominając o quattro Panie! Przecież oni WPADLI w poślizg.Jeździć nie umią . Poza tym, aby się poślizgać to trzeba ESP wyłączyć, a to niebezpieczne. A jak przyhamujesz lewą nogą, to ECU odcina gaz.... Więc niby jak to zrobić? Owszem są auta do latania bokami (nareszcie!) poza Subaru (i EVO), ale mają znaczek Forda a nie Audi czy VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 20:19, AdaSch napisał: jakoś nie widać żadnych śmiesznych haldeksów nie wspominając o quattro (patrz punkty wyżej) 4 godziny temu, house_1 napisał: Owszem są auta do latania bokami (nareszcie!) poza Subaru (i EVO), ale mają znaczek Forda a nie Audi czy VW. Wygląda to tak jakby haldexem czy quattro nie dało się latać bokami, ale chyba to nie jest prawda (mówię chyba bo w sumie to się nie znam, ale trochę chcę się poznać). Mam prośbę o rozszerzenie tematu na czym polega problem z lataniem bokami np. w VW z haldexem (bo akurat coś takiego mam, ale mimo to chciałbym się trochę nauczyć korzystać z auta w trochę bardziej rozrywkowy sposób). Na razie dopiero próbuję cokolwiek robić (np. znaleźć wolny plac :D), ale dobrze byłoby wiedzieć jeżeli samochód w jakiś sposób mnie ogranicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Haldex steruje elektroninka np: w Volvo AWD jest podział 95 procent ciągnie przód i 5 procent tył w zależności od warunków na drodze proporcje zmieniają się. W modelu którym jeździłem nie można wyłączyc TRC, ASR ... AWD Symetrical po prostu najlepszy napęd mechaniczny 50 na 50. Edytowane 22 Grudnia 2017 przez llkuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 8 minut temu, llkuba napisał: AWD Symetrical po prostu najlepszy napęd mechaniczny 50 na 50. Quattro z torsenem w niczym mu nie ustępuje, i ten zMitsu. Evo również. Mam na myśli skuteczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Wystarczy wejść na forum audi żeby przeczytać dokładnie to samo, ale w drugą stonę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 19 godzin temu, bast napisał: Wygląda to tak jakby haldexem czy quattro nie dało się latać bokami, ale chyba to nie jest prawda (mówię chyba bo w sumie to się nie znam, ale trochę chcę się poznać). Z Quattro z torsenem można, ale na śliskim nie jest tak sprawnie jak w Subaru. Bo liczy się masa, balans i parę innych czynników. Subaru wydajnością "napędu" w wersji STI bije każde Audi. RS6 jest niezłe, ale to inna półka cenowa i "ciut" inna masa. Co do Haldexa, to działa tak jak tu: Nadmienię, że Focus nie ma haldexa i jak widać tor jazdy jest inny. Poza tym Ford jest najwolniejszy na prostej, najszybszy na zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 20:19, AdaSch napisał: ale nie ma koloru rally blue, nie wpuszczą cię na światłach bo niczego z grupy wieśniackich WV nikt nie chce wpuszczać bo pewnie TDI i zachorujesz raka płuc to to truciciele, nie machną ręką i będziesz kolejnym nudnym kawałkiem blachy. A żonka codziennie jeździ do pracy z uśmiechem na twarzy, bo to fajne auto. Wiem co piszę bo już wyremontoewany 2.5T oraz już wymieniony 2.0D. Czy coś to zmienia? absolutnie nic. Kolejne też będzi subaru tyle, że justy z 1.0 lub 1.5 bo to najtańsze subaru dla ubezpieczenia przez 18-latka Ha!. A co do wyposażenia, nie ma znaczenia honda, subaru i inne japońce - generalnie nie ma porównania do europejskich marek. Niby wszystko mają ale jak wejdziesz w szczegóły to badziew. Ciekawe czy już specach od korozji jest już wiatraczek nad czujnikiem temperatury aby w kabinie aby płynnie reagować na ustawienia klimatyzacji Taki szczegół a całkiem niedawno nadal nie montowali Co do ogółu - ze względu na prawdziwy napęd na cztery koła, żona nie akceptuje niczego innego(jest). ma być ładny kolor (jest), ma powodować uśmiech na twarzy(jest) z resztą kluczowe jest do czego auto używasz. Większość mądrali we wszelkich autach objedziesz forkiem 2.5T pomimo słabszego silnika bo mądrala: zwolni na każdej nierówności bo przecież nie będzie wymieniać w swoim audi/itp wybitych wahaczy itp zwolni na przejeździe tramwajowym bo nierównosć zwolni no koleinach bo boi się