dr.elich Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 I kupić Hondę by było czym jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 21 minut temu, jamesbondzio napisał: A ja głupi właśnie STI kupiłem w piątek.... No nic tylko dać na tace albo trzymac pod kocem ;-) O to tylko do kościoła i po paliwo będziesz jeźdił. Proboszcz z ambony spadnie jak zobaczy ile to poli. A tak na prawdę GRATULUJĘ ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 17 minut temu, dr.elich napisał: I kupić Hondę by było czym jeździć Z tego co się zdążyłem nauczyć czytając forum, to zdecydowanie lepiej Skodę :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Przecież ma być sportowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Skoda jest lepsza od każdego sportowego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 2 godziny temu, yak napisał: W przypadku gdy jeździ się sporo (z czego zapewne większość na autostradzie/drogach ekspresowych) to skoncentrowałbym się na Audi - jeśli oczywiście ktoś mierzy w AWD/quattro. S3/S4/S5 - w zależności od rocznika - będzie lepszym, bardziej komfortowym i najprawdopodobniej mniej paliwożernym wyborem, nawet kompletnie abstrahując od potencjalnych problemów z 2.5 T. i zapewne droższym w zakupie 1 godzinę temu, jamesbondzio napisał: A ja głupi właśnie STI kupiłem w piątek.... gratuluje i zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 2 minuty temu, Karas napisał: i zapewne droższym w zakupie Nowe na pewno będzie droższe (chociaż S3? cholera wie), ale 2-3 letnie już niekoniecznie. Żeby nie było, sam kupiłem kilka dni temu STi (co prawda 10-letniego Lanosa ale zawsze ). Gdybym miał trzaskać spore przebiegi, to mimo ogromnego sentymentu i miłości do samochodów z logiem Plejad, na 100% wybrałbym coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 1 godzinę temu, yak napisał: Nowe na pewno będzie droższe (chociaż S3? cholera wie), ale 2-3 letnie już niekoniecznie. Żeby nie było, sam kupiłem kilka dni temu STi (co prawda 10-letniego Lanosa ale zawsze ). Gdybym miał trzaskać spore przebiegi, to mimo ogromnego sentymentu i miłości do samochodów z logiem Plejad, na 100% wybrałbym coś innego. To Ty kupiłeś tego czerwonego Lanosa STI US? Niech się dobrze sprawuje ! Natomiast nie zgadzam się z tymi przebiegami, my używamy tego auta do codziennej jazdy, bliższej lub dalszej i sprawuje się doskonale. Zawieszenie nie jest jak taczka, jest twardsze niż w typowym compactowym aucie, ale jest bardzo ok. Nawet jak jedziemy gdzieś daleko to jest komfortowo, dziecko nie marudzi, a żona jak ma okazję pojeździć w trasie na ustawieniu Sport Sharp to mówi, że czuje się jak kierowca rajdowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 4 godziny temu, Grooby78 napisał: To Ty kupiłeś tego czerwonego Lanosa STI US? Niech się dobrze sprawuje ! Natomiast nie zgadzam się z tymi przebiegami, my używamy tego auta do codziennej jazdy, bliższej lub dalszej i sprawuje się doskonale. Zawieszenie nie jest jak taczka, jest twardsze niż w typowym compactowym aucie, ale jest bardzo ok. Nawet jak jedziemy gdzieś daleko to jest komfortowo, dziecko nie marudzi, a żona jak ma okazję pojeździć w trasie na ustawieniu Sport Sharp to mówi, że czuje się jak kierowca rajdowy Dziękuję Absolutnie nie twierdzę, że STi się zupełnie nie nadaje do takowego użytkowania. Natomiast jestem w stanie wyobrazić sobie sporo samochodów, które by taką rolę spełniały lepiej/efektywniej - chociażby wyżej wymienione "eSki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 A Ja nie kupił bym S3 czy pochodmych typu GTI. A dlaczego ? Odpowiedź jest prosta soundaktor i inne cuda oszukujące prawdziwy dźwięk. Mój kumpel jak się dowiedział, że w jego GTi ma zamontowane głośniczki to zrobił taką minę jak by jadł frytki z chleba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) Ja kupiłbym RS3 właśnie ze względu na wydech i dźwięk silnika, który po prostu miażdży. Edytowane 17 Grudnia 2017 przez baki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 S3 dobrze brzmi nawet na seryjnym wydechu (chociaż fakt, jak się otworzy maskę i posłucha z przodu to rozczarowanie ). Chyba nie ma jakoś mocno poprawionego dźwięku elektronicznie czy inaczej - ostatnio testowałem w tunelu przy otwartych szybach i było naprawdę nieźle, hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) 19 godzin temu, yak napisał: Nowe na pewno będzie droższe (chociaż S3? cholera wie), ale 2-3 letnie już niekoniecznie. Żeby nie było, sam kupiłem kilka dni temu STi (co prawda 10-letniego Lanosa ale zawsze ). Gdybym miał trzaskać spore przebiegi, to mimo ogromnego sentymentu i miłości do samochodów z logiem Plejad, na 100% wybrałbym coś innego. Ja moze nie trzaskam jakis duzych przebiegow bardzo, ale pare razy w roku robie trase do niemiec i w sumie byl to jeden z glownych powodow, dla którego nie kupilem STI, a tez ostrzylem sobie zeby juz na tego czerwonego lanosa . Perspektywa awarii na autobahnie jednak mnie skutecznie odwiodła od tego pomyslu. Edytowane 22 Listopada 2017 przez Karol Maciejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Ja tam robie odcinki Austria -Polska i jakoś nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bast Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, Karol Maciejewski napisał: Perspektywa awarii na autobahnie jednak mnie skutecznie odwiodła od tego pomyslu. Naprawdę istnieją takie samochody, co do których ma się pewność, że nie wystąpi awaria? Edytowane 22 Listopada 2017 przez bast Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Sikor nie jeździłem S3 ale mam doświadczenie z GTi i muszę przyznać, że ładnie szczela z wydechów a dsg robi mega robotę. Na początku zastanwiałem się jak to działa , jakieś fazy rozrządu przestawienie zapłonu byłem pewien podziwu i zachwytu co inżynierowie wymyślili a tu nagle klops. W wydechu zamontowane są głośniczki :-D Nie wyobrażacie sobie ile grupa VAG ma za uszami ... przy tym Subarowe 2.5 UPG to na prawdę mały pryszcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 W porządku, przy czym S3 trzeba porównywać do R-ki, a nie do GTI. Z dobrym cat-back S3 potrafi dudnić naprawdę dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 43 minuty temu, bast napisał: Naprawdę istnieją takie samochody, co do których ma się pewność, że nie wystąpi awaria? Tak. Np. Mazdy, Hondy, Toyoty. Oczywiście wybrane modele. Zaraz mnie zastrzelą za ten tekst 2 minuty temu, Sikor44 napisał: W porządku, przy czym S3 trzeba porównywać do R-ki, a nie do GTI. Z dobrym cat-back S3 potrafi dudnić naprawdę dobrze Nie wiem, jak Wam, ale mi się tak średnio podoba Jakby się katalizator kruszył albo śrubki, nakrętki z silnika odpadały lub inne części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 43 minuty temu, llkuba napisał: Sikor nie jeździłem S3 ale mam doświadczenie z GTi i muszę przyznać, że ładnie szczela z wydechów a dsg robi mega robotę. Na początku zastanwiałem się jak to działa , jakieś fazy rozrządu przestawienie zapłonu byłem pewien podziwu i zachwytu co inżynierowie wymyślili a tu nagle klops. W wydechu zamontowane są głośniczki :-D Nie wyobrażacie sobie ile grupa VAG ma za uszami ... przy tym Subarowe 2.5 UPG to na prawdę mały