zahaczyć podwoziem o podłogę zatrzyma się przed każdym leżącym policjanetem mogę tak długo. Czym droższe auto tym dużo wolniej jedzie na wszechobecnych nierównościach. Na autostradzie mistrz ale skody i fordy firmowe i tak szybsze (Fordy przynajmniej ładne) chba że wyższe stanowisko to BMW - tacy idą szybciej niż skody i fordy jak spadnie śnieg o dziwo to subaraki się ślizgają, czasem starsze bmw. jakoś nie widać żadnych śmiesznych haldeksów nie wspominając o quattro (patrz punkty wyżej) ot tyle od zadowolonego użytkownika dwóch subaru z najbardziej awaryjnymi silnikami. Co gorsza, planuje kupić emeryckiego OBK z SBD p.s. Cokolwiek nie kupisz to pewnie w naturalny sposób będziesz zadowolony z auta i obojętnie co by nie było będziesz uważał decyzję za słuszną choćby fabia 1,2 HTP z naklejką sport Fajny post i generalnie sie zgadzam z wiekszoscia tego co napisałes Poza tym ze z quattro nie mozna sie poslizgac 3 sezony upalałem Audi 80 Quattro na 2 torsenach, blokada tylnego mostu, zabawa przednia i mnóstwo funu....... na nierównosciach mimo niskiego zawieszenia nie zwalniałem 2 razy chlodnica oleju byla urwana No ale to oczywiscie bylo inne audi niz dzisiejsze plastikowe wynalazki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 (edytowane) 4 godziny temu, house_1 napisał: Z Quattro z torsenem można, ale na śliskim nie jest tak sprawnie jak w Subaru. Wydaje mi się, że po prostu mówimy o innym poziomie "latania bokiem". Ja jestem na etapie, że chcę w ogóle się nauczyć jakoś panować nad autem, więc wszelkie poślizgi wchodzą w grę tylko na bardzo śliskim (śnieg, lód) i przy niewielkich prędkościach, w związku z czym wydaje mi się, że przy takim poziomie zabaw to pewnie nie będzie widać aż tak bardzo tych różnic. Edytowane 23 Grudnia 2017 przez bast Dzięki @Filip Cz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 na bardzo śliskim (śnieg, lud) Na lud to trzeba mieć inny sprzęt. Najlepiej taki z lufą. ZOMO takie kiedyś miało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 4 godziny temu, maciek323 napisał: 3 sezony upalałem Audi 80 Quattro na 2 torsenach, blokada tylnego mostu, zabawa przednia i mnóstwo funu....... na nierównosciach mimo niskiego zawieszenia nie zwalniałem 2 razy chlodnica oleju byla urwana No ale to oczywiscie bylo inne audi niz dzisiejsze plastikowe wynalazki.... Dawno, dawno temu..... w odległej galaktyce..... Czyli w okolicach lat 99-00, miałem okazję "potykać" się w KJS-ach z różnymi rodzajami Audi quattro, z lat 80-tych i 90-tych. Wiesz mi, wtedy byłem na poziomie Legacy 2,2 I gen. Subaru miało jedną kosmiczną przewagę - brak "wahadła" przed przednią osią o ogromnej wadze. Krótki i lekki aluminiowy bokser działał na białym zupełnie inaczej niż 5 cyl w rzędzie zamkniętych w żeliwnym bloku. Ludzie, którzy z Audi wsiadali do Legacy, twierdzili że "samo skręca". Od tamtej pory "nieco" się pozmieniało, ale Niemiaszki poszli znów w zaawansowany technologicznie produkt, który działa na ich autostradach jak jest sucho. A w ciężkich warunkach poddaje się jak czołg Tiger podczas II wojny św. To był super sprzęt, tylko zwykle niesprawny. Obecnie asystenci "wszystkiego" pilnują kierowcy aby nie narobił głupot, więc auto dowiezie cię do domu, ale poszaleć nie pozwoli. Kiedyś w Motorze był test na torze Słomczyn różnych pojazdów "sportowych". Najmocniejsze było Audi RS6 obecnej generacji, ale na torze dostało łomot sromotny (na suchym asfalcie). Zabiła go masa i podsterowność. Żeby nie było, kierowcą testowym był jakiś Kajetanowicz czy jak mu tam . Z moich doświadczeń: z obecnie produkowanych samochodów - najlepszy napęd ma Subaru (stały), potem jest dołączany, niezwykle pomysłowy napęd Focusa RS. Potem dopiero inne niemieckie wynalazki. Napęd w EVO też jest doskonały, ale ten rodzaj samochodów nie jest już produkowany, Powyższe twierdzenie dotyczy samochodów o charakterze zbliżonym do oferty Subaru, a nie wszystkich rodzajów pojazdów. Bo w terenie to inna bajka - liczą się blokady, prześwit, ogromne koła itp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się