pryszcz. Wyobrażamy, przynajmniej częściowo 1.4 TSi 2.0 TDi 2.0 TSi 2.0 TFSi 2.5 TDi 4.2 N/A Każda z tych pojemności - celowo piszę pojemność a nie kod silnika, bo tych była masa - miała/ma felery większe i mniejsze. Natomiast ukryć się nie da, że komfort będzie po stronie takiego Audi, a to przy dłuższych i częstych trasach ma spore znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Teraz, yak napisał: Wyobrażamy, przynajmniej częściowo 1.4 TSi 2.0 TDi 2.0 TSi 2.0 TFSi 2.5 TDi 4.2 N/A Każda z tych pojemności - celowo piszę pojemność a nie kod silnika, bo tych była masa - miała/ma felery większe i mniejsze. Natomiast ukryć się nie da, że komfort będzie po stronie takiego Audi, a to przy dłuższych i częstych trasach ma spore znaczenie. W ostatnim Motorze jest krótki test nowej TT-ki 400KM. Ochy, achy i słusznie, bo auto godne, ale same redaktorki piszą, że brakuje jej tego "czegoś" w prowadzeniu, zbyt "syntetyczne". Do tego cena-dramat: ponad 400 i to za podwozie w zasadzie Golfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Miałem kilkanaście aut, w tym kilka na prawde "fajnych": m.in. Audi S2, Audi 80 4.2, Nissan 350z, BMW M5 e39. Od ponad 5 lat Legacy GT (czyli taka ladniejsza Impreza WRX). I powiem Wam - jak dla mnie, swietne auto, bardzo dobry kompromis na miasto, trase, swietny kompromis między trakcją, wygodą, osiągami a rozsądnymi kosztami. Aha, zapomniałem dodac - mam "przeklęty" sinlik 2.5T - nie miałem jeszcze ani rozwalonego tłoka, panewki ani UPG. Dobry olej co 5-6 tys km, rozsądna jazda i auto się turla. Jak się silnik rozleci to się zrobi remont i dalej będzie jezdzic. Jak dla siebie, nie widze do 100 tys zł wyraźnie lepszego auta. Ale to tylko moja opinia - no i nigdy nie miałem Hondy... Ale jak ktoś kupuje auto za 150 tys zl czy więcej i boi się naprawy za 10 tys zl... to warto sie zastanowić czy stać nas na takie auto?? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matylda Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 21 minut temu, rydzada napisał: W ostatnim Motorze jest krótki test nowej TT-ki 400KM. Ochy, achy i słusznie, bo auto godne, ale same redaktorki piszą, że brakuje jej tego "czegoś" w prowadzeniu, zbyt "syntetyczne". Do tego cena-dramat: ponad 400 i to za podwozie w zasadzie Golfa. Brałbym duuużą poprawkę na to co pisze niemiecki dziennikarzyna, w niemieckiej gazecie (przedruk), na temat niemieckiego samochodu. Dobieranie do testów samochodów, przykładanie miar na poszczególne elementy auta, subiektywne opinie itp. ... na końcu ma wygrać vagina. ADAC też niemieckie, też testy robili ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Tak Sikor masz rację R można porównywać do S3 ale to GTi Prerformance + DSG kosztowało ok 150 tys zł a to nadal jest przednio napędowy Golf. S3 potrafi ładnie dudnić ale i tak nie zastąpi rasowego bulgotu Subaru. Yak grupę VAG znam doskonale ale widzę, że Ty też. Do tej grupy można dodać 1.8 TSI i nawet któreś modele 19 TDi Matylda a co do aut testowych i tych wypożyczanych prasie to większość z nich ma więcej mocy niż przewiduje fabryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawulon83 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 W dniu 21.11.2017 o 14:46, llkuba napisał: O to tylko do kościoła i po paliwo będziesz jeźdił. Proboszcz z ambony spadnie jak zobaczy ile to poli. A tak na prawdę GRATULUJĘ ! W mojej parafii Ksiądz jeździ Subaru od lat - wcześniej nową Imprezą a teraz ma nowego Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Hehe Pawulon to muszę zmienić parafie